XXL Nutrition

Jay Cutler, last filmed workout for Mr. O

Eerste filmpje bij 27 seconden! Jay kan nu helemaal niet meer kapot! De grootste inspiratiebron van mij heeft hij gewoon aan z'n muur hangen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo geen karma voor OP van goed topic?

karma? wat is dat

Ik zeg alleen dat jij geen miljoenen verdient met eten en trainen. Wat jij verdient met je normale baan weet ik niet en boeit me ook niet.

Ik zou iig best met hem willen ruilen ja. Ik eet zelf ook 7-8 x per dag en train 5-6x per week. Het enige grote verschil is ws het gebruik in AS en genetische aanleg...verder dan dat doet Jay er echt niet veel meer voor dan een zeer serieuze amateur bb'er. Het grote verschil tov een amateur bb'er en iemand als Jay is dat Jay er zakken vol geld mee verdient en een amateur bb'er zeer weinig tot niks. Ik wist het dus wel ;)

Ik zou dus flink aan de aas moeten om met Jay's fysiek te ruilen, maar dat ga ik nooit doen. Dan maar een veel minder groot fysiek, ik kan er wel mee leven. Maar ik heb niks tegen mensen die wel kuren, dat moet iedereen zelf weten. Ik snap heel goed dat jij graag in zijn schoenen had willen staan, jij bent geen naturel en, zo te lezen, deticated to the bone. Je hebt trouwens wel een goed fysiek, één van de beste van DBB. Dat moet gezegd worden. :thumbup:

ben benieuwd waar Branch gaat eindigen...

Als die mee zou doen zeker top 5. Maar ik hou niet van zijn fysiek, totaal niet eigenlijk. :D

Hoezo geen karma voor OP van goed topic?

Bij deze karma voor jou gozer... ;)

RobS daar onderschat jij het toch wel flink wat je er voor over moet hebben om pro te zien.
Niet in de minste plaats het 'spelen' met je gezondheid. Er zijn (niet de minste ex pros, zoals bv Levrone) die zeggen niet meer een comeback willen maken omdat ze het gezondsheid risico te groot vinden nu ze kinderen hebben/getrouwd zijn. Levrone zei letterlijk: you have to be willing to play with your life of iets in die zin.

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Interview woensdagochtend op tv. Promotie voor de Olympia verkiezingen zodat het wat bekender word.

Blonde hoste is k*t bi$s, vervelende stem.

Hij geeft verder wat info hoe zijn laatste dagen voor Olympia eruit zien om er meer Ripped uit te zien. Eten en drinken enzo

Oh wat kan ik me ergeren aan die neppe blonde overdreven Amerikaanse bishes, maargoed thx voor de link bra

RobS daar onderschat jij het toch wel flink wat je er voor over moet hebben om pro te zien.
Niet in de minste plaats het 'spelen' met je gezondheid. Er zijn (niet de minste ex pros, zoals bv Levrone) die zeggen niet meer een comeback willen maken omdat ze het gezondsheid risico te groot vinden nu ze kinderen hebben/getrouwd zijn. Levrone zei letterlijk: you have to be willing to play with your life of iets in die zin.

Ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb het al vaker gezegd en zal het ook nu weer zeggen...er zijn meer dan genoeg amateur bb'ers die meer gebruiken als een Jay of Phil, daar ben ik van overtuigd. Ik durf zelfs te beweren dat er in Nederland alleen al meer dan genoeg gasten rondlopen die meer gebruiken....puur omdat ze denken dat dat nodig is om enorm groot te worden. Ik ken bv al iemand bij mij op de sportschool die op 2500mg Test E, 1500mg Deca etc zat....en zo zullen er meer dan genoeg zijn.
Daarbij, iedereen die wat verder gevordert is in het kuren (en bij hoeveelheden van bv 1000 of meer mg Test (etc) per maand komt) speelt in feite met zijn gezondheid. Ook in dat opzicht geloof ik dus echt niet dat goede amateur bb'ers zoveel verschillen met veel profs.

Maargoed, volgens mij gaat het daar in dit topic niet om ;) Ik hoop iig dat de beste wint...en dat zal imo Jay of Phil zijn. Ze zijn aan de video's en foto's te zien iig beide in een zeer goede shape dus het zal erom spannen.

Terug
Naar boven