Fitness Seller

Is het kuren je achteraf waard geweest?

Kan je een voorbeeld geven van psychische en gezondheidsproblemen?
En was dit zonder a.s. niet gebeurd?
Stel je relatie gaat over. Is dit dan door de a.s./trainingen of was er anders wel iets anders geweest.
Vooral de mentale problemen ben ik benieuwd naar. @harpep

Ik, als iemand die mezelf altijd in de hand heb, zelfs tijdens ander druggebruik, kan eerlijk bekennen dat je jezelf niet zo in de hand hebt tijdens het kuren.
Om het uit te leggen, stel nu dat je een bad trip hebt, dan ervaar je die trip, maar besef je dat het maar een bad trip is en het dus overgaat, zelfreflectie dus.
Met AAS heb ik dat totaal niet. Van altruïst naar egoist, van pacifist naar agressor, en zo kan ik gerust nog wel even doorgaan.
Een half grammetje test zorgt er al voor dat ik alleen nog om mezelf geef, en iedereen die me in de weg staat maakt plaats of beuk ik opzij. Helaas ben ik dat pas gaan beseffen op het moment dat mij test spiegel weer begon te dalen.
Klinkt vast overdreven, maar je bent jezelf niet, en het feit dat dat kan bewijst dat wat er in jouw lichaam omgaat maakt wie jij bent.

Ik, als iemand die mezelf altijd in de hand heb, zelfs tijdens ander druggebruik, kan eerlijk bekennen dat je jezelf niet zo in de hand hebt tijdens het kuren.
Om het uit te leggen, stel nu dat je een bad trip hebt, dan ervaar je die trip, maar besef je dat het maar een bad trip is en het dus overgaat, zelfreflectie dus.
Met AAS heb ik dat totaal niet. Van altruïst naar egoist, van pacifist naar agressor, en zo kan ik gerust nog wel even doorgaan.
Een half grammetje test zorgt er al voor dat ik alleen nog om mezelf geef, en iedereen die me in de weg staat maakt plaats of beuk ik opzij. Helaas ben ik dat pas gaan beseffen op het moment dat mij test spiegel weer begon te dalen.
Klinkt vast overdreven, maar je bent jezelf niet, en het feit dat dat kan bewijst dat wat er in jouw lichaam omgaat maakt wie jij bent.

Kan dit alleen maar bevestigen. Beste vriend van mij jaar geleden begonnen met de juice, van een 12 weekse kuur naar cruise-blast. In die tijd is hij veranderd van een gast die altijd voor iedereen klaarstond, naar iemand die nooit meer aan iemand van zich laat horen.

@hoxyz Gewooon blasten/cruisen duhhh, Sta je zo op 8 en kan je vanaf daar rustig opbouwen.

Ik kuur nu al een aardig tijdje maar nooit last van mentale problemen.
Mijn vrouw heeft er ook geen enkel probleem mee.
Je hoeft imo ook niet in een lul te veranderen, aas versterkt misschien bepaalde karakter trekken.

• Like
Waarderingen: Vonk
Je hoeft imo ook niet in een lul te veranderen, aas versterkt misschien bepaalde karakter trekken.

ik denk dat je zelf weinig invloed hebt op karakter veranderingen door AAS. Dus "je hoeft niet in een lul te veranderen" denk dat je daar zelf weinig invloed op hebt en verschilt per persoon

labiele r**ards kunnen inderdaad labieler worden door aas.

ik denk dat je zelf weinig invloed hebt op karakter veranderingen door AAS. Dus "je hoeft niet in een lul te veranderen" denk dat je daar zelf weinig invloed op hebt en verschilt per persoon

Ik word geen lul als ik kuur, maar mijn vrouw wordt wel echt een irritant wijf als ik kuur ;) als ik Dan weer off ben is ze weer een stuk beter te tolereren.

Ik moet haar hier toch eens op aan spreken. Vind ik echt niet kunnen.

Dan moet je imo dus niet kuren.
Als je dat niet aankan ben je er niet geschikt voor.
Uiteraard iedereen zijn eigen keuze verder.

Gelukkig is dit niet bij iedereen hetzelfde..Kwa gedrag..Hoe jij jezelf omschrijft als je een half grammetje test in je systeem hebt, zo ben ik al zonder alle aas.

Ik word er zelfs rustiger van..Klinkt gek maar dat is mijn ervaring en ook van omstanders..

Nu heb ik op de tren ff een foutje gemaakt en was ik ff een week vrijgezel..Maar gelukkig heb ik die fout kunnen herstellen.
Jointje dagelijks wil ook nog weleens helpen tegen de agressie..:joint:

En euhh...Een egoist, randdebiel en psychopaat ben ik altijd al geweest..Het kuren maakt mij veel relaxter, en filtert de dingen die ik al ervaarde voor ik begon te kuren( egoist,debiel,psycho)

genoeg meisjes die grote spiere waw vinden, en heb het dan ook over echte bitches he; jersey shore wijfe die juiceheads zoeke, ga eens nr loret of sunny beach en je ziet zo dat die zware jonges chicmagnets zijn, en de wijve die je niet willen; den boom in!

Als dat de redenen zijn om aas te gebruiken moet je heel snel opfl*kkeren van dit forum.. De tips en wetenschap hier zijn bedoelt voor mensen die de sport waarderen,

Niet voor zielige kneusjes die zich jarenlang hebben afgetrokken op t slipje van mama omdat ze geen meisje kunnen krijgen en het nu maar op deze manier proberen.

Mensen zoals jii geven bb en aas een bad name (en je staat zelf ook prima voor lul)

Precies dit en het is ook een leerproces. Maar je moet zeker goed zelfbewust zijn wil je dit in goede banen kunnen leiden. Een lul worden kan iedereen op AAS, enigszins normaal blijven en jezelf blijven daarentegen..

Onzin, waar een wil is, is een weg.

Als dat de redenen zijn om aas te gebruiken moet je heel snel opfl*kkeren van dit forum.. De tips en wetenschap hier zijn bedoelt voor mensen die de sport waarderen,

Niet voor zielige kneusjes die zich jarenlang hebben afgetrokken op t slipje van mama omdat ze geen meisje kunnen krijgen en het nu maar op deze manier proberen.

Mensen zoals jii geven bb en aas een bad name (en je staat zelf ook prima voor lul)
haha fucking homo ik train voor welke ik ook wil traine, ga jij maar wat in je pull rondlopen tegen iedereen zeggen dat je natty bent en geen cheater hopend op een schouder klopje, snap geen reet van je commentaar man fucking feg

Je omschrijft hier dus perfect wat ik dus bij diverse juicende gasten uit het verleden heb waargenomen!

Dit soort gedragsveranderingen worden behoorlijk onderschat, juist door diegenen die regelmatig ON zijn.

Immers, hun hele AAS gerelateerde gedragsverandering is DE oorzaak van het feit dat ze dit steevast zullen wegwuiven en bagatelliseren!

Precies dit en het is ook een leerproces. Maar je moet zeker goed zelfbewust zijn wil je dit in goede banen kunnen leiden. Een lul worden kan iedereen op AAS, enigszins normaal blijven en jezelf blijven daarentegen..

Onzin, waar een wil is, is een weg.

Vroeger werd ik ook vrij egoistisch en dergelijke. Als het tijd was om te eten mocht men vrouw doodvallen naast me maar ik ging eerst eten.... Niet gezond dus. Nu ben ik bijna 32 jaar en kan ik alles véééél beter relativeren en moet ik ook want als ik nu weer verander naar vroeger dan gaat men vrouw ook veranderen (van vent dan) haha. Nu krop ik gewoon alles op tot ik in de gym aankom en dan barst de bom.

haha fucking homo ik train voor welke ik ook wil traine, ga jij maar wat in je pull rondlopen tegen iedereen zeggen dat je natty bent en geen cheater hopend op een schouder klopje, snap geen reet van je commentaar man fucking feg

Haha, trenbolona ace side effect numero uno!

Vroeger werd ik ook vrij egoistisch en dergelijke. Als het tijd was om te eten mocht men vrouw doodvallen naast me maar ik ging eerst eten.... Niet gezond dus. Nu ben ik bijna 32 jaar en kan ik alles véééél beter relativeren en moet ik ook want als ik nu weer verander naar vroeger dan gaat men vrouw ook veranderen (van vent dan) haha. Nu krop ik gewoon alles op tot ik in de gym aankom en dan barst de bom.

Dat bedoel ik ook met een leerproces :) Als leeftijdsgenoot kan ik ook wel zeggen dat je met de jaren inderdaad beter leert te relativeren en vaker eerst even nadenkt alvorens je je AAS bek opentrekt :D

Terug
Naar boven