MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt je weet alles beter toch UBERMENSCH

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Hij vraagt om logisch.

Ik geef hem logisch.

Hij huilt.

Ik zegt het maar nog een keer in de hoop dat het tot jullie doordringt.

Alleen allah (swt) kan ons leiden naar de waarheid. Dus bid maar tot god als je echt geleid wil worden naar de waarheid.

IK GA OOK NIET MEER MENSEN PROBEREN TE OVERTUIGEN.

IK ZAL ALLEEN VRAGEN BEANTWOORDEN EN GA NIET MEER IN OP DEFENSIEVE TEGENARGUMENTEN
.

Is God een vrouw? Indien ja, heeft ze borsten? Indien nee, heeft hij borsten?

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Maak je niet druk de brillen bij pearle zijn halal.

You are really MEAN!!!

Hoe zou dat nou komen?

Een bril met varkensleer ook?

Ik ben mean tegen mensen die blijven doorgaan over een standpunt zonder ook maar enige bewijzen buiten een boek dat door God zelf geschreven is.

Logic not even once...

Als je nu voor de essentie uit dat boek was en echt uit liefde voor je medemens je geloof betuigde dan was het wat anders. Maar het gaat jou puur om de regels en om in de hemel te komen.

.

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die de islam kotsbeu is?

Mooi. Laten we dan terug gaan naar de orde van de dag.
Waarom stelt islam aan de ene kant dat Allah meest genadevol en berouwaanvaardend is en aan de andere kant dat het vermoorden van anderen is toegestaan onder bepaalde omstandigheden?

Bijvoorbeeld: http://www.muftisays.com/blog/Seife...-prophet-peace-and-blessings-be-upon-him.html
Beledig de profeet = je moet dood.

Je kan toch geen berouw tonen als je dood bent ???

Ben ik de enige die de islam kotsbeu is?

Nee. De rest van de wereld is er ook redelijk ver doorheen.

• Topic Starter Topic Starter
Is God een vrouw? Indien ja, heeft ze borsten? Indien nee, heeft hij borsten?

---------- Toegevoegd om 00:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Een bril met varkensleer ook?

Ik ben mean tegen mensen die blijven doorgaan over een standpunt zonder ook maar enige bewijzen buiten een boek dat door God zelf geschreven is.

Logic not even once...

Als je nu voor de essentie uit dat boek was en echt uit liefde voor je medemens je geloof betuigde dan was het wat anders. Maar het gaat jou puur om de regels en om in de hemel te komen.

I love you my brother in humanity.

.

Laatst bewerkt:
Krijg je trouwens nu echt maagden als je naar de hemel gaat?

En hoe krijg je er meer of minder?

En wat krijgt een vrouw dan?

(even wat serieuze vragen uit interesse)

@TheDeen

Misschien al gevraagd maar...

Wat is jou visie om extremisme en radicalisering in de islam tegen te gaan?

Hoe kijkt de islam community hier in het algemeen tegen aan? Waarom boycotten islamieten dergelijke terroristische organisaties niet of spreken ze zich nauwelijks openbaar uit (demonstraties etc.)? Zo zouden ze hun eigen "moslim rechten" kunnen verdedigen en tegelijkertijd een duidelijke boodschap af kunnen geven.

Ik geloof in bert en ernie (swt). Bert en ernie (swt) zijn mijn profeten. Lex goudsmid is mijn god. Ik heb hier nog een filmpje waarin bert en ernie (swt) overduidelijk aantonen dat je met een banaan kunt bellen.

http://m.youtube.com/watch?v=LdY1On9KuA8

• Topic Starter Topic Starter
@TheDeen

Misschien al gevraagd maar...

Wat is jou visie om extremisme en radicalisering in de islam tegen te gaan?

Hoe kijkt de islam community hier in het algemeen tegen aan? Waarom boycotten islamieten dergelijke terroristische organisaties niet of spreken ze zich nauwelijks openbaar uit (demonstraties etc.)? Zo zouden ze hun eigen "moslim rechten" kunnen verdedigen en tegelijkertijd een duidelijke boodschap af kunnen geven.

In het kort.

Correcte voorlichting/educatie van mensen (niet alleen moslims) over de islam (zoals de overgrote meerderheid van de moslims er achterstaat).

Wij zijn juist de oplossing we moeten alleen geholpen worden. (Maar willen zij ons wel helpen? Waarom willen zij ons niet helpen? Waar is de overheid bang voor? We staan alleen maar voor vrede, samenhorigheid en vrede.)

De islam community probeert dit uit te voeren maar er is een gebrek aan fondsen en systemen en Nederlandse wetgeving staat dit in de weg.

Moslims doen dit wel. WE BOYCOTTEN PROTESTEREN WE WORDEN ER MOE VAN. De media belicht dit alleen zelden. (de media is een sterk wapen) Vergeet niet dat veruit de meeste slachtoffers moslim zijn.

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Nee ga nergens naar toe :p Einde van de vraag hoor.

Nu over die maagden, hoe zit dat?

Wat wil je precies weten?

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Ik geloof in bert en ernie (swt). Bert en ernie (swt) zijn mijn profeten. Lex goudsmid is mijn god. Ik heb hier nog een filmpje waarin bert en ernie (swt) overduidelijk aantonen dat je met een banaan kunt bellen.

http://m.youtube.com/watch?v=LdY1On9KuA8

Open je eigen topic en deel het met anderen.

.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven