Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste TheDeen,

Onlangs las ik dat een Imam anale sex toelaat om de anale spier uit te rekken zodat er makkelijker explosieven in de anus verstopt kunnen worden (voor de jihad). Dus mijn vraag is, in welke mate moet een goede moslims de anus van zijn vrouw uitrekken? En met de kleine piwi van de gemiddelde extremist wordt er niet veel uitgerekt en overspel is verboden, hoe moet er dan een goed uitgerekte anus bereikt worden??? En hoeveel explosieven moeten er optimaal in de anus van de vrouw verstop worden? Hoeveel past er in jouw vrouw haar anus?

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
Beste TheDeen,

Onlangs las ik dat een Imam anale sex toelaat om de anale spier uit te rekken zodat er makkelijker explosieven in de anus verstopt kunnen worden (voor de jihad). Dus mijn vraag is, in welke mate moet een goede moslims de anus van zijn vrouw uitrekken? En met de kleine piwi van de gemiddelde extremist wordt er niet veel uitgerekt en overspel is verboden, hoe moet er dan een goed uitgerekte anus bereikt worden??? En hoeveel explosieven moeten er optimaal in de anus van de vrouw verstop worden? Hoeveel past er in jouw vrouw haar anus?

Groetjes

Onwaar.

Je hebt veel..

heel erg veel liefde nodig..

:( echt zielig dit.

maak me zorgen om je.

Hoop dat alles goed gaat met je.

Dit is echt een ****** mong**l dit.

Zou zijn halve kont ook openstaan?

TheDeen, waarom neem je de moeite de islam te verkopen hier, terwijl je al wel door zou moeten hebben dat het net zo zinloos is als advertenties plaatsen voor taarten op een pro anorexia forum?

TheDeen, waarom neem je de moeite de islam te verkopen hier, terwijl je al wel door zou moeten hebben dat het net zo zinloos is als advertenties plaatsen voor taarten op een pro anorexia forum?

Het is gewoon een zionist die moslims in een kwaad daglicht probeert te stellen door zo mentaal gehandicapt te reageren.

Waarom zit je op bodybuilding forum? Is dat niet tegen je religie om aan je lichaam te werken op een manier zoals BB?

Denk je echt dat we hier op een forum zoals dit zitten te wachten op topic's zoals deze?

Ik moet wel zeggen dat je een zekere entertainment factor in je hebt want ik was gisteravond dronken en ik heb de hele discussie gevolgd. Maar goed, het is een islam Q&A topic. Ik heb laatst een filmpje gezien van "the Deen show", gepost door 1 van jouw collega's black cobra. Toen ging het op een gegeven moment over wat moslims kunnen verwachten in het paradijs. Ik doel hierbij op sexuele pleziertjes. Hoe moet ik dit voor me zien. Kun je hier wat meer over vertellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.218
Waarom zit je op bodybuilding forum? Is dat niet tegen je religie om aan je lichaam te werken op een manier zoals BB?

Denk je echt dat we hier op een forum zoals dit zitten te wachten op topic's zoals deze?

Juist niet.

Wordt juist aangemoedigd. Zolang het gezond is voor je. (dus puur natuur)

Niemand zegt dat je moet reageren. Je hoeft hier niet op te klikken hoor.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Ik moet wel zeggen dat je een zekere entertainment factor in je hebt want ik was gisteravond dronken en ik heb de hele discussie gevolgd. Maar goed, het is een islam Q&A topic. Ik heb laatst een filmpje gezien van "the Deen show", gepost door 1 van jouw collega's black cobra. Toen ging het op een gegeven moment over wat moslims kunnen verwachten in het paradijs. Ik doel hierbij op sexuele pleziertjes. Hoe moet ik dit voor me zien. Kun je hier wat meer over vertellen?

Je krijgt wat je wilt.

allemaal jongens en meisjes onder de 12 jaar, untouched and clean.

Juist niet. Wordt juist aangemoedigd. Zolang het gezond is voor je. (dus puur natuur) Niemand zegt dat je moet reageren. Je hoeft hier niet op te klikken hoor. ---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ---------- Je krijgt wat je wilt.
We kunnen ook de vraag stellen wie er heeft gevraagd om een topic zoals deez? Denk je dat we niet weten hoe google werkt? Je bewijst op een vriendelijke wijze weliswaar nogmaals het stereotiep dat jullie jezelf zo in interessant vinden en dat jullie 'de nood' voelen om ongelovigen op de hoogte te stellen van jullie tandjesfee illusies.

We vinden het prima dat jullie dat willen geloven, maar val er niemand anders lastig mee, simpel toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven