spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
dat jij het prachtheid vind ok maar ik persoonlijk vind het dikke zever.
Ik vind het bv niet kunnen dat de islam andere mensen beperkingen oplegt en of dingen beveelt. Gelijk de ruzie die er constant is, sorry dat vind ik niet kunnen.
Dat zijn geen beperkingen, Allah swt weet het beter en weet wat goed voor ons is.Het is voor een Moslim verboden om fysieke ruzie te zoeken. Wat de "Moslims", of mensen die zichzelf Moslim noemen daarmee doen is een ander verhaal.
Dan zal ik toch maar een poging wagen om de prachtheid erin te verklaren
De Islam staat voor de beste humane waarden,(alhoewel veel onwetende dbbers dat zullen tegenspreken) zoals tolerantie, liefde, genade, oprechtheid en toewijding. De Islam blijft groeien in de ontwikkelde landen en elders, omdat de verkondiging ervan in overeenstemming is met de natuurlijke aanleg van de mens.
De Islam voedt mensen op en spoort hen aan tot nobel gedrag, goede manieren en deugd. De verkondiging van de Islam onderscheidt zich van anderen door zijn werkelijkheidszin, evenwicht en gematigdheid. De Islam besteedt de nodige aandacht aan zowel de geest als het lichaam. Zo biedt hij het lichaam de nodige begeerlijkheden, maar staat buitensporigheid daarin niet toe. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen verlangens die voortvloeien uit de natuurlijke aanleg en de verboden begeerten die tot de ondeugden en onzedelijkheden behoren.