XXL Nutrition

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

Een banaan eet ik ook het liefst gewoon geel en niet met kleine bruine plekjes..
Een klein beetje verlept is al teveel natuurlijk, why settle for less then you really want?
ik snap je punt helemaal , kan alleen zeggen als jochie ben ik aardig losgegaan :P

Ik niet :roflol: In dat licht bezien had ik dan wellicht beter voor de verlepte vrouw kunnen kiezen :roflol:

\
Zo erg was het bij mij niet, het is er maar één geweest, maar nog best serieus, zeker van mijn kant, al met al ook bijna een jaar. Ze was gescheiden en haar zoon woonde bij haar ex. Ik besef me nu ineens dat mijn schoonmoeder maar 1 jaar ouder is. :eek2:

Niet nu, trouwens, maar toen. :D
hahahahahahha
dik een jaar een neuk mamma gehad , niet verkeerd , beetje fout maar wel lekker

Ik niet :roflol: In dat licht bezien had ik dan wellicht beter voor de verlepte vrouw kunnen kiezen :roflol:
al pas je de term verlept redelijk liberaal toe , laat ik het zo zeggen de meeste dames destijds waren nog in redelijke concour staat . Ik werkte voor mijn vader , en mijn pa nam veel werk aan in dure wijken ( verbouwingen bij rijker volk ) en ik was daar aan een vebouwing bezig ( werd constant gesjanst met me ) . Toen zei ik dat vind je man niet leuk . Haar man scheen alleen oog voor zijn baan te hebben en zat 6 maanden per jaar in het buitenland ..... Dear Penthouse hahahahahahahahahaha
GEEN SPIJT!!!!!!

Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte voor mannen die met zulke verhalen zo te koop lopen en veelal net iets teveel in detail treden. Geen idee waarom, maar het zal dezelfde reden zijn waarom ik niet naar Temptation Island kan kijken :o

Ik kan er nog steeds wel om lachen, we gingen zelfs ook wel eens samen stappen. Wel in Den Haag waar zij woonde en niet in R’dam waar ik woonde, zo gek was ik nu ook weer niet. Was best een leuke en aparte vrouw. Ik maak er heel ef en toe nog wel een grapje over. Niet lang nadat ons tweede kindje was geboren en mijn vrouw nog niet lekker in haar vel zat en wat onzeker over haar lichaam was zei ik, ach ik heb ik een oudere meer verlepte vrouw gehad. Werd trouwens niet gewaardeerd die opmerking.

Moet je eerlijk bekennen , nou denk ik er ook anders over . maar toen ik 21 was dat een ander verhaal

Ik kan er nog steeds wel om lachen, we gingen zelfs ook wel eens samen stappen. Wel in Den Haag waar zij woonde en niet in R’dam waar ik woonde, zo gek was ik nu ook weer niet. Was best een leuke en aparte vrouw. Ik maak er heel ef en toe nog wel een grapje over. Niet lang nadat ons tweede kindje was geboren en mijn vrouw nog niet lekker in haar vel zat en wat onzeker over haar lichaam was zei ik, ach ik heb ik een oudere meer verlepte vrouw gehad. Werd trouwens niet gewaardeerd die opmerking.

Dat laatste is nooit het geval, ongeacht over welke vrouw het gaat..

Moet je eerlijk bekennen , nou denk ik er ook anders over . maar toen ik 21 was dat een ander verhaal
Ja dat kan ik me voorstellen, in mijn 15 jarige lichaam kon ik er alleen maar van dromen :o Oh ja en inbellen op 56-K ADSL :emo:

Dat laatste is nooit het geval, ongeacht over welke vrouw het gaat..

Ja dat kan ik me voorstellen, in mijn 15 jarige lichaam kon ik er alleen maar van dromen :o Oh ja en inbellen op 56-K ADSL :emo:
2 jaar later leerde ik mijn huidige vrouw kennen en voor ik het wist wou ik niks anders meer dan dat . Ik ben blij dat ik die ervaringen heb gehad als jong boefje , mijn vader wist er vanaf en heeft altijd netjes zijn mond gehouden . ooit een opmerking gehad : iets met vuur spelen en dat met vuur spelen best leuk is . dus een waarschuwing en een aansporing tegelijkertijd :0

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat een zever toch, waar trek je de lijn dan welke artiesten gebanned worden en welke niet? Het ene misdrijf zorgt ervoor dat ze nog mogen gedraaid worden en het andere niet?

Chris Brown sloeg Rihanna: wat denken jullie, bannen of niet? De lijnen gaan nu open...

Snap niet zo goed waarom sommige radiozenders dan beslissen om hem niet meer te draaien, het is toch niet zo dat zijn muziek draaien betekent dat je pedofilie steunt? Als hij nog geleefd had mocht hij van mij indien schuldig bevonden lang naar de gevangenis, doet nog steeds niet af van wat hij kon op het podium.

Snap niet zo goed waarom sommige radiozenders dan beslissen om hem niet meer te draaien, het is toch niet zo dat zijn muziek draaien betekent dat je pedofilie steunt? Als hij nog geleefd had mocht hij van mij indien schuldig bevonden lang naar de gevangenis, doet nog steeds niet af van wat hij kon op het podium.

Niet veel,maar iedereen zo zn mening.

Als Marc Dutroux nu geweldige muziek gaat uitbrengen, zou men daar dan naar luisteren en hem daar miljoenen aan laten verdienen?

Als Marc Dutroux nu geweldige muziek gaat uitbrengen, zou men daar dan naar luisteren en hem daar miljoenen aan laten verdienen?
Hij komt nooit meer vrij en vanuit de gevangenis muziek maken... gaat dat, geen idee in dit apenland. En zefls dan niet, af en toe eens een kind misbruiken moet kunnen :orly:, ze maandenlang in je kelder opsluiten en dan onder de grond leggen is nog ee nstap verder.

Ik vind het zo'n bullshit. Alsof muziek ineens minder goed wordt omdat het een mogelijk pedo was (is niet eens bewijs)

En die out-of-court settlement dan? :scratch:
Daar gaat het ook niet om, en betrek eens niet op (alleen) MJ. Stel een artiest bijv. R Kelly (want die leeft nog) wordt veroordeeld moet je hem dan nog spekken door zijn muziek te downloaden, kopen en/of draaien op de radio?

Ik blijf het toch vreemd vinden die dubbele standaard voor mensen uit de film en muziekindustrie.
Is döner kebab en shoarma dan ook nog wel verantwoord?
Nee, als je dat eet ben je sowieso een collaborateur.
Ja, want Marc had een slechte jeugd...

Terug
Naar boven