Ik dacht dat allah vergevensgezind was.
Anyhow, nogmaals, dat soort uitspraken doen mij niets, spiertje.
Ik weet niet of je het beseft, maar het raakt mij echt totaal niet hé. Dus ja, niets stopt je om verder te doen, maar ik zeg het al op voorhand dat je je tijd verkwist.
Allah tabaraka 3wa ta3ala is degene die jou heeft gemaakt? En wie is beter in staat om voor ons te weten wat wij wel en niet moeten doen, dan Degene die ons heeft gemaakt en ook te beslissen over vergeving
Alles, maar dan ook alles, is om onszelf te beschermen. Ook zaken die wij als mensen nog niet hebben ontdekt, waarvan je zou zeggen waarom mag dat nu eigenlijk niet, zit ongetwijfeld een logica achter die tot zover gewoon nog te groot voor ons is om te ontdekken.
Vergeet niet, dit komt van Allah swt, de Allerhoogste, de Allerwijste. Zijn kennis is het die Allesomvattend is, en wij zullen deze nooit helemaal begrijpen noch kennen. Maar alles, kent een logica, en alles is alleen om het goede en het beste met ons voor te hebben.
Wat ga je op de Dag des Oordeels zeggen, als je voor Allah swt staat, en je aan Hem verantwoording moet afleggen. Direct aan Allah tabraka wa ta3ala, zonder enige tolk tussen jullie in, zoals letterlijk in de Koran wordt verhaald.
Ga je dan zeggen dat je je jezelf tevreden wilde stellen? En je wil Allah swt dan dus niet tevreden stellen?
Verkies jij de tevredenheid van een mens, boven de tevredenheid van Allah tabaraka wa ta3ala?!
Je zult op die dag in ieder geval niet kunnen zeggen dat je er niet op gewezen bent, want dat ben je nu wel