MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
De edele koran te weerleggen met rationele argumenten.

Je wil rationeel bewijs voor irrationele stellingen?

9urr0k.png

Lees mijn eerdere argumenten. Ik heb meerdere malen mijn bewijs laten zien en jullie uitgedaagd.

wat

mijn """""""""""""bewijs"""""""""""""

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""bewijs"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Heb tot op de dag van vandaag geen tegenargumenten hierop ontvangen....

iets met ons niet verwijten dat wij jouw posts niet lezen als jij de onze niet leest

4 opties over TheDeen, meerdere antwoorden mogelijk
[ ] TheDeen kan niet lezen
[ ] TheDeen weet niet wat rationeel inhoud
[ ] TheDeen weet niet wat bewijs inhoud
[ ] TheDeen heeft -vul willekeurige psychische stoornis in-

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.167
wat

mijn """""""""""""bewijs"""""""""""""

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""bewijs"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

iets met ons niet verwijten dat wij jouw posts niet lezen als jij de onze niet leest

4 opties over TheDeen, meerdere antwoorden mogelijk
[ ] TheDeen kan niet lezen
[ ] TheDeen weet niet wat rationeel inhoud
[ ] TheDeen weet niet wat bewijs inhoud
[ ] TheDeen heeft -vul willekeurige psychische stoornis in-

Goed dat je dat aanhaalt.

Kan je ook gelijk aanhalen hoe ik heb gereageerd en hoe jullie daar niet op in kunnen gaan.

Alvast bedankt.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Duh!!

Komt er een net achter.

SARCASME

Ben je al enigszins aan het de-islamiseren na deze 59 pagina's TheDeen?

Als de-radicaliseren net zo traag gaat als gematigde moslims laten de-islamiseren, hebben we straks nog een moeilijker op te lossen probleem. Hoe groter de oogkleppen, hoe minder open voor kritiek en hoe minder vatbaar voor verandering in gedachten/idealen. Dat blijkt maar weer.

Goed dat je dat aanhaalt.

Kan je ook gelijk aanhalen hoe ik heb gereageerd en hoe jullie daar niet op in kunnen gaan.

Alvast bedankt.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Duh!!

Komt er een net achter.

SARCASME

Je was helemaal niet sarcastisch, lul.

• #1.171
Ben je al enigszins aan het de-islamiseren na deze 59 pagina's TheDeen?

Als de-radicaliseren net zo traag gaat als gematigde moslims laten de-islamiseren, hebben we straks nog een moeilijker op te lossen probleem. Hoe groter de oogkleppen, hoe minder open voor kritiek en hoe minder vatbaar voor verandering in gedachten/idealen. Dat blijkt maar weer.

Jij moet nodig eens een keer in de spiegel kijken.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Je was helemaal niet sarcastisch, lul.

Sorry Hitler,

Je weet alles beter en kan mijn gedachten lezen.

Hoe doe je dat toch?

Jij moet nodig eens een keer in de spiegel kijken.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Sorry Hitler,

Je weet alles beter en kan mijn gedachten lezen.

Hoe doe je dat toch?

Is niet moeilijk jou gedachten lezen.

Heerlijk :roflol:

Precies. Wetende mensen hebben geen twijfel. Wetende mensen lezen de les en dwingen af. Met gelovige mensen moet je al uitkijken maar wetende mensen zijn altijd fout. Of het nu zwartekousenkerk of pijpenkrullen joden of moslim fundi's zijn. Je hebt van die mensen die zeggen dat als je een goede gelovige bent je zeker weet en niet meer twijfelt. Een rotsvast geloof. Ik denk dat als je de twijfel verlies je je geloof verliest en een zogenaamd weter wordt die vast zit in eigen wanen.

Dit vat het perfect samen.

• #1.176
Ik ga vanaf nu niet meer in op HAAT, scheldwoorden, beledigende vragen en in discussie.

Willen jullie hier A.U.B. vanaf nu echt alleen vragen stellen over Islam.

Alvast bedankt.

Fijn, ik kijk uit naar je onderbouwde uiteengezette feiten :)

Kijk, het enige wat wij willen is bewijs van God en de perfectie van de Koran op de manier zoals ik in mijn vorige zin zei. Alleen op rationele wijze kan je me overtuigen. Geen drogredenen dus.

Slaapwel, ik lees je reactie morgen wel.

Sorry, ik heb blijkbaar je onderbouwde uiteengezette feiten gemist.

Kan je ze hier nog een keer duidelijk neerzetten zodat het wat duidelijker is?

Dit zou nog steeds bestwel tof en ophelderend zijn

• #1.179
Dit zou nog steeds bestwel tof en ophelderend zijn

[/COLOR]

Hier heb je enkele bewijzen die het bestaan van Allah bewijzen:

Logica:

http://www.youtube.com/watch?v=uwqPdWZvjAY

http://www.youtube.com/watch?v=wUoxwNGcRGA

Rationeel:

http://www.youtube.com/watch?v=icgzXI3hq_o

Koran:

http://www.youtube.com/watch?v=3sfnxdi76B0

Wij mensen zijn subjectieve/emotionele (koppige) wezens.

Wij vinden onze eigen mening belangrijk. (Sommige mensen zijn hier heel sterk KOPPIGHEID)

Ik kan jullie 1000 bewijzen geven, maar jullie zullen alsnog de ander kant opkijken en met tegenargumenten komen (defensief).

Jij wilt eigenlijk geen bewijs (want bewijs is er genoeg).

Wat jij wilt of nodig hebt. Is begrip. Jij begrijpt niet.

En moet vragen om begrip dat is waar jij gebreken in hebt.

Helaas kan niemand jouw begrip geven alleen god (swt) kan dit. En alleen bij god ligt de antwoord op de vraag die jij hebt.

Namelijk begrip.

Als je oprecht naar antwoorden zoekt (of wilt hebben). Adviseer ik je om een keer gewoon tot het geen te bidden waar jij in gelooft (god, of opperwezen, hoe jij het ook noemt) en met oprechtheid te vragen of je geleid kan worden tot de waarheid.

Alleen dan zullen mensen zoals jij met gods wil de waarheid kunnen accepteren.

Lees en leer alsjeblieft.

Hoe combineert islam met evolutietheorie?

Ik begrijp dat de oerknal verklaar kan worden door een schepper. Maar dat de mens niet af kan stammen van de aap.

Hoe kan je als moderne mens die bewijslast naast je neer leggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven