MuscleMeat

jaloezie

Ik heb ook jaloezie(en).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nodig ze uit om mee te trainen

---------- Post added 31 August 2013 at 17:51 ----------

zolang je niet boven de 200kg deadlift en niet boven de 100 kg bencht ben je een ecto (net als ik :()

Want kracht is direct gelinkt aan buffheid? Het zegt natuurlijk wel wat, maar niet iedereen die even breed is (lees: zelfde gewicht/lengte/vp verhouding) lift hetzelfde

Niet helemaal correct..

media_xl_892025.jpg

Ik begrijp dat jij "grappig" probeerd te zijn.. En dat is ook wel zo met JOUW kennis..

Er zijn tientallen zo niet honderden WTC gebouwen/torens.. Alleen in dat stukje van New York stonden er min 7.
En ANNO 2013 staat er allang een nieuwe toren, GROTER en breder...

Draai laxeermiddel door hun eten.
Dan weten ze hoe het voelt om krom te lopen!

not srs mag ik hopen? Die gast heeft zich 8 maanden geleden gewogen, dat gewicht onthouden en dat gewoon bij zn stats gezet. Zie niet in wat daar vreemd aan is

Dat zegt hij ja, maar als jij 5 maanden geleden gewogen hebt dan lijkt t me niet dat je die stats gaat neerzetten.. voorderest boeit het me niet hoeveel hij weegt

• Topic Starter Topic Starter
gewicht zegt niets he

---------- Post added 1 September 2013 at 18:30 ----------

er kan wel een slotje op

Waarom een 15 jarige die serieus met sport bezig is ecto noemen? Was ik maar op die leeftijd begonnen.

In mijn ogen is hij gewoon goed bezig, er zijn altijd mensen in je vriendenkring die je willen tegenhouden, als ze zien dat jij hun niveau overschrijdt. Dan beginnen die mensen zich onzeker te voelen, en proberen ze jou weer terug te drukken naar je oude zelf.

Gebruik hun jaloezie als motivatie. Blijkbaar doe je het goed en worden ze jaloers omdat jij het beter doet dan zij. Je blijft altijd mensen tegen komen die jaloers zijn of verkeerd advies geven, omdat ze denken dat zij het beter weten dan jij.

Filthy peasants clawing at your ankles, trying to steal your gainz!

Jaloezie moet je verdienen ;-)
Geniet er van!!

Terug
Naar boven