MuscleMeat

Jack3d

Jack3d was de eerste paar keer leuk maar doet me nu niks meer, hierin tegen knal ik als een gek op noxipro al een tijdje nu;)

Jack3d is persoonlijk mijn favoriet, maar alle preworkouts zijn ontzettend persoonsgebonden dus het werkt niet bij iedereen even goed.

Ik zit nu denk ik aan mijn 3e-4e potje jack3d en de plezierigste trainingen heb ik op 1.5 schepje.

2,5 scoops minimaal 1,5 na een maaltijd en ik ga als een raket. Maar daarna wel mega hard crashen inderdaad. Ik ben er mee opgehouden nadat ik verhalen hoorde/las over een stim pikkie krijgen door de 1,3 dimethyl.

Misschien dat ik binnenkort noxipro eens probeer, want het is wel lekker trainen.

Wat is een stim pikkie? :)

hahaha, stim d*ck is wel klote! Heb het nog nooit van Jack3d gehad, wel van HemoRage black ultra concentrated.

3 scoops jack3d = geen crash
2 scoops noxi = in slaap vallen na 2 u

Heb bijna altijd een mentale crash na deze supps.

Jack3d is goed spul, maar noxipro minstens zo goed! zelf het gevoel dat ik harder ga met noxipro. top spul!

Hoe lang doe je met jack3d??
Ik bedoel, hoeveel schepjes zitten er in een potje?

En noxipro?

Op de verpaking staat er 156 schepjes, dat kan wel kloppen.

Trainen jullie gewoon door met Jack-3d of stoppen jullie na 6 weken even?
Ik wissel het nu namelijk af met noxi-pro, staat namelijk niet aangegeven om het maar tijdelijk te gebruiken en daarna weer.

Ik heb dat spul de vorige keer geprobeerd; helaas ben ik zwaar overgevoelig voor dergelijk spul en ik voelde me na een uurtje ofzo dan ook of ik een overdosis coke had gebruikt. Het licht was feller, ik werd er zenuwachtig en gejaagd van en voelde me heel erg ongemakkelijk. Duurde een uurtje of 2 voor het een beetje weg zakte. Niets voor mij :-p

Ik heb dat spul de vorige keer geprobeerd; helaas ben ik zwaar overgevoelig voor dergelijk spul en ik voelde me na een uurtje ofzo dan ook of ik een overdosis coke had gebruikt. Het licht was feller, ik werd er zenuwachtig en gejaagd van en voelde me heel erg ongemakkelijk. Duurde een uurtje of 2 voor het een beetje weg zakte. Niets voor mij :-p

hahaha, ja ik ken het, van jack3d/crack nog niet zoveel last maar heb ooit eens per ongeluk twee dikke scheppen hemo rage black ultra concentrated genomen ipv gewoon een afgestreken schepje, ik voelde me zo ziek.... duurde tot laat in de avond! Dat geranium extract is niets voor mij, ik blijf wel bij de oude vertrouwde pwo's :p

Wat is dan eigenlijk een goede PWO wanneer je er amper wat van merkt?
Jack3D doet niet veel bij mij.

hebben jullie wel is coke gebruikt ? teveel pre work out kun je mischien een beetje verglijken met pep ( een héél klein beetje) maar toch echt niet met coke hoor, das een wereld van verschil

*bump dit topic nu omdat ik had gezocht op noxi pro

Hee mensen, ik voel er steeds minder van, zit nu rond de 3 schepjes en de pot is bijna op. Als ik het een tijdje niet gebruikt en dan weer voel je het dan weer heel goed? Of kan ik nu beter iets anders proberen? Wat raden jullie mij aan?

@freekson, ik zou het dan afwisselen met Noxi-pro, is ongeveer even duur en heeft de zelfde werking. Of even paar weken pauze in lassen :)

Als ik alles hierzo lees zijn jack3d en Noxipro beter? heb zelf namelijk vorige week een pot NO-Xplode gekocht. maar dat is ook veel duurder.....
Over dat stimme pikkie heb ik ook weleens wat over gehoord, zal ook wel met no-xplode zijn dan..? en is dit ook waar?!?

Terug
Naar boven