- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Kunnen de slachtoffers van Mark Dutroux eindelijk hun verdiende straf krijgen.
Goed opgemerkt. Want zo is het ook.Big_T zei:Iedereen die nu nog beweerd dat het geen barbaarse volkje is....
Kan je begrijpen waarom ze het normaal vinden dat Theo V G werd vermoord, IN HUN LAND IS DAT BIJNA DE WET
DBC01 zei:Bijna? Sorry maar het is de wet. Daarom snappen ze ook niet dat wij dit toelaten. In de landen met een Islamitische basis staat de doodstraf op bekritiseren van de profeet, laat staan beledigen.
@EriR: 'Vroegah' waren wij ook barbaren. HEt gaat erom dat we een ontwikkeling hebben doorgemaakt die ons socialer heeft gemaakt.
Maar dat kun je van de Arabieren niet zeggen, die staan nog steeds stil en hanteren dezelfde wetten als 1000 jaar geleden en koppelen alles aan het geloof.
Doodeng.
komop man, weet je hoeveel beulen je nodig zou moeten hebben om iedereen die stiekem eet te straffen? En van dat meisje, ik heb er mijn twijfels over, onzedelijk gedrag en prostitutie komen in islamitische landen ook voor....er wordt altijd gekeken wie de schuldige is en DIE persoon wordt gestraft!Nee die verhalen over de streng islamietische wet zijn waarschijnlijk sterk overdreven.hicham zei:Ik zal wel weer hele leuke reacties terugkrijgen.....Ik geloof er echt geen .... van, kijk alleen naar de bron waar dit verhaal vandaan komt. Zweepslagen omdat je niet meedoet aan de ramadankomop man, weet je hoeveel beulen je nodig zou moeten hebben om iedereen die stiekem eet te straffen?Hicham
Je moet eerlijk durven zijn, als een vrouw wordt verkracht en ze komt ermee naarbuiten dan bezoedeld ze de eer van die man, en zal zij daar dan ook voor gestraft worden ook.hicham zei:En van dat meisje, ik heb er mijn twijfels over, onzedelijk gedrag en prostitutie komen in islamitische landen ook voor....er wordt altijd gekeken wie de schuldige is en DIE persoon wordt gestraft!
Hicham
Ericr zei:Hicham, je kan goed discusseren maar door die opmerking dat je het allemaal niet zo gelooft verlies je voor mij wel wat van je geloofwaardigheid. Je doet net alsof het heiligen zijn in moslimlanden, geen prostitutie en onzedelijkheid ? Schei toch uit, het zijn ook gewoon mensen daar. Natuurlijk lang niet zoveel aan de oppervlakte als in de Westerse wereld, maar het komt toch echt gewoon voor. En je hoeft er niet over te beginnen dat ik niet weet waar ik over praat, dat weet ik zeker wel.
Die achterlijke straf, die steniging is, komt in ieder geval voor in die landen en tot nu toe is vaak genoeg het slachtoffer iemand die wordt beschuldigd van onzedelijkheden terwijl dat slachtoffer er eigenlijk niks aan kon doen.
De bron van Fok is trouwens gewoon Ammesty International
http://www.amnesty.nl/acties/ME-SCH0049.shtml
Maar ja die zullen ook wel weer liegen, het is 1 groot complot om de moslimwereld in diskrediet te brengen. Zie de feiten gewoon onder ogen, o.a. Iran heeft gewoon een gestoorde wetgeving en dat komt vooral omdat ze zich aan de sharia willen houden. Of wat zij voor interpretatie aan die sharia willen geven.
Die gestoorden hebben ook al een meisje ter dood laten brengen omdat ze volgens de rechter een te grote mond had. Ze had wel volgens de sharia strafbare feiten gepleegd maar moet je door een grote mond ter dood worden gebracht ? De rechter heeft zelf voor beul gespeeld. Lijkt me een zeer zieke geest, zelf rijp voor steniging.
Iran is momenteel 1 van de meest gestoorde landen op het gebied van toepassen van de sharia, laten we hopen dat niemand het voor elkaar gaat krijgen dat ook hier een sharia wordt ingevoerd. Veel gestoorder en middeleeuwser moet het niet worden.
Ben het wel met je eens, de straf is barbaars, maar gelukkig zijn ook niet alle moslims sji' iten....Ericr zei:Je doet net ... geen prostitutie en onzedelijkheid ?
Ik zat te slapenhicham zei:Dit bedoelde ik, maat. Waar kun je dat in mijn post terugvinden?
Hicham
Maar dan blijft de rest van mijn betoog staan en vraag ik me af waarom je het in twijfel wil trekken dat dit meisje zelf weinig schuld heeft, of denk je dat een kind, wat het nog is, zoiets bij het volle verstand kan doen ?Ericr zei:Ik zat te slapenMaar dan blijft de rest van mijn betoog staan en vraag ik me af waarom je het in twijfel wil trekken dat dit meisje zelf weinig schuld heeft, of denk je dat een kind, wat het nog is, zoiets bij het volle verstand kan doen ?
Leg het me dan maar uithicham zei:

hicham zei:Ik zal wel weer hele leuke reacties terugkrijgen.....Ik geloof er echt geen .... van, kijk alleen naar de bron waar dit verhaal vandaan komt. Zweepslagen omdat je niet meedoet aan de ramadankomop man, weet je hoeveel beulen je nodig zou moeten hebben om iedereen die stiekem eet te straffen? En van dat meisje, ik heb er mijn twijfels over, onzedelijk gedrag en prostitutie komen in islamitische landen ook voor....er wordt altijd gekeken wie de schuldige is en DIE persoon wordt gestraft!
Hicham