MeesterJ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 500
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee want vrouwen zijn minderwaardig....
Duuuuh that's islam bro.
Allah M.G. Shahīd.TheDeen, wie is nu feitelijk de (eerste) schrijver van de Koran?
TheDeen, wie is nu feitelijk de (eerste) schrijver van de Koran?
Dus dan kan de Koran evengoed geschreven zijn door mensen zonder bovenmenselijke input...
Want er zijn dus geen andere zaken die het bestaan van Allah bewijzen?
Zal het dan anders zeggen: Geef enkele bewijzen van het bestaan van Allah zonder een referentie te maken naar de Koran.
Volgens mij is er een bepaalde stroming in de 'wetenschap' die een theorie volgt dat het heelal een soort simulatie is
Je kan niet bewijzen dat allah wel of niet bestaat, dus discussiëren er over is nutteloos
Leg dat eens uit aan TheDeen...
Volgens hem is het bewezen dat Allah bestaat zoals je al in vorige posts kan zien.
Hij moet het nu gewoon eens uitleggen zonder naar de Koran te verwijzen, zodat hij zelf kan zien dat het enige bewijs van het bestaan van Allah te maken heeft met de Koran.
Begin maar eens met 1. Youtube filmpjes zijn geen bewijzen.Ik kan jullie 1000 bewijzen geven, maar jullie zullen alsnog de ander kant opkijken en met tegenargumenten komen (defensief).
Dat is nou net een van de weinige tegenstrijdigheden die TheDeen volgens mij nog niet in haar antwoorden heeft genoemd.
Correct me if I'm wrong!
Waarom heeft allah een man benadert en niet een vrouw?
Waarom heeft allah een man benadert en niet een vrouw?

ik hoop dat die neg optie straks komt voor deze idioot.
my body is ready.
my mind is ready.
my hands are ready.
Wellicht een latente homo, net zoals zijn volgers. Waarom zouden ze anders vrouwen een boerka aanmeten.
![]()
I was born in the darkness I never saw the light until I was a full grown man, I embrace the darkness I've made it my home I live with the djinns.
Waarom scheld jij me ieder keer uit?
Why are u so evil/mean?
---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------
Waarom ben je zo denigrerend en negatief?