- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Onnozelaar, je weet er niets van, doet dan snel wat Google doen en denk je er wat van te kennen. Pik je der een conspiracy theory uit die de andere overschrijd.
Ik krijg het er echt van hé. Mijnheer weet er niets van, Google't wat pikt er iets uit en doet doen alsof hij er alles van weet.
Google anders eens welk signaal ze hadden opgevangen. Googlen moet je, want weten doe je niet.
Ik verspil hier geen tijd meer aan...weet het niet...Google't wat tot hij er iets over vind en denkt hij alles te weten. OMG! Laagste niveau dat ik al tegengekomen ben op DBB... Echt zielig.
Hhhaaa, het zou inderdaad nu heel genant voor je zijn te moeten toegeven dat je compleet fout zat.
Ik google om je bronnen te tonen. Ik baseer me dus op historisch bewezen feiten. Jij citeerde een documentaire, nou dat dat deed ik ook, maar blijkbaar mag allen jij dat doen. De historische feiten spreken je onzin tegen. Geef het gewoon toe, you got owned!!!
---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 21:47 ----------
jouw enige sterkste punt is drogredenering, maar goed je bent duidelijk in de waan dat je een soort van superintellectueel bent dus ik ga je daar lekker laten.
wat heb je trouwens gestudeerd?
Je bekritiseert me zonder je zelf je in het debat zelf te moeien. Kritiek spuien zonder zelf een positie in te nemen over de problematiek. Is een beetje zielig.

.
-> in RL Te zielig voor woorden
!!!