- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Waarschijnlijk was Israël duurder uit vannacht.Iran had beter het geld dat ze gespendeerd hebben aan hun drones en raketjes in hun volk geïnvesteerd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk was Israël duurder uit vannacht.Iran had beter het geld dat ze gespendeerd hebben aan hun drones en raketjes in hun volk geïnvesteerd
Das wel ook denk ik
Geld dat niet voor elk land?Iran had beter het geld dat ze gespendeerd hebben aan hun drones en raketjes in hun volk geïnvesteerd

Goed draadje met uitleg.
Verwachting: Israël zal Hezbollah aanvallen, niet Iran. Dan heeft iedereen z'ngezicht gered en zijn we rond.
Goed draadje met uitleg.
Verwachting: Israël zal Hezbollah aanvallen, niet Iran. Dan heeft iedereen z'ngezicht gered en zijn we rond.
Zolang het tussen Hamas en Israël gaat is het imho een meer overzichtelijk conflict dan als allerlei andere landen en groepen betrokken zijn.En valt Hamas weer eens aan, of dumpt 100 ernstig gemarteld en daarna vermoorde Israelische gijzelaars ergens.
Ja soieso, maar ik lees op sommige nieuwssites dat Iran op voorhand wist dat het niet veel ging uitmaken….dus waarom de moeite en geld erin steken?
Omdat het Midden-Oosten zo werkt.Ja soieso, maar ik lees op sommige nieuwssites dat Iran op voorhand wist dat het niet veel ging uitmaken….dus waarom de moeite en geld erin steken?
Beetje eigenwaarde kan geen kwaad. Kwestie van de grenzen aan geven.Dodelijke mix van hoge eigendunk, eer en koppigheid dus…. Jammer heel jammer
Hoeveel zal het Iran hebben gekost en hoeveel zal het Israël hebben gekost?Ja soieso, maar ik lees op sommige nieuwssites dat Iran op voorhand wist dat het niet veel ging uitmaken….dus waarom de moeite en geld erin steken?
Je denkt niet dat als Iran zoiets doet de consequenties enorm zullen zijn?Hoeveel zal het Iran hebben gekost en hoeveel zal het Israël hebben gekost?
Israel gebruikt Arrow raketten en David's Sling intercepters.
Arrow raketten kosten $3,5M per stuk.
David's Sling kosten $1M per stuk.
Dan heb je nog alle vliegtuigen en hun raketten etc die gebruikt werden.
Arrows worden gebruikt tegen ballistische raketten, David's Sling en vliegtuigen tegen de kruisraketten en drones.
Geschatte kosten voor Israël is rondt de 1,3 miljard dollar.
Geschatte kosten voor Iran tientallen miljoenen dollars.
Iran heeft flink wat data verkregen. Alle drones en kruisrakketen zijn neergehaald maar enkele ballistische raketten hebben wel hun doel gehaald las ik. M.a.w. indien ze echt een aanval willen uitvoeren dan weten ze nu hoe ze dat moeten aanpakken.
Nu waren het 'slechts' een paar honderd drones. Maar wat als ze er een paar duizend tegelijk lanceren? Icm met kruisraketten en ballistische raketten. Daarnaast heeft Iran ook hypersonische ballistische raketten.
De vraag is of Iran kernkoppen heeft. Zo ja, dan weten ze nu hoe ze de Israelische luchtverdediging kunnen penetreren om die te gebruiken.
Iran zal dat natuurlijk ook niet zomaar doen.Je denkt niet dat als Iran zoiets doet de consequenties enorm zullen zijn?
Jammer genoeg gaat het niet tussen Hamas en Israehell. Het gaat tussen de terreurstaat Israehell, die al 75 jaar een volk afslacht. en een onschuldige bevolking. En het Westen doet lekker mee. Dit is geen "conflict", dit is geen "oorlog", dit is een etnische zuivering. Mandela en Tutu zei dat het apartheidsregime erger is dan in Zuid-Afrika... en zij hebben deze massamoorden zelf niet meer meegemaakt.Zolang het tussen Hamas en Israël gaat is het imho een meer overzichtelijk conflict dan als allerlei andere landen en groepen betrokken zijn.
Ik deel jouw analyse niet en wij gaan het hier niet over eens worden.Jammer genoeg gaat het niet tussen Hamas en Israehell. Het gaat tussen de terreurstaat Israehell, die al 75 jaar een volk afslacht. en een onschuldige bevolking. En het Westen doet lekker mee. Dit is geen "conflict", dit is geen "oorlog", dit is een etnische zuivering. Mandela en Tutu zei dat het apartheidsregime erger is dan in Zuid-Afrika... en zei hebben deze massamoorden zelf niet meer meegemaakt.
Mee eens.Jammer genoeg gaat het niet tussen Hamas en Israehell. Het gaat tussen de terreurstaat Israehell, die al 75 jaar een volk afslacht. en een onschuldige bevolking. En het Westen doet lekker mee. Dit is geen "conflict", dit is geen "oorlog", dit is een etnische zuivering. Mandela en Tutu zei dat het apartheidsregime erger is dan in Zuid-Afrika... en zei hebben deze massamoorden zelf niet meer meegemaakt.
Ik en velen delen jou analyse niet. Jij maakt je druk om 60 Israëliërs, ipv om 10 duizenden Palestijnen. Daar zie ik jou zogenaamde vredelievendheid niet in.Ik deel jouw analyse niet en wij gaan het hier niet over eens worden.
Israël doet voldoende fout, bijvoorbeeld de nederzettingen op de Westbank, maar het is in mijn ogen onjuist om zo eenzijdig de schuld bij Israël neer te leggen of te spreken van etnische zuivering.
Ik hoop op een snel staakt het vuren en alle gijzelaars terug.
Eeeeehhh....weet jij uberhaupt wat er sinds 1948 gebeurt daar?Ik deel jouw analyse niet en wij gaan het hier niet over eens worden.
Israël doet voldoende fout, bijvoorbeeld de nederzettingen op de Westbank, maar het is in mijn ogen onjuist om zo eenzijdig de schuld bij Israël neer te leggen of te spreken van etnische zuivering.
Ik hoop op een snel staakt het vuren en alle gijzelaars terug.

Hamas schiet rakketten en meteen staat het nieuws er vol van?