Androgenic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die omeprazol duurt een tijdje voordat het goed werkt.
Constant slikken gewoon. Ik zit op 40mg per dag al maanden
Jay dude, met al die meuk die je nu neemt mag je wel een brodje om gaan doen met de tekst, pas op! niet schudden!jk mate. bijna 124 kilo al, damn....
Het gaat de goede kant op inderdaad.Die omeprazol duurt een tijdje voordat het goed werkt.
Constant slikken gewoon. Ik zit op 40mg per dag al maanden

@ Sniezel, WTF bro, lijkt mij niet echt verstandig?
(ik ga op 40mg ook prima)Hardcore!! neem aan dat je niet constant aan orals zit dus zal ook wel door de tren komen? Zeer schadelijk, kijk uit met je organen joh anders blijft er niks over.. maar je heb genoeg kennis en ik dacht gelezen te hebben dat je ff rustig aan ging doen met aas, enkel hgh+clen.![]()
(laatste kuur daarvoor was een jaar daarvoor, een 4 weken cycle)Oke excuses, iets te snel gereageerd zonder achtergrond info.

No problem gozer, ben panisch met me gezondheid
Maar Jay, hoe bevallen die hyges? Wat merk je ervan?
Nee man,
maar eet wel alles zoutloos.
daar krijg je die giga bloat van.
Heb het vooral van de carbs. Merk niet veel verschil als ik zoutloos eet of een beetje zout gebruik hoor.
Nu trouwens vrijwel geen bloat dankzij aromasin.
ik ben er nu erg op aan het letten,
als mijn zout inname echt vrijwel nihil is, hou ik bijna geen vocht vast in mn gezicht etc. maar idd zal ook gedeeltelijk door de carbs komen.

Ben je ook bekend met arimidex dat heb ik nu voor mijn puffy nippel