Fitness Seller

Islam: een sceptisch perspectief

maak maar grappen, de dag des oordeels is dichterbij als dat je denkt ;)

:roflol: Dus als ongelovige zal ie naar de hel gaan? Ook al is het nog zo'n goed persoon, die nooit iets gedaan heeft?

Wat een bekrompen bende, die verschillende geloven.

van de Koran bestaan er geen verschillende versies, de bijbel heeft de kinderversie en nog een aantal verschillende versies.
de Arabische Koran is het boek zonder tegenstrijdigheden, dit is het enige boek wat te vertrouwen is.

De zeven verschillende versies
Ook heden treffen we nog tenminste zeven verschillende Koran-versies naast elkaar aan. Vier van deze versies zijn in algemeen gebruik, en wel als volgt:

De Abu Bakr `Asim-versie: deze versie is het meest verspreid in de Moslim-wereld in het algemeen.
De Abu `Amr al-'Ala'-versie: deze versie is in gebruik in gedeelten van Soedan en in West-Afrika.
De Ibn `Amir-versie: deze versie treffen we voornamelijk aan in Jemen.
De Nafi`-versie: dit is de versie die wordt gebruikt in Libië, Tunesië en in Qatar.

Que ?

Kan er geen verbod komen op religie topics op dbb?

Geloof alleen in eigen huis )of kerk/moskee). Verder basta??

Is maar een voorstel:)

Lijkt mij perfect....religie verdeelt mensen alleen maar.....de niet religieuzen maken zelden ruzie....:rolleyes:

hahahahahahahaha
er mogen hier 1000 allahen staan :rolleyes: . En ze mogen komen zeiken van de dag des oordeels en blablabla, ik ga ze vierkant staan uitlachen! Weet je waarom? Omdat het dikke dikke zever is.
Word wakker man

Prachtig die ongelovige reacties hier :roflol:

Ok we zullen wachten op de dag des oordeels.... tot die tijd leef ik gewoon zoals ik denk goed te leven en daar hoort absoluut "geloven" in Allah NIET bij. Misschien dat ik hiervoor zal boeten op de dag des oordeels, misschien ook niet... het kan me werkelijk waar geen ene ruk schelen!! Inshallah :cool:

Ok we zullen wachten op de dag des oordeels.... tot die tijd leef ik gewoon zoals ik denk goed te leven en daar hoort absoluut "geloven" in Allah NIET bij. Misschien dat ik hiervoor zal boeten op de dag des oordeels, misschien ook niet... het kan me werkelijk waar geen ene ruk schelen!! Inshallah :cool:

zelfs al moet ik boeten op dienen dag van de grap van de eeuw. Ik ga ze nog staan uitlachen

Volgens Islamieten gaan alle ongelovigen naar de hel dus alle Gristenen ook.
Volgens de Gristenen gaan alle ongelovigen dus alle Moslims naar de hel.

Wie heeft gelijk? Sorry, ieder geloof dat mensen met dreigementen op het rechte pad probeert te houden deugt niet. Mensen zouden een religie moeten volgen uit liefde voor die religie, niet uit angst.

Geef mij Boeddha maar... Boeddha dreigt niet en straft niet. Ik reïncarneer wel als jullie Moslims en Gristenen allemaal aan het fikken zijn...

De Boeddhistische lifestyle toont verreweg de meeste respect voor andersdenkenden en het leven.

Wie heeft gelijk? Sorry, ieder geloof dat mensen met dreigementen op het rechte pad probeert te houden deugt niet. Mensen zouden een religie moeten volgen uit liefde voor die religie, niet uit angst.

Geef mij Boeddha maar... Boeddha dreigt niet en straft niet. Ik reïncarneer wel als jullie Moslims en Gristenen allemaal aan het fikken zijn...

De Boeddhistische lifestyle toont verreweg de meeste respect voor andersdenkenden en het leven.

:D

De islam is een geloof dat vrede en liefde predikt..maar de islam heeft ook een krijgshaftige inslag dat je je niet moet laten onderdrukken en terug moet vechten wanneer dat nodig is, zonodig met de mooiste prijs die je je geloof kan geven: je eigen leven

"fighting for peace is like ****ing for virginity" Pretendeer je jezelf als een geloof van vrede en liefde dan kun je toch ook de andere wang toekeren en al het onrecht dat je aangedaan wordt over je heen laten komen. Je weet toch dat Allah de ongelovigen zal straffen en het leven in het paradijs jou toe zal komen. Waarom dan iemand anders doden? Dan doe je toch iets tegenstrijdig?

En hoe kijk jij dan tegen andere religies en hun ontstaan aan?

Je leven laten leiden door een boek, en hopen dat je na je dood in de hemel komt. En om dit te bereiken jezelf beperken in het leven. Dat is pas stom. Het is jammer dat je er nooit achter zult komen, maar je doet dit allemaal voor niks. Als je dood bent dan ben je gewoon dood. En je zult heus niet bij Allah, Boeddha, de hemel of in de hel komen hoor. Dood is gewoon dood, morsdood.

Ik zelf kan er gewoon niet inkomen dat een volwassen iemand nog in zulke dingen kan geloven. Maar ja, misschien ben ik wel onwetend, en zal ik later branden in de hel. I don't give a ****. Ik heb dit leven in ieder geval geleefd zoals ik dat wil. :D

Waarom denk je dat ik karma aan het verzamelen ben. Ik wil Boeddha worden :D

Terug
Naar boven