MuscleMeat

jack3d

Goede PWO :)

Maar idd als je hele revies wil lezen kijk dan even in de suplementensectie zoals B&F je al verwees

Overal op het forum staan mensen met hun bevindingen, de zoek knop weet jij als Elite Member ongetwijfeld ook te vinden! ;)

• Topic Starter Topic Starter
had al gekeken via de zoek-knop hmt, maar niet echt wat gevonden. Ik ga de review via body en fitshop waar ik het heb besteld eens bekijken. Dankjewel voor jullie reacties!

Ik heb al 3 potten jacked up tot nu toe.. heb mijn 4de vandaag al besteld.

Ik heb eerder nox pump gebruikt. Rotzooi. 1ste training was toen 10/10. Ik kon kamperen in fitnesszaal. Maar daarna voelde ik het nietmeer. Sprake van wenning. Kan je ook van Crack zeggen, alhoewel ik dat nooit heb gebruikt, is zelfde spul.

Jacked is heel goed. Je went er niet snel aan. Smaak is wel lekker (tropical fruit punch) maar snel drinken. Het heeft nog steeds wel een onnatuurlijke smaak. Je zult het wel merken.

Wat ik wel raar vind is dat er twee soorten kleuren poeder erin zit. De één is witachtig. Als je dieper in de pot gaat is het geel korrelachtig. Ik weet nog steeds niet wat die gele korrels zijn.

tnx voor je reactie. Ik zal het morgen binnenkrijgen denk ik. Body en fit is meestal erg snel met levering

Ik heb al 3 potten jacked up tot nu toe.. heb mijn 4de vandaag al besteld.

Ik heb eerder nox pump gebruikt. Rotzooi. 1ste training was toen 10/10. Ik kon kamperen in fitnesszaal. Maar daarna voelde ik het nietmeer. Sprake van wenning. Kan je ook van Crack zeggen, alhoewel ik dat nooit heb gebruikt, is zelfde spul.

Jacked is heel goed. Je went er niet snel aan. Smaak is wel lekker (tropical fruit punch) maar snel drinken. Het heeft nog steeds wel een onnatuurlijke smaak. Je zult het wel merken.

Wat ik wel raar vind is dat er twee soorten kleuren poeder erin zit. De één is witachtig. Als je dieper in de pot gaat is het geel korrelachtig. Ik weet nog steeds niet wat die gele korrels zijn.

ik persoonlijk vind jack3d beter dan noxi pro omdat ik agressiever train er mee.niet naar mensen toe hoor.

maar noxi geeft juist meer energyboost.natuurlijk is dat met preworkouts bij iedereen anders.

maak niet graag reclame, maar hard! van B&F shop werkt even goed, ongeveer zelfde samenstelling, is goedkoper en het voornaamste, gemaakt in de Benelux wat het sowieso veiliger maakt, de health regulations van Amerika zijn om te huilen en die van de Benelux zowat de strengste ter wereld.

maak niet graag reclame, maar hard! van B&F shop werkt even goed, ongeveer zelfde samenstelling, is goedkoper en het voornaamste, gemaakt in de Benelux wat het sowieso veiliger maakt, de health regulations van Amerika zijn om te huilen en die van de Benelux zowat de strengste ter wereld.

Klopt:D Hard! is ook echt een topper:):)

- Eldert

godvermiljaar moest je daar nu echt op inpikken jeez :D krijg ik nu een gratis pot? of een BMW?

BMW ga ik even overleggen;) Maar is toch zo dat Hard! Qua kwaliteit niet onder doet? Daarnaast betaal je er een stuk minder voor....:D

- Eldert

Misschien niet het juiste topic maar toch even vragen, na aantal weken jack3d gebruikt te hebben, overgaan naar bijv. NR1, ook verstandig om pauze in te lassen? dit ivm creatine mono die in jack3d zit en crea in NR1?

heerlijke pre-workout mijn favoriet heeerlijk!

Enigste pre die na 2 maand nog steeds dezelfde werking heeft. Perfect.

Vorige week voor het eerst en het bevalt prima!

Voel me niet opgejaagd, geen nerveus gevoel.
Maar een zeer goede drive en sterke focus. Alle futloosheid verdwijnt en de werking ervaar ik als zeer prettig.
Weet alleen niet waarvoor die tinteling is in het gezicht.

Unleash! verstoten door Jack3d! :D

tnx voor jullie reacties. Hard! kende ik nog niet. Ga eens ff kijken op de website.

Misschien niet het juiste topic maar toch even vragen, na aantal weken jack3d gebruikt te hebben, overgaan naar bijv. NR1, ook verstandig om pauze in te lassen? dit ivm creatine mono die in jack3d zit en crea in NR1?

Kan je gewoon achter elkaar aan gebruiken;)

Vorige week voor het eerst en het bevalt prima!

Voel me niet opgejaagd, geen nerveus gevoel.
Maar een zeer goede drive en sterke focus. Alle futloosheid verdwijnt en de werking ervaar ik als zeer prettig.
Weet alleen niet waarvoor die tinteling is in het gezicht.

Unleash! verstoten door Jack3d! :D

Klopt, jack3d is niet voor niets één van onze meest verkochte producten:D:D

- Eldert

Jack3D is een super product!
Ook een lekkere pomp, maar vooral de drive doet het hem!

Terug
Naar boven