MuscleMeat

Isreal bombardeert Syrië

Wat een onzinnige post. Je kan dergelijk fotocollage met om het even welke religie creeren. Snap trouwens niet waarom je dit in mijn topic post en waarom je die aan mij richt.

Heb je nog altijd niet door dat het een mong**l is ?
33ysxfm.jpg
Een ecto met een laag iq , wat verwacht je anders ?

Gewoon negeren iedreen weet ondertussen dat we die onwetende zo moeten laten
De appel valt niet ver van de boom, als je ouders je opvoeden met café praat dan is het dik zijn probleem

kijk aleen al naar de topic's die hij start:roflol:

Laatst bewerkt:
dat is een utopie. het gaat nu ook om sektarisch geweld (sunni vs shia's/alevieten), er zijn veel meer belangen bij betrokken dan alleen 'vrijheid voor het volk' om het zo mooi te verwoorden. de koerden mengen zich er nu ook mee, en dan heb je weet-ik-veel hoeveel groeperingen (fsa, Shabiha, Hezbollah, PFLP–GC, Jaysh al-Sha’bi, Iraqi Shia militias die aan het vechten zijn. Er is geen overzicht.

:rolleyes:

Ok vervang de beiden in "geen van beiden" in geen van de velen groeperingen mierenneuker:).

Je snapt het punt en het is GEEN utopie.
Best simpel eigelijk.Zelfs Rusland begint naar deze oplossing te neigen..behalve dat dit conflict best wel winstgevend is voor ze:).

Verder draait dit topic uit op een discussie tussen ezels die partij kiezen in het israel palestina gedoe.. :roflol:.
Eens zien een pvda'er (ik spreek over de belgische oetlullen),islamitische anti-semiet,extreem-rechts maar specifiek gericht op moslims en je kunt het rijtje nog verder aanvullen.

OUT!

Ondanks harde internationale kritiek op zijn nederzettingenbeleid wil Israël nog eens 200 nieuwe woningen bouwen in twee nederzettingen in het zuiden van de Westelijke Jordaanoever. Het ministerie van Bouw in Jeruzalem schreef aanbestedingen uit voor de bouw van 84 huizen in Kiriat Arba nabij Hebron en nog eens 114 in Efrat bij Bethlehem.
Vorig jaar is het aantal bouwvergunningen voor woningen voor kolonisten op de Westelijke Jordaanover volgens de organisatie Peace Now naar 6.676 gestegen. Dat is het viervoudige van het jaar daarvoor. Volgens de Israëlische radio maken de nieuwe aanbestedingen deel uit van de bouwplannen voor in totaal 3.000 kolonistenwoningen op de Westelijke Jordaanoever. Israël reageerde daarmee in december op de erkenning van Palestina als waarnemersstaat door de Verenigde Naties.

De rechtse Likoedpartij van premier Benjamin Netanyahu veroordeelde de Amerikaanse kritiek op zijn nederzettingenbeleid als "groffe inmenging" in de verkiezingsstrijd. De Amerikaanse president Barack Obama zou daarmee "wraak" willen nemen op Netanyahu, die in de Amerikaanse verkiezingsstrijd partij koos voor de Republikeinse kandidaat Mitt Romney, aldus de Jeruzalem Post van onder aanhaling van partijleden van Likoed.

Lafaard
Aanleiding is een artikel van de gerenommeerde Amerikaanse journalist Jeffrey Goldberg. Die had geschreven dat Obama in privé-gesprekken had gezegd dat Israël niet weet wat goed is voor hen. Met elke bijkomende Israëlische nederzetting op de Palestijnse Westbank voert Netanyahu zijn land verder naar het isolement. Bij de inspanningen voor een vredescompromis met de Palestijnen beschouwt Obama Netanyahu als een "lafaard", schreef Goldberg voorts.

Niet nader genoemde Likoedvertegenwoordigers verwijten Obama dat hij beïnvloed wordt door de Israëlische president Shimon Peres en de vroegere premier Ehud Olmert. Zowel Peres als Olmert voeren oppositie tegen Netanyahu.

Herverkiezing
Netanyahu kan er volgens peilingen op rekenen dat hij bij de parlementsverkiezingen van komende dinsdag in zijn ambt bevestigd wordt. De persoonlijke betrekkingen tussen Obama en Netanyahu geldt volgens mediaberichten uit de VS en Israël al lang als moeilijk.

http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...uwe-woningen-op-Westelijke-Jordaanoever.dhtml

Wie aan Israël raakt, raakt aan mij vriend

Is het alleen op een bodybuildforum in een sectie die er eigenlijk geen moer toe doet waar je deze uitspraken doet? Of ben je ook nog in het maatschappelijk leven actief betrokken bij de steun aan de Joodse staat?

Is het alleen op een bodybuildforum in een sectie die er eigenlijk geen moer toe doet waar je deze uitspraken doet? Of ben je ook nog in het maatschappelijk leven actief betrokken bij de steun aan de Joodse staat?

Neen, ik ben een gewone burger... Jan met de pet

1) "israel" heeft het recht niet
2) joden moeten sowieso al oprotten van palestina

/thread

Hahahahaha phaggot.

Van mij mag Israel heel het M-O overnemen, ze hebben daar in 60 jaar een mooi land opgebouwd. En dat terwijl de rest van de omgeving nog steeds in 1200 leeft.

Stelletje Zandkabouters.

• Topic Starter Topic Starter
[oQUOTEgeg=fiezefur;7425362]Hahahahaha phaggot.

Van mij mag Israel heel het M-O overnemen, ze hebben daar in 60 jaar een mooi land opgebouwd. En dat terwijl de rest van de omgeving nog steeds in 1200 leeft.

Stelletje Zandkabouters.[/QUOTE]
Opgebouwd door het stelen van land, water en palestijnse slavenarbeid.

[oQUOTEgeg=fiezefur;7425362]Hahahahaha phaggot.

Stelletje Zandkabouters.
Opgebouwd door het stelen van land, water en palestijnse slavenarbeid.[/QUOTE]

Alsof onze voorouders zo'n gezellige mensen waren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit deden mijn voorouders met kinderen die niet genoeg rubber ophaalden in Congo, nog niet zolang geleden

Lol grapjas, Palestijnse slavenarbeid? Palestijnen trekken juist massaal naar Israel om daar te werken in onder andere de fruitteelt omdat ze zelf niks voor elkaar krijgen.
Verder zijn het geen Palestijnen, maar gewoon Jordaniërs die niet meer welkom waren in Jordanië.

Opgebouwd door het stelen van land, water en palestijnse slavenarbeid.

Dit deden mijn voorouders met kinderen die niet genoeg rubber ophaalden in Congo, nog niet zolang geleden[/QUOTE]

Je beseft toch dat dit argument Fiezefur tegenspreekt. En ook jezelf. Niet echt intelligent heb ik zo de indruk?

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 19:48 ----------

Lol grapjas, Palestijnse slavenarbeid? Palestijnen trekken juist massaal naar Israel om daar te werken in onder andere de fruitteelt omdat ze zelf niks voor elkaar krijgen.
Verder zijn het geen Palestijnen, maar gewoon Jordaniërs die niet meer welkom waren in Jordanië.

Met deze post bewijs je dat je niks van de feiten kent.

Dat deden alleen de Walen natuurlijk

:roflol:

Israël wordt enkel door een hoop apenlanden niet erkend. Israël is lid van de VN.

Inderdaad; lid van de VN, en schendt maar liefst niet minder dan 35 resoluties. Als je niet volgens de regels van het clubje wil spelen, dan moet je er niet toe behoren.

Dit deden mijn voorouders met kinderen die niet genoeg rubber ophaalden in Congo, nog niet zolang geleden

Je beseft toch dat dit argument Fiezefur tegenspreekt. En ook jezelf. Niet echt intelligent heb ik zo de indruk?

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 19:48 ----------

Met deze post bewijs je dat je niks van de feiten kent.[/QUOTE]

Enlighten me, ben wel benieuwd naar het verleden van de 'Palestijnen'

Israël wordt enkel door een hoop apenlanden niet erkend. Israël is lid van de VN.

"Prolonged Military Occupation: The Israeli-Occupied Territories Since 1967". The American Journal of International Law (American Society of International Law).

"'Legal Consequences of the Construction of a Wall in the Occupied Palestinian Territory': A Missed Opportunity for International Humanitarian Law?".

"Self-determination and population transfer". In Bowen, Stephen. Human rights, self-determination and political change in the occupied Palestinian territories.

Wat leesvoer over hoe en wat er gebeurd is en waardoor er tot op heden geen soevereiniteit kan bestaan op grond van internationaal recht.

Op 14 mei 1948 proclameerde David Ben Goerion, de nieuwe Israëlische premier de onafhankelijkheid van de Joodse staat Israël, terwijl het Palestijns grondgebied was.

The Holocaust Industry: Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering is ook interessant om te lezen.

Laatst bewerkt:
"Prolonged Military Occupation: The Israeli-Occupied Territories Since 1967". The American Journal of International Law (American Society of International Law).

"'Legal Consequences of the Construction of a Wall in the Occupied Palestinian Territory': A Missed Opportunity for International Humanitarian Law?".

"Self-determination and population transfer". In Bowen, Stephen. Human rights, self-determination and political change in the occupied Palestinian territories.

Wat leesvoer over hoe en wat er gebeurd is en waardoor er tot op heden geen soevereiniteit kan bestaan op grond van internationaal recht.

Op 14 mei 1948 proclameerde David Ben Goerion, de nieuwe Israëlische premier de onafhankelijkheid van de Joodse staat Israël, terwijl het Palestijns grondgebied was.

The Holocaust Industry: Reflections on the Exploitation of Jewish Suffering is ook interessant om te lezen.

Het was Brits mandaatgebied, niet Palestijns.

De Palestijnen bestonden toen niet eens.

Terug
Naar boven