XXL Nutrition

It's on like Donkey Kong! SUSHI MEET #3

Ik heb de site al even bekeken, wat er allemaal te eten valt. Ziet er idd goed uit :)

Ik heb de site al even bekeken, wat er allemaal te eten valt. Ziet er idd goed uit :)

Haha, dat doe ik ook bij die sushi-tenten. Weet altijd al precies wat ik de eerste drie ronden gaat bestellen :D

Veel plezier allen! Ik ga eens proberen zo'n meeting te regelen in de vrouwensectie ;)

Team intensity is erbij! G-monsterous, Bigger than Big Sjaak en de Utopie van utrecht! :D

Ja ja lekker eten :D yum yum!!

Nu deload zodat ik zondag kan pieken!

Sta ook nog op de lijst, maar kan er niet zijn zoals ik aan had gegeven. Eetse dames

Hoe laat is de planning om te meeten jongens? Hangt een beetje van de tijd af of mn meisie mee kan of niet! Ze moet namelijk gewoon trainen zondag en is miss pas rond 5 uur klaar! Let me know!!!!

Lijst is updated, Wordt Sumo @ Leidseplein A'dam end enk de resevering een week van te voren te maken, denk om 7 uur, hebben we daarna nog tijd mo wat te chillen in hartje Amsterdam

mis ik iemand in de lijst?! Laat het maar weten, zal ik dan updaten, kan je niet meer, ook laten weten van te voren!

Hoe laat is de planning om te meeten jongens? Hangt een beetje van de tijd af of mn meisie mee kan of niet! Ze moet namelijk gewoon trainen zondag en is miss pas rond 5 uur klaar! Let me know!!!!

Hier :)

Ok ok thx kev :) had ik schijnbaar ff overheen gelezen :) dan is alles goeeeeeeeeeeed!!

Was er iets mis gegaan vorige keer dan?

Aaaah ok, ja die Joop is toch niet we te slaan van ons, ben ik onderhand al aan gewend!

Ah shit, Destrey moest gewoon undercover komen als een grote surinamer jonguh!

Terug
Naar boven