Fitness Seller

Jay Cutler, last filmed workout for Mr. O

Jay is de breedste van allemaal, hij gaat iedereen opeten over een paar dagen. Phil wordt tweede, Kai derde. ;)

Mooie voorspelling, alle 3 zoieso top 5.

Dexter Jackson zit er ook nog bij, ook niet onderschatten, Dennis Wolf.

Ze geven bij gekwalificatie wel aan dat Roelly meedoet... klopt volgens mij niet toch?

Mooie voorspelling, alle 3 zoieso top 5.

Dexter Jackson zit er ook nog bij, ook niet onderschatten, Dennis Wolf.

Ze geven bij gekwalificatie wel aan dat Roelly meedoet... klopt volgens mij niet toch?

DJ idd, een echte veteraan en toch nog 1x Mr Olympia. Veel mensen zijn dat echter vergeten...

Ik vind wel dat hij de charisma mist van een Jay, Phil. Maar als hij super scherp komt dan komt hij sowieso in de top 5.

Ben ook benieuwd naar Dennis met z'n brute back double biceps pose! Victor Martinez heeft een grote gunfactor, ik hoop dat hij in goede shape komt.

Roelly doet idd niet mee. Volgend jaar gaat die hopenlijk iedereen verbazen.

Laatst bewerkt:
"To get that blood in there"

Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb in Jays filmpjes :roflol:
Mr. O 2011 baby

zou het alsnog niet doen, hoeveel cardio eten en aas moet je per dag gebruiken om dit te kunnen onderhouden, onderhouden nog wel :P

Ja dude, het ****ing eten! Al dat voedsel op een dag, dat komt mij nu al bijna letterlijk mijn strot uit. Ik wil niet weten wat Jay allemaal naar binnen werkt op een dag. Ik vind zoveel eten (eigenlijk vreten met tegenzin) echt het moeilijkste van alles. De tijd laat het ook niet toe om al die kleine porties op een dag te eten...

Op dit niveau met de sport bezig zijn is echt reuze knap en niet voor mij weggelegd. Ik begin ook niet aan de aas, ik blijf voor altijd naturel (eigen keus). Maar heb wel bewondering voor monsters als Jay. Ik vind het geweldig om te zien.

Holy hell die staat er goed bij zeg!

Ja dude, het ****ing eten! Al dat voedsel op een dag, dat komt mij nu al bijna letterlijk mijn strot uit. Ik wil niet weten wat Jay allemaal naar binnen werkt op een dag. Ik vind zoveel eten (eigenlijk vreten met tegenzin) echt het moeilijkste van alles. De tijd laat het ook niet toe om al die kleine porties op een dag te eten...

Op dit niveau met de sport bezig zijn is echt reuze knap en niet voor mij weggelegd. Ik begin ook niet aan de aas, ik blijf voor altijd naturel (eigen keus). Maar heb wel bewondering voor monsters als Jay. Ik vind het geweldig om te zien.

Het verschil is alleen dat Jay er nu meer dan een miljoen per jaar mee verdient en jij helemaal niks. Voor zoveel geld deed ik het maar al te graag...en jij ook ;)

Het verschil is alleen dat Jay er nu meer dan een miljoen per jaar mee verdient en jij helemaal niks. Voor zoveel geld deed ik het maar al te graag...en jij ook ;)

Een miljoen? Lijkt me veel, maar als het waar is, zal Jay volgens mij de enige zijn die er zo goed aan verdient...

Misschien nog wel meer hoor, hij heeft ontsettend veel sponsors, maakt veel gastoptredens, heeft zeer veel merchandise te koop, en noem maar op. + Prijzengeld aan wedstrijden, op bodybuilding.com heb ik wel is gelezen dat hij 2 miljoen per jaar verdient, en dat was in 2006.

Jay is echt een zakenman, hij weet wat hij doet qua training en business..

epic om je eigen situatie te vergelijken met die van een pro bb. het is zijn "job" om zoveel te eten en te trainen

Een miljoen? Lijkt me veel, maar als het waar is, zal Jay volgens mij de enige zijn die er zo goed aan verdient...

Lijkt me wel, vergeet ook niet zn muscletech en MD contract..
neem aan dat die daar boven op ook nog wel een bonus krijgt mocht die weer een sandow binnenhalen.

Zijn eigendommen (huis/auto's e.d.) zeggen al genoeg nietwaar..

Geweldige Prof, zowel zakelijk als sportief, vind de laatste 2 jaar echt duidelijk worden dat zen spierkwaliteit beter en beter worden, weet nog toen Ronnie Coleman in 2005 zijn laatste olympia pakte in volgens vele zen beste shape ooit dat werd gezegd dat hij door al die jaren trainen gewoon een perfecte spierkwaliteit, conditie en hardheid had gecreeerd, en dat dat het grote verschil was met Jay, denk dat hij dit punt nu ook heeft bereikt, en nu weet wat zen lichaam nodig heeft om dit te bereiken...

Spreek voor jezelf. En verdien ik helemaal niks? Nee geen miljoen per jaar (denk Jay ook niet hoor) maar toch nog genoeg om lekker ruim te leven.
En het gaat mij echt niet om het geld. ;)

Jay traint ziekelijk veel, eet ziekelijk veel, gebruikt ziekelijk veel en heeft alle tijd van de wereld om een monster te zijn en blijven.
Ik heb al aangegeven dat ik veel bewondering heb voor Olympia BB's maar ik zou niet met hem willen ruilen.

Laatst bewerkt:
Ik heb ergens een docu gezien van jay cutler waarin hij 500 gram eiwitten eet per dag.

500, n**ga whaaaat :P

Ik zeg alleen dat jij geen miljoenen verdient met eten en trainen. Wat jij verdient met je normale baan weet ik niet en boeit me ook niet.

Ik zou iig best met hem willen ruilen ja. Ik eet zelf ook 7-8 x per dag en train 5-6x per week. Het enige grote verschil is ws het gebruik in AS en genetische aanleg...verder dan dat doet Jay er echt niet veel meer voor dan een zeer serieuze amateur bb'er. Het grote verschil tov een amateur bb'er en iemand als Jay is dat Jay er zakken vol geld mee verdient en een amateur bb'er zeer weinig tot niks. Ik wist het dus wel ;)

Laatst bewerkt:
Klopt maar dan vergeet je wel de fan meets, events, shows, duizenden handtekeningen en foto's, fotoshoots, reizen door heel amerika en de wereld het hele jaar door, niet veel echte 'rust' ook.

Maar als het je job is, en je hebt die aanleg en je kan het onderhouden zou dat wel erg sick zijn ja

Ja dat klopt maar dat is toch alleen maar gaaf.Je maakt in feite van je hobby je werk, krijgt er dik voor betaald en ziet nog eens wat van de wereld. Veel beter wordt het imo niet ;) En gastoptredens ed zal hij echt niet 40u pw doen hoor. Geloof mij maar dat hij meer dan genoeg vrije tijd heeft.

Terug
Naar boven