- Waardering
- 21.437
Waarmee precies. Wat is dat, minder dan geen medelijden, is dat zoiets als juichen (L. van Gaal)?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarmee precies. Wat is dat, minder dan geen medelijden, is dat zoiets als juichen (L. van Gaal)?
Ik vind het daarentegen een grove schande dat een onderwijsinstelling in Nederland “bepaalde studenten” een dergelijk advies lijkt te hebben gegeven.
Nee.![]()
Heb jij een ingekaderde poster v.d. Protocollen van de Wijzen van Zion aan de muur hangen?
Hoezo? Meer kans om een jood van achter te schieten?
Omdat soennitische extremisten mij als een ideologische vijand zouden zien?
Oh dacht dat jij graag naakt achter in een toyota hilux lag zonder hoofd. Sorry mijn fout.Omdat soennitische extremisten mij als een ideologische vijand zouden zien?
OccasioneelOh dacht dat jij graag naakt achter in een toyota hilux lag zonder hoofd. Sorry mijn fout.
Hun Shitische broeders daarentegen verwarren je met de Madhi?Omdat soennitische extremisten mij als een ideologische vijand zouden zien?
Ik beuk ze allemaal het ziekenhuis in.Hun Shitische broeders daarentegen verwarren je met de Madhi?