XXL Nutrition

Isreal bombardeert Syrië

• Topic Starter Topic Starter
Onnozelaar, je weet er niets van, doet dan snel wat Google doen en denk je er wat van te kennen. Pik je der een conspiracy theory uit die de andere overschrijd:rolleyes:.

Ik krijg het er echt van hé. Mijnheer weet er niets van, Google't wat pikt er iets uit en doet doen alsof hij er alles van weet.
Google anders eens welk signaal ze hadden opgevangen. Googlen moet je, want weten doe je niet.

Ik verspil hier geen tijd meer aan...weet het niet...Google't wat tot hij er iets over vind en denkt hij alles te weten. OMG! Laagste niveau dat ik al tegengekomen ben op DBB... Echt zielig.

Hhhaaa, het zou inderdaad nu heel genant voor je zijn te moeten toegeven dat je compleet fout zat.
Ik google om je bronnen te tonen. Ik baseer me dus op historisch bewezen feiten. Jij citeerde een documentaire, nou dat dat deed ik ook, maar blijkbaar mag allen jij dat doen. De historische feiten spreken je onzin tegen. Geef het gewoon toe, you got owned!!!

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:47 ----------

jouw enige sterkste punt is drogredenering, maar goed je bent duidelijk in de waan dat je een soort van superintellectueel bent dus ik ga je daar lekker laten.

wat heb je trouwens gestudeerd?

Je bekritiseert me zonder je zelf je in het debat zelf te moeien. Kritiek spuien zonder zelf een positie in te nemen over de problematiek. Is een beetje zielig.

Hhhaaa, het zou inderdaad nu heel genant voor je zijn te moeten toegeven dat je compleet fout zat.
Ik google om je bronnen te tonen. Ik baseer me dus op historisch bewezen feiten. Jij citeerde een documentaire, nou dat dat deed ik ook, maar blijkbaar mag allen jij dat doen. De historische feiten spreken je onzin tegen. Geef het gewoon toe, you got owned!!!
Je zit vol onzin.
1. "Omdat in 1967 Israel zich onmiddellijk excuseerde en zei dat ze zich vergist hadden, dat het een fout was."
2. "...blablabla Operation Cyanide"

Raar he dat je van iets dat niet klopt 180° draait naar iets anders, dat bovendien ook niet klopt...

Als jij denkt dat je gewonnen hebt dan denk je dat maar...
Ik stop met de discussie. Mn punt hierboven is duidelijk.

Als ik iets zeg je gewoon domweg het omgekeerde. Zeg ik iets dat je niet weet dan Google je het en probeer je iets contra te zoeken.

Mij is het al lang duidelijk dat je er helemaal niets van weet. Als ik iets tegen een punt van mij zoek, Google ik het wel.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:51 ----------

Je bekritiseert me zonder je zelf je in het debat zelf te moeien. Kritiek spuien zonder zelf een positie in te nemen over de problematiek. Is een beetje zielig.
Epic terugkaatser

Je zit vol onzin.
1. "Omdat in 1967 Israel zich onmiddellijk excuseerde en zei dat ze zich vergist hadden, dat het een fout was."
2. "...blablabla Operation Cyanide"

Raar he dat je van iets dat niet klopt 180° draait naar iets anders, dat bovendien ook niet klopt...

Als jij denkt dat je gewonnen hebt dan denk je dat maar...
Ik stop met de discussie. Mn punt hierboven is duidelijk.

Als ik iets zeg je gewoon domweg het omgekeerde. Zeg ik iets dat je niet weet dan Google je het en probeer je iets contra te zoeken.

Mij is het al lang duidelijk dat je er helemaal niets van weet. Als ik iets tegen een punt van mij zoek, Google ik het wel.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:51 ----------

Epic terugkaatser
Oh my god, je snapt echt niks van geopolitiek. ISrael diende zich openlijk te verontschuldigen zodat de regering van de VS dit excuus dan kon tonen aan de Amerikaanse bevolking. Om het broodje verkocht te krijgen zeg maar. De operatie Cyanide is wat er achter de schermen gebeurde; Moet ik echt alles voor je voorkauwen?

Oh my god, je snapt echt niks van geopolitiek. ISrael diende zich openlijk te verontschuldigen zodat de regering van de VS dit excuus dan kon tonen aan de Amerikaanse bevolking. Om het broodje verkocht te krijgen zeg maar. De operatie Cyanide is wat er achter de schermen gebeurde; Moet ik echt alles voor je voorkauwen?
:roflol: -> in RL Te zielig voor woorden

Je weet nog steeds niet eens wat er werkelijk gebeurt is. Google wat meer, doe je toch graag.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:47 ----------

Ik zou eigenlijk moeten studeren maar dit is veel leuker om te volgen, vooral jouw houding intrigeert me.

Mijn mening over al dit? Neo-imperialisme is tha ****ing shit; niet-blanke landen verkrachten om MIJ (blank-man-middenklasse) een uitzinnige disproportionele levensstandaard en ecologische voetafdruk te garanderen in ruil voor mijn dociliteit? Yes please.

maar waarom antwoord je niet op mijn vraagjes en waarom gebruik je altijd ad hominem argumenten? :(

Eens zien of hij deze kan oplossen, is waarschijnlijk ook makkelijk via Google te vinden, maar toch...
Er was aan boord van USS Liberty iets aanwezig dat heel belangrijk was voor de VS, iets unieks. Wat?

Waarom zou de VS een complot stichten tegen hen eigen schip dat bovendien nieuw was (*)? Als ze complotje zouden willen doen zouden ze toch ouder schip gebruiken...

Deel 1 succes met Google.
Deel 2 succes met excuss te zoeken

Eens zien of hij deze kan oplossen, is waarschijnlijk ook makkelijk via Google te vinden, maar toch...
Er was aan boord van USS Liberty iets aanwezig dat heel belangrijk was voor de VS, iets unieks. Wat?

Waarom zou de VS een complot stichten tegen hen eigen schip dat bovendien nieuw was (*)? Als ze complotje zouden willen doen zouden ze toch ouder schip gebruiken...

Deel 1 succes met Google.
Deel 2 succes met excuss te zoeken

Je leest de links niet die ik postte, dus dan heeft het geen zin te debatteren met jou. Engels is blijkbaar iets te moeilijk voor je.

Debatteren met whami gaat als volgt: hij zegt iets absurd, er volgt een tegenreactie waar de argumenten duidelijk aantonen dat hij fout is, Whami negeert de argumenten en zegt gewoon dat die fout zijn, zonder deze gelezen te hebben, en dan herhaalt hij zijn eerste opmerkingen maar zegt er nog eens bij dat de andere zijn info slechts googlet en niet weet waar hij over praat.

Whami, je maakt jezelf steeds belachelijker. Stel geen vragen waar reeds antwoord is op gegeven.

:roflol:
Alleen al aan de reacties te zien van anderen is het wel duidelijk wie zich belachelijk maak. Iedereen had die 180° van je wel door hoor. Mn laatste reactie op jou want te belachelijk voor woorden.

Je leest de links niet die ik postte, dus dan heeft het geen zin te debatteren met jou. Engels is blijkbaar iets te moeilijk voor je.

Debatteren met whami gaat als volgt: hij zegt iets absurd, er volgt een tegenreactie waar de argumenten duidelijk aantonen dat hij fout is, Whami negeert de argumenten en zegt gewoon dat die fout zijn, zonder deze gelezen te hebben, en dan herhaalt hij zijn eerste opmerkingen maar zegt er nog eens bij dat de andere zijn info slechts googlet en niet weet waar hij over praat.

Whami, je maakt jezelf steeds belachelijker. Stel geen vragen waar reeds antwoord is op gegeven.

Kerel, je kunt zelf Israël niet eens fatsoenlijk spellen... Dus pls stop.

Kerel, je kunt zelf Israël niet eens fatsoenlijk spellen... Dus pls stop.

Sterk onderbouwd tegenargument. Je kan niet eens please correct schrijven. See what I did there???!!!

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 15:07 ----------

:roflol:
Alleen al aan de reacties te zien van anderen is het wel duidelijk wie zich belachelijk maak. Iedereen had die 180° van je wel door hoor. Mn laatste reactie op jou want te belachelijk voor woorden.

Je denkt dat het 180 ° is omdat je de argumenten niet begrijpt. Maar, niet getreurd, er is altijd nog het geouwehoer-forum voor je.

Je denkt dat het 180 ° is omdat je de argumenten niet begrijpt. Maar, niet getreurd, er is altijd nog het geouwehoer-forum voor je.
:roflol: wat een gelul
Had enig respect voor je toen je begon over evolutieleer vroeg op school.
Maar alle respect kwijt. Nog nooit iemand zo uit zn nek weten lullen als jij. "Argumenten niet begrijp" :roflol: ik vraag me werkelijk af of je zelf nog geloofd wat je zegt. Zo ja, raad ik je aan eens een onderzoek te laten door naar je mentale gezondheid.

:roflol: wat een gelul
Had enig respect voor je toen je begon over evolutieleer vroeg op school.
Maar alle respect kwijt. Nog nooit iemand zo uit zn nek weten lullen als jij. "Argumenten niet begrijp" :roflol: ik vraag me werkelijk af of je zelf nog geloofd wat je zegt. Zo ja, raad ik je aan eens een onderzoek te laten door naar je mentale gezondheid.

Ok, zal eens mijn mentale toestand laten checken zodat ik te weten kom hoe het komt dat ik jouw argumenten over de USS Liberty niet snap.

Begrijp je wel hoe dom jouw opmerkingen zijn?

Rusland levert Syrië straaljagers

Rusland levert Syrië zeker tien gevechtsvliegtuigen van het type MiG-29MM2.

De regering in Moskou komt daarmee het contract na dat zij met de regering van president Bashar al-Assad heeft gesloten, liet de directeur van de MiG-fabriek, Sergej Korotkov, vrijdag weten. Dat meldt het persbureau Interfax.

Een delegatie van de regering in Damascus is dezer dagen in Moskou om de laatste details voor de levering van de toestellen te regelen. Rusland is met Iran de belangrijkste bondgenoot van het regime van Assad. ...
Lees meer:http://www.nu.nl/buitenland/3488709/rusland-levert-syrie-straaljagers.html

.

Externe partijen leveren de wapens, de Syriers schieten hun eigen land en bevolking kapot. De externe partijen moeten zelf geen militairen meer leveren. De ideale oorlogsvoering.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 20:39 ----------

Vreemd is dat heel wat van mijn vrienden uit het Midden-Oosten, maar ook vrienden uit de Maghreb me reeds 16 maand geleden ongeveer, zeiden dat Assad een taaie klant zou zijn. Dat zeiden ze niet van Egypte en Tunesie. Assad heeft sterke relaties met onder andere Rusland, en het Rusland van vandaag is sterker dan toen de Sovjetunie uiteen viel.
Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan.

Al Nusra (terreurrebellen) gearresteerd in Kalkoen met 2kg Sarin
http://rt.com/news/sarin-gas-turkey-al-nusra-021/

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 20:20 ----------

En kijk eens hoe lief ze zijn in Syrië
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 20:22 ----------

Assad is verantwoordelijk voor de meeste van deze
en onrechtstreeks voor allemaal

NSFW
(geen hersenen all over the place)
151_9149.jpg

2012-634695631488632235-863.jpg

Assad+militia.jpg

article-2152223-135EDF97000005DC-562_634x328.jpg

Assad is verantwoordelijk voor de meeste van deze
en onrechtstreeks voor allemaal

NSFW
(geen hersenen all over the place)
151_9149.jpg

2012-634695631488632235-863.jpg

Assad+militia.jpg

article-2152223-135EDF97000005DC-562_634x328.jpg

Verklaar je nader.

Executies van burger / krijgsgevangenen + doden van burgers met oa bombardementen.

En onrechtstreeks verantwoordelijk voor allemaal, want indien hij naar het volk geluisterd had was dit niet gebeurt. Indien hij vredige protesten niet had aangevallen, zou wellicht ook verschil gemaakt hebben. Assad was ook de eerste die met martelen en executeren (wreedheden) is begonnen.

Executies van burger / krijgsgevangenen + doden van burgers met oa bombardementen.

En onrechtstreeks verantwoordelijk voor allemaal, want indien hij naar het volk geluisterd had was dit niet gebeurt. Indien hij vredige protesten niet had aangevallen, zou wellicht ook verschil gemaakt hebben. Assad was ook de eerste die met martelen en executeren (wreedheden) is begonnen.

Ik begrijp wat je wil zeggen; Maar je kan het ene volk, en haar geschiedenis, niet zomaar vergelijken met bijvoorbeeld die van Nederland. Saddam bijv, was een monster, een gek, een verschrikkelijk wezen, maar door zijn verschrikkelijk harde hand, hield hij het land samen. Natuurlijk kan je je de vraag stellen of "the end justifies the means".

Heeft Assad burgers geexecuteerd? Krijgsgevangenen? Zo ja, waarom?
Natuurlijk kan niemand goedkeuren dat een leider een wijk bombardeert en daardoor onschuldige burgers doodt.
Het is geen makkelijke discussie, en wie weet in welke mate we worden gemanipuleerd door de betrokken partijen.

Ik begrijp wat je wil zeggen; Maar je kan het ene volk, en haar geschiedenis, niet zomaar vergelijken met bijvoorbeeld die van Nederland. Saddam bijv, was een monster, een gek, een verschrikkelijk wezen, maar door zijn verschrikkelijk harde hand, hield hij het land samen. Natuurlijk kan je je de vraag stellen of "the end justifies the means".

Heeft Assad burgers geexecuteerd? Krijgsgevangenen? Zo ja, waarom?
Natuurlijk kan niemand goedkeuren dat een leider een wijk bombardeert en daardoor onschuldige burgers doodt.
Het is geen makkelijke discussie, en wie weet in welke mate we worden gemanipuleerd door de betrokken partijen.
Met alle videos die er zijn is het niet te ontkennen. De UN heeft ook bevestigd dat Assad en zn Shabiha aanvallen op burgers deden. Zoals bakkerijen met wachtende rijen bombarderen en dokters (van rebellen) laten executuren.

Over dat eerste, denk dat het Westen daarvoor ook deels verantwoordelijk is door oude fouten, van de tijd van kolonies en het herindelen van land na wereldoorlogen. Hierbij keken ze namelijk niet naar welke volkeren er leefden. Liefst van al zou ik bv een "Koerdistan" en andere landen volgens het zelfde principe zien ontstaan ipv sommige bestaande landen. Maarja, zelfs binnen die groepen bestaan er meningsverschillen maar die zouden waarschijnlijk te overwinnen zijn.

Wat het grootste verschil zou maken in mijn mening is dat ze zich over hen geloof heen zouden zetten. Want wat er ook gebeurt, ze willen steeds Islamistische regering, maar die willen nog meer in de middeleeuwen gaan leven dan dat men nu al doet in sommige Arabische landen.

Terug
Naar boven