Fitness Seller

Jay Cutler 9 weeks out

Driven1010

Competitive Bodybuilder
Waardering
18
Jay ziet er erg goed uit als je het mij vraagt. Hij gaat echt voor conditioning dit jaar... Gewicht: 291 pond = 132 kg

Jay Cutler zei:
"I've never been this big, this full and this hard nine weeks out."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn nog 9 weken tegaan en er dan al zo bijstaan.
Hij neemt het in ieder geval wel erg serieus.

ziet er zeer goed uit. :eek:

hij staat er echt super bij!

****ing hell! IK ben totaal geen fan van hem en zijn fysiek, maar ik kan niet anders zeggen dan dat hij er super voor staat! Ik had al gehoopt dat hij deze keer super ripped het podium op ging, vooral omdat het zijn laatste O word naar eigen zeggen.

Ik hoop voor hem dat hij niet te vroeg piekt. Al weet hij wel altijd wat ie doet. Maar hij staat nu al ****ing ripped voor 9 weken uit. Wat ik overigens altijd jammer aan hem vind is dat hij er altijd glad uitziet. Geen ader, geen hardheid, niets. Dit is voornamelijk genetisch, maar vind het toch jammer :D

Kan hij deze shape nog door trekken dan moet het gek lopen wil hij de Mr.O niet winnen:cool:. Maar ff afwachten wat b.v. Dennis Wolf, Phil Heath, Dexter Jackson en b.v. Gustavo Badell, Branch Warren de komende weken gaan brengen;).

Haha, ****ing hell.. ziek.

Staat er echt super bij moet ik zeggen. Had hem eerlijk gezegd nu nog niet zo scherp verwacht.

Geweldige shape, zoals we van jay gewent zijn:cool:

Super! Eat this Wolf :D Als ie geen ongelukken doet, kan niemand deze man wat maken op de Mr O.

die staat er erg vroeg goed bij ;)

oef! Mijn favo's gaan het zwaarder dan verwacht krijgen.. zo te zien zal cutler niets aan de wensen overlaten..

damn nu al ****ing droog

Hij ziet er nu precies al beter uit dan vorig jaar op de dag van de Olympia zelf.
Als hij op zijn best op de Olympia verschijnt, is er geen mens dat hem de Sandow kan afpakken.

Kwestie van doortrekken nu die 9 weken en je bent 3 times mr o:D

Die wheels zijn gewoon ongelooflijk goed.

Ziet er fantastisch uit, maar dat zag hij vorig jaar ook op de xx weeks out en xx days out foto's. Nu maar hopen dat hij niet weer de griep krijgt of iets. Als hij dit kan vasthouden is hij de onbetwiste Mr Olympia. Hij heeft gewoon 0 achterliggende spiergroepen, alles flowt en is in verhouding. Dé nummer 1 van dit moment.

Idd benen vind ik ongelofelijk goed!

Terug
Naar boven