AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
TheDeen, wie is nu feitelijk de (eerste) schrijver van de Koran?

Nee want vrouwen zijn minderwaardig....

Duuuuh that's islam bro.

Dat is nou net een van de weinige tegenstrijdigheden die TheDeen volgens mij nog niet in haar antwoorden heeft genoemd.

Correct me if I'm wrong!

• Topic Starter Topic Starter
[/COLOR]
Dus dan kan de Koran evengoed geschreven zijn door mensen zonder bovenmenselijke input...
Want er zijn dus geen andere zaken die het bestaan van Allah bewijzen?

Zal het dan anders zeggen: Geef enkele bewijzen van het bestaan van Allah zonder een referentie te maken naar de Koran.

Volgens mij is er een bepaalde stroming in de 'wetenschap' die een theorie volgt dat het heelal een soort simulatie is
Je kan niet bewijzen dat allah wel of niet bestaat, dus discussiëren er over is nutteloos

Leg dat eens uit aan TheDeen...
Volgens hem is het bewezen dat Allah bestaat zoals je al in vorige posts kan zien.
Hij moet het nu gewoon eens uitleggen zonder naar de Koran te verwijzen, zodat hij zelf kan zien dat het enige bewijs van het bestaan van Allah te maken heeft met de Koran.

Hier heb je enkele bewijzen die het bestaan van Allah bewijzen:

Logica:

http://www.youtube.com/watch?v=uwqPdWZvjAY

http://www.youtube.com/watch?v=wUoxwNGcRGA

Rationeel:

http://www.youtube.com/watch?v=icgzXI3hq_o

Koran:

http://www.youtube.com/watch?v=3sfnxdi76B0

Wij mensen zijn subjectieve/emotionele (koppige) wezens.

Wij vinden onze eigen mening belangrijk. (Sommige mensen zijn hier heel sterk KOPPIGHEID)

Ik kan jullie 1000 bewijzen geven, maar jullie zullen alsnog de ander kant opkijken en met tegenargumenten komen (defensief).

Jij wilt eigenlijk geen bewijs (want bewijs is er genoeg).

Wat jij wilt of nodig hebt. Is begrip. Jij begrijpt niet.

En moet vragen om begrip dat is waar jij gebreken in hebt.

Helaas kan niemand jouw begrip geven alleen god (swt) kan dit. En alleen bij god ligt de antwoord op de vraag die jij hebt.

Namelijk begrip.

Als je oprecht naar antwoorden zoekt (of wilt hebben). Adviseer ik je om een keer gewoon tot het geen te bidden waar jij in gelooft (god, of opperwezen, hoe jij het ook noemt) en met oprechtheid te vragen of je geleid kan worden tot de waarheid.

Alleen dan zullen mensen zoals jij met gods wil de waarheid kunnen accepteren.

Dat is nou net een van de weinige tegenstrijdigheden die TheDeen volgens mij nog niet in haar antwoorden heeft genoemd.

Correct me if I'm wrong!

Man en vrouw zijn gelijkwaardig maar niet hetzelfde.

(Vrouwen hebben borsten en worden zwanger mannen niet.)

Voor mannen gelden andere regels en voor vrouwen gelden andere regels.

(Een kind is geen man etc.)

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Begin maar eens met 1. Youtube filmpjes zijn geen bewijzen.

Blijf maar de andere kant op kijken. De waarheid staat voor je neus.

The foolish among the people will say, "What has turned them away from their qiblah, which they used to face?" Say, "To Allah belongs the east and the west. He guides whom He wills to a straight path."

Surat Al-Baqarah (The Cow) (2:142)

Mankind was [of] one religion [before their deviation]; then Allah sent the prophets as bringers of good tidings and warners and sent down with them the Scripture in truth to judge between the people concerning that in which they differed. And none differed over the Scripture except those who were given it - after the clear proofs came to them - out of jealous animosity among themselves. And Allah guided those who believed to the truth concerning that over which they had differed, by His permission. And Allah guides whom He wills to a straight path.

Surat Al-Baqarah (The Cow) (2:213)

Not upon you, [O Muhammad], is [responsibility for] their guidance, but Allah guides whom He wills. And whatever good you [believers] spend is for yourselves, and you do not spend except seeking the countenance of Allah . And whatever you spend of good - it will be fully repaid to you, and you will not be wronged.

Surat Al-Baqarah (The Cow) (2:272)

Waarom heeft allah een man benadert en niet een vrouw?

allah is te beta om met vrouwen te praten

ik hoop dat die neg optie straks komt voor deze idioot.

my body is ready.

my mind is ready.

my hands are ready.

Waarom scheld jij me ieder keer uit?

Why are u so evil/mean?

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Wellicht een latente homo, net zoals zijn volgers. Waarom zouden ze anders vrouwen een boerka aanmeten.

:gay:

Waarom ben je zo denigrerend en negatief?

I was born in the darkness I never saw the light until I was a full grown man, I embrace the darkness I've made it my home I live with the djinns.

I was born in the darkness I never saw the light until I was a full grown man, I embrace the darkness I've made it my home I live with the djinns.

Je geeft toe dat je darkness embraced.

Je weet dus vast wat de light is (waarheid).

Nuff said.

Willens en wetens afkeuren.

Je weet zelf wat de risico's zijn.

Waarom scheld jij me ieder keer uit?

Why are u so evil/mean?

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Waarom ben je zo denigrerend en negatief?

waarom is frej negatief als hij zijn mening laat tonen, dat is eerder gewoon eerlijk.
maar misschien zit jij te ver bij allah in de poeperd om het verschil te kunnen zien;)

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

++

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven