MuscleMeat

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

Jullie zijn gewoon pedo-vriendjes. :mad:

Waar is izzy als je hem nodig hebt, hij kan dit alles in het juiste perspectief plaatsen.

Ja maar, Michael had geen normale jeugd...

mv2062jo3uie.jpg

:thinking:

:lol:

I can't sleep at night...

Gebruikt Propenol (anestheticum) als slaapmiddel.

Twee vaders pleegden zelfmoord. :thinking: (Chandler & Robson)

• Topic Starter Topic Starter

Dus als je MJ luistert of speelt, keur je kindermisbruik goed of zo?

:emo:

Als bedrijf zou ik hun muziek wel verbannen eerlijk gezegd. :thinking:

Wel Jackson Five? Of Rockwell? Of 3T?

• Like
Waarderingen: mat
Ik vind het zo'n bullshit. Alsof muziek ineens minder goed wordt omdat het een mogelijk pedo was (is niet eens bewijs)

Muziek vind je mooi of niet, dit is gevoel. Als je je mening veranderd op basis van de artiest dan weet je sowieso al niet hoe muziek werkt en vind ik je een dom radio station. Mensen zijn tegenwoordig alleen maar bang voor de opinie van anderen. Zie al die onnodige discussies en racismekaarten die overal worden getrokken.

Daar gaat het ook niet om, en betrek eens niet op (alleen) MJ. Stel een artiest bijv. R Kelly (want die leeft nog) wordt veroordeeld moet je hem dan nog spekken door zijn muziek te downloaden, kopen en/of draaien op de radio?

Ethisch gezien niet natuurlijk, maar iedereen moet het gewoon voor zichzelf bepalen verder of dat wel of niet een probleem is.

En er luistert toch überhaupt al niemand meer naar R Kelly :roflol:

"We" niet, maar wel een mooi voorbeeld.

Het is ook gewoon belachelijk om iemand op een (te hoog) voetstuk te plaatsen.

De val naar beneden is dan vaak heel hard :P

In het geval van MJ: ja zijn muziek was heel goed maar het was sowieso een weirdo. Ik zou hem zelfs knettergek durven noemen. Zelf heb ik hem dan ook nooit op een voetstuk geplaatst. Waar hij artistiek goed ontwikkeld was, was hij op persoonlijk vlak onderontwikkeld.

@Brutushakt heeft veel met hem gemeen, op zijn muzikaliteit na dan.

Terug
Naar boven