XXL Nutrition

Islamisering van Europa

Bezoekers in dit topic

Ik bedoelde niet hem persoonlijk;)

[Link niet meer beschikbaar]

Dat is meer een collectief falen van heel de VS. Daar zou ik Arnold niet persoonlijk op afrekenen.
 
Als ik jou was zou ik maar in Californië gaan wonen; minder paupers en profiteurs, een leider waar je fan van kan zijn, en last but not least: geen (of bijna geen) Marokkanen :eek:

indd, ik wou dat ik er geboren was, maar me weg laten jagen is het laatste wat ik doe.
 
Als alle christenen optiefen uit niet-westerse gebieden dan kan ik pas zeggen dat alle moslims eruit moeten.

Ik ben namelijk geen linkse hypocriete christenknuffelaar.
 
Als alle christenen optiefen uit niet-westerse gebieden dan kan ik pas zeggen dat alle moslims eruit moeten.

Ik ben namelijk geen linkse hypocriete christenknuffelaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoe naïef kan Nederland zijn? Staatssecretaris van Onderwijs Adelmund zegt `geschokt' te zijn dat tien van de 32 islamitische scholen in Nederland niet alleen door Saoedi-Arabië worden gesteund, maar ook extremistisch, antiwesters lesmateriaal gebruiken. Al eerder was er zulk lesmateriaal opgedoken, zonder dat er stappen werden gezet. Een of andere onbeduidende Marokkaan werd opgetrommeld om voor de camera te vertellen dat de man die de felle anti-joodse en antichristelijke teksten had opgesteld `een wijze man' was (dezelfde omschrijving viel ook imam El-Moumni ten deel) en dat de school niet van plan was hem te ontslaan.

wat is er mis met anti-westen, anti-joods en anti-christelijk?
O wacht voor een (s)linkse wolf in schaapskleren steun je namelijk enkel anti-moslim toch? En de genocide in Uruzgan met mijn belastinggeld? Hypocriet tuig.

Hier in Japan waar ik zit voor een project zijn ze ook allen anti-westers, anti-joods en anti-christelijk en ik steun hun vrije woord. Ze zijn 50 jaar verder dan in Holland.
 
Ga een leven zoeken melkisgoed, moet je huilen om een flesje bleek
 
waarom laten ze een omgekeerde turkse vlag zien als het gaat om een 'muslim'???
 
Ik zou maar uitkijken, zodra de moslims europa hebben overgenomen dan hebben jullie een groote probleem:rolleyes:

ik begrijp niet dat sommige mensen dit ook echt serieus nemen.

**** jullie allemaal, tuurlijk stemmen wij wilders.

Jullie nepnederlanders zullen het nooit snappen :roflol:
Spring eens een keertje van een gebouw (minimaal 10 hoog) en kijk of je dat kan overleven.
 
Vredevolk! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het is toch nooit goed als een ander volk je land gaat overnemen?
NEVA!!!!!
Hebben jullie dan niks nationalistisch bloed dat je land wil beschermen?
Bij elke school waar +60% allochtonen zitten, is er rel en problemen. De school krijgt een slechte naam. Ik zie het in mijn kleine gemeente al genoeg.

Waarom haal ik het ook aan. Zet je oogkleppen op
 
Het lijkt me de juiste tijd om er nu iets aan te doen. Niemand wil toch dat Europa een islamstaat wordt, wij verhuizen ook niet naar Oezbekistan of irak, en dringen daar ons geloof op, dus lijkt het me vanzelfsprekend dat die mensen dat hier ook niet doen. Wij verhuizen ook niet naar daar, dus ik zie niet in waarom al die mensen plots naar hier moeten verhuizen en dan nog hun (fundamentalistisch) geloof aan ons opdringen.
 
Het lijkt me de juiste tijd om er nu iets aan te doen. Niemand wil toch dat Europa een islamstaat wordt, wij verhuizen ook niet naar Oezbekistan of irak, en dringen daar ons geloof op, dus lijkt het me vanzelfsprekend dat die mensen dat hier ook niet doen. Wij verhuizen ook niet naar daar, dus ik zie niet in waarom al die mensen plots naar hier moeten verhuizen en dan nog hun (fundamentalistisch) geloof aan ons opdringen.
jullie hadden ons in de jaren 60 overgehaald
 
Als je een kerk in Saudi-Arabie plaatst krijg je de doodstraf O.O
jullie hadden ons in de jaren 60 overgehaald
Ja hallo! weet jij wel wat een gast arbeider is, jullie bleven hoor:S
 
Als je een kerk in Saudi-Arabie plaatst krijg je de doodstraf O.O
uh hum dat betwijvel ik.
d'r zit zelfs een amerikaanse legerbasis in saudi arabie
 
Spring eens een keertje van een gebouw (minimaal 10 hoog) en kijk of je dat kan overleven.

Okej, dan neem ik je moeder mee en gebruik ik haar als afweerschild.
 
uh hum dat betwijvel ik.
d'r zit zelfs een amerikaanse legerbasis in saudi arabie

Inderdaad, en vonden de mensen dat daar leuk? JA. In hun strijd tegen communisme. Vinden ze het nu nog leuk? Nee.
Maar eigenlijk heeft dat helemaal niks te maken met de topic. :D
 
Back
Naar boven