AndroidHealthClinic

Jaytjuh's kuurlog

Zeezout? ja dan hou je wel vocht vast!

@ Sniezel, WTF bro, lijkt mij niet echt verstandig?

Jay dude, met al die meuk die je nu neemt mag je wel een brodje om gaan doen met de tekst, pas op! niet schudden! :) jk mate. bijna 124 kilo al, damn....

• Topic Starter Topic Starter
Die omeprazol duurt een tijdje voordat het goed werkt.
Constant slikken gewoon. Ik zit op 40mg per dag al maanden

Werkt gewoon niet bij mij bro. Zelfs als ik 100mg op een dag slik helpt het al niet en zoals D77 al zegt lijkt het me ook niet gezond meer zo. Ik steven op een maagzweer af als ik zo door ga ben ik bang.

Zeezout? ja dan hou je wel vocht vast!

Jij eet alles smaakloos?

Jay dude, met al die meuk die je nu neemt mag je wel een brodje om gaan doen met de tekst, pas op! niet schudden! :) jk mate. bijna 124 kilo al, damn....

Mooie cocktail niet? :) Het gaat de goede kant op inderdaad.

Die omeprazol duurt een tijdje voordat het goed werkt.
Constant slikken gewoon. Ik zit op 40mg per dag al maanden

Hardcore!! neem aan dat je niet constant aan orals zit dus zal ook wel door de tren komen? Zeer schadelijk, kijk uit met je organen joh anders blijft er niks over.. maar je heb genoeg kennis en ik dacht gelezen te hebben dat je ff rustig aan ging doen met aas, enkel hgh+clen.;)

@ Sniezel, WTF bro, lijkt mij niet echt verstandig?

Heb sinds me 5e al hardcore maagkrampen. Zit in de familie.
Eens in de maand heb ik dan 5 dagen lang dat ik savonds kapot veel kramp heb.
En als ik ga bulken of veel shakes neem wordt het nog veeel erger.

Als ik diclofenac moet slikken voor een slijmbeurs ontsteking, dan raad me docter me aan om 80mg omeprazol te nemen :roflol: (ik ga op 40mg ook prima)
Dus zo erg is die omeprazol dus allemaal niet hoor.

Hardcore!! neem aan dat je niet constant aan orals zit dus zal ook wel door de tren komen? Zeer schadelijk, kijk uit met je organen joh anders blijft er niks over.. maar je heb genoeg kennis en ik dacht gelezen te hebben dat je ff rustig aan ging doen met aas, enkel hgh+clen.;)

Nee zoals ik hierboven al beschrijf, die maagkrampen zijn een chronisch kwaaltje dat in de familie zit.

Orals neem ik eigenlijk nooit.... 1 potje per jaar max.
Tren ook langgg niet gebruikt.

Ben niet zo een groot verbruiker, nu laatst 11 weken gekuurd, was langste kuur ever. :D (laatste kuur daarvoor was een jaar daarvoor, een 4 weken cycle)
Zelfs clen ben ik niet gaan gebruiken, doe alleen HGH en een goed cut-dieet nu.

Oke excuses, iets te snel gereageerd zonder achtergrond info;).

No problem gozer, ben panisch met me gezondheid :D

Maar Jay, hoe bevallen die hyges? Wat merk je ervan?

Tja wat valt er in een paar weken te merken? Mijn handen zijn gigantisch dik en ik kan eten wat ik wil zonder te stijgen in vet.

124,7 kilo zojuist en armen zijn 47cm koud gemeten.

Laatst bewerkt:
Nee man,
maar eet wel alles zoutloos.
daar krijg je die giga bloat van.

Heb het vooral van de carbs. Merk niet veel verschil als ik zoutloos eet of een beetje zout gebruik hoor.
Nu trouwens vrijwel geen bloat dankzij aromasin.

ik ben er nu erg op aan het letten,
als mijn zout inname echt vrijwel nihil is, hou ik bijna geen vocht vast in mn gezicht etc. maar idd zal ook gedeeltelijk door de carbs komen.

ik ben er nu erg op aan het letten,
als mijn zout inname echt vrijwel nihil is, hou ik bijna geen vocht vast in mn gezicht etc. maar idd zal ook gedeeltelijk door de carbs komen.

Gaat mij echt niet lukken. Had toen ik minder zout at echt moeite om het weg te krijgen allemaal :P
Is wel een stuk makkelijker als je aan het cutten bent trouwens.

126,1 kilo

Ja gaat lekker hè:)

Ben sinds het weekend toch maar over gegaan op 10mg aromasin per dag aangezien mijn tepels weer wat groter werden.

Weeg nu 125,5

Ben je ook bekend met arimidex dat heb ik nu voor mijn puffy nippel

Even over zout: je kan ook kalium zout of zout met jodium kopen.
Is laag in natrium en de 1 rijker aan kalium en de ander in jodium.

Moet je maar even kijk bij het zout in de supermarkt.
LoSalt is met jodium en dan heb je nog Zout bewust (groen/wit label), met kalium.

Veel gezondere keuze.

Terug
Naar boven