AndroidHealthClinic

It's on like Donkey Kong! SUSHI MEET #3

ik heb gehoord dat choco dit jaar als Katy Perry gaat

k*t dat het zo laat is, kan het niet smiddags of komen er dan mensen in de knoop met hun schema?

Ik kan helaas niet boys, veel plezier.

Dju, dat betekent voor mij dat ik pas rond 12 uur savonds thuis ben of zo, en aangezien ik de volgende dag om half 6 op moet staan, denk ik dat het het slimste is als het sushi eten voor mij niet door gaat. Anders val ik de volgende dag om van de slaap.
Ik kom overigens wel langs bij de training, en dan neem ik meteen het nieuwe ijzer mee.
Dus PV, ge kunt mij en mn chicka van de lijst afhalen, better luck next time:cool:

Van mij part kan t ook rond 6 uur of 5 uur!! Zou jammer zijn als iedereen afhaakt door de tijd!

Wedstrijd smiddags

de tijd is al op de 2e pagina besloten dus nu op de laatste 4dgn de tijd om te gooien is bull crap!

Van mij part kan t ook rond 6 uur of 5 uur!! Zou jammer zijn als iedereen afhaakt door de tijd!

Lol, ik had al rekening gehouden met 7uur. Zodat ik smiddags ook nog enigzins kon trainen

de tijd is al op de 2e pagina besloten dus nu op de laatste 4dgn de tijd om te gooien is bull crap!

+1

Dju, dat betekent voor mij dat ik pas rond 12 uur savonds thuis ben of zo, en aangezien ik de volgende dag om half 6 op moet staan, denk ik dat het het slimste is als het sushi eten voor mij niet door gaat. Anders val ik de volgende dag om van de slaap.
Ik kom overigens wel langs bij de training, en dan neem ik meteen het nieuwe ijzer mee.
Dus PV, ge kunt mij en mn chicka van de lijst afhalen, better luck next time:cool:

Ik sta elke dag om kwart over 5 op. Maarja je moet het zelf weten offcourse

Ik sta ook elke dag om kwart over vij euuhhh elf op.

• Topic Starter Topic Starter
Reservations are made!!

Zondag om 7.30 @ Sumo Amsterdam, gereseveerd voor 20 personen!! Tot dan jongens!

ze weten niet wat ze te wachten staat daar :cool:

Aight is goed, die voorraden van die dag gaan daar echt op :)

ik zie net dat ik op delijst sta?!?..maar kan me niet meer herinneren dat ik heb toegezegd..want ik ben er namelijk niet bij! ik denk meld het ff..mocht iemand nog graag willen dan kan die mijn spot nemen

We zijn er klaar voor :) zal proberen vanaf vanmiddag niks meer te eten :p

Hebbes we er zin in dames en heren??

Yes :) Heb vandaag 2 shakes gehad dus ben al aardig uitgehongert :P

Weet iemand waar je een beetje fatsoenlijk kunt parkeren in de buurt?

Simson zit al te chillen in een pub in adam :)

Goed bezig jongens!!! Ik kom ook zo die kant op!!!

Parkeren in de buurt daar wordt vrij lastig! Dan zou je beter bij mij kunnen parkeren op het NDSM terrein en dan met de ov naar leidse!

Terug
Naar boven