Fitness Seller

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

MJ is zelf nooit volwassen geweest. Als klein kind enorm populair geworden en is mijns inziens qua gedrag in die leeftijd blijven hangen.
Bovendien is het na z'n dood heel makkelijk om iemand te beschuldigen, niemand die het kan bevestigen of ontkrachten.
Had het gedaan toen ie leefde, niet nu voor om bekendheid te krijgen (zowel slachtoffers als documentaire maker).
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, is het in Nederland.
Laat de keus lekker aan de mens zelf. Niets of niemand kan en mag voor jou bepalen wat je legaal mag doen.

Daarnaast heeft dit strafbare feit niks te maken met de royalty's die verdiend wordt met muziek maken.
De artiest verdiend dit eerlijk doordat hij/zij goede muziek maakt.

Is döner kebab en shoarma dan ook nog wel verantwoord?

• Like
Waarderingen: mat
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Ik steun de kerk niet expliciet zelf, dus draag ik er ook niet aan bij. Anders draag je in jouw optiek namelijk bij aan alle ellende in de wereld.

ik heb een periode gehad dat ik gek was op 14e jarige meisjes :trollfacex:ik was zelf wel toen 12 :badum::fuckyeah:

Ik durf ook best nog wel te beweren dat ik op mijn 18e ook nog wel een oogje had voor 14 jarigen.. :rolleyes:

Wanneer wordt het awkward? Op mijn 25e zag ik er qua ontwikkeling nog uit als een jongetje van 16, dus wanneer wordt het dan awkward. Stomme regeltjes :grumble:

En Rotterdam gaat naar de klote omdat @Punjab ergens in Limboland zit.

• Like
Waarderingen: Vonk
:roflol:

Ik durf ook best nog wel te beweren dat ik op mijn 18e ook nog wel een oogje had voor 14 jarigen.. :rolleyes:

Wanneer wordt het awkward? Op mijn 25e zag ik er qua ontwikkeling nog uit als een jongetje van 16, dus wanneer wordt het dan awkward. Stomme regeltjes :grumble:
dat op je 25e uitzien als een jongetje is redelijk awkward , heb ik ook lang gehad .
En het punt dat je aanhaalt is best goed , maar als vader van 3 meiden en een jongetje ben ik toch wel wat anders gaan denken

Dan ben je toch niet ouder dan de moeder, misschien wel jonger dan de dochter?

Wat hebben die milfs toch met jonge twintigers?

Ja zo lust ik er nog wel een paar. Ik steun de kerk niet expliciet zelf, dus draag ik er ook niet aan bij. Anders draag je in jouw optiek namelijk bij aan alle ellende in de wereld.
Doen we ook? Denk je niet dat jouw consumptiegedrag invloed heeft op andere landen en mensen? Iets met butterflyeffect.

Ik heb nooit wat gehad met oudere vrouwen, ook in mijn twintiger jaren.. Vieze verlepte wijven kun je ook nog krijgen als je zelf die leeftijd hebt, de jonge blaadjes daarentegen, vaak niet zonder ervoor te betalen al dan niet legaal :o

Ik heb nooit wat gehad met oudere vrouwen, ook in mijn twintiger jaren.. Vieze verlepte wijven kun je ook nog krijgen als je zelf die leeftijd hebt, de jonge blaadjes daarentegen, vaak niet zonder ervoor te betalen al dan niet legaal :o
je zal verbaasd zijn van doe hoeveelheid verveelde huisvrouwen in de lft 30-38 , over het algemeen niet al te verlept

je zal verbaasd zijn van doe hoeveelheid verveelde huisvrouwen in de lft 30-38 , over het algemeen niet al te verlept

Een banaan eet ik ook het liefst gewoon geel en niet met kleine bruine plekjes..
Een klein beetje verlept is al teveel natuurlijk, why settle for less then you really want?

geen idee wel gebruik van gemaakt als een pro

Zo erg was het bij mij niet, het is er maar één geweest, maar nog best serieus, zeker van mijn kant, al met al ook bijna een jaar. Ze was gescheiden en haar zoon woonde bij haar ex. Ik besef me nu ineens dat mijn schoonmoeder maar 1 jaar ouder is. :eek2:

Niet nu, trouwens, maar toen. :D

Terug
Naar boven