XXL Nutrition

Jaytjuh's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Merk je verder al wat van die hyges?
mbt gewicht of honger? Hoeveel iu zit je?

Ja 4 kilo zwaarder ofzo vanmorgen, maar heb gisteravond veel zooi gegeten. Zal morgen weer ff wegen.
Merk niks qua honger maar ik heb het idee dat dat door de oxy komt, heb een erg opgeblazen gevoel in mijn buik en vaak maagzuur. Nog twee weekjes...
Was juist blij toen ik met de tren en anavar stopte dat ik daar geen last meer van had.

jay neem je ook ooit proviron me in je kuur?

Nope

Ik weeg nu 123,3 kilo. Sowieso 3-4 kilo vocht van de hygetropin aangezien ik op 8iu zit

Ik merk wel dat ik flink wat sterker begin te worden.
Gister ook al een PR op de 2board benchpress. Volgende week nog even een benchpress variatie doen en dan eens kijken of ik 150 a 155 benchpress kan :)

Ik weeg nu 123,3 kilo. Sowieso 3-4 kilo vocht van de hygetropin aangezien ik op 8iu zit

heb trouwens vernomen dat er weer hele goeie kig's beschikbaar zijn.
jij had ooit de goeie ook genomen als ik me niet vergis, hoe ging je daar op vergeleken met hyge's/hg spul ?

• Like
Waarderingen: kix
Oxy gaat eruit. Ben het zat continu maagzuur te hebben en ben nu 3 weken bezig dus de testo en deca zullen nu wel inkicken.

En ik ga over naar 20mg aromasin EOD.

Laatst bewerkt:
vind je 20mg EOd niet een beetje teveel van t goede? waarom zou je zoveel nodig hebben

vind je 20mg EOd niet een beetje teveel van t goede? waarom zou je zoveel nodig hebben

Nee ik zit nu op 6.7 per dag en mijn tepels worden al wat gevoeliger, dus 10mg per dag zou goed zijn. Heb alleen geen zin meer om de hele tijd te splitten dus neem mijn dosering gewoon om de dag nu.,

Correctie: Aangezien ik die oxy drop blijf ik nog wel effe op deze dosering aromasin.
Even niet bij stil gestaan dat de oxy de reden zou kunnen zijn van gevoelige tepels.

Oxy gaat eruit. Ben het zat continu maagzuur te hebben en ben nu 3 weken bezig dus de testo en deca zullen nu wel inkicken.

En ik ga over naar 20mg aromasin EOD.

ik zit er ook gigantisch mee nu, wordt er gek van.
hou t wel nog een paar daagjes vol, loop de hele dag maagzuur te hikken, bah man.
maar t gaat wel hard :D

is idd klote bij oxy,heb het nu ook weer continue

ik zit er ook gigantisch mee nu, wordt er gek van.
hou t wel nog een paar daagjes vol, loop de hele dag maagzuur te hikken, bah man.
maar t gaat wel hard :D

Tja ik heb het er niet meer voor over momenteel. Heb tijdens mijn tren + anavar cycle al 10 weken ofzo last van mijn maag gehad, dus ik wil nu wel ff een fijn kuurtje snap je :P

Tja ik heb het er niet meer voor over momenteel. Heb tijdens mijn tren + anavar cycle al 10 weken ofzo last van mijn maag gehad, dus ik wil nu wel ff een fijn kuurtje snap je :P
Heb je een explosieve krachttoename gemerkt van de oxy ?
het was je eerste keer vond je oxy de moeite waard bro?

Vandaag de calorieën weer wat opgehoogd en zit nu op 5400kcal.
Voor elke 10 gram kh bij het ontbijt 1iu slin.

Ik neem nu sochtends 4iu gh + 12iu slin en dan eet ik dit:
200 gram brinta + 80 gram whey (+ aminos en creatine)
paar uur later 160 gram rijst + 300 gram biefstuk (+ groente)

Wat doe/neem jij tegen maagzuur dan goos? ik heb via apotheek tabletten (preventief).. +rennie voor acuut geval, maar rennie werkt maar zo kort. Melk drinken helpt toch ook?

Vandaag de calorieën weer wat opgehoogd en zit nu op 5400kcal.
Voor elke 10 gram kh bij het ontbijt 1iu slin.

Ik neem nu sochtends 4iu gh + 12iu slin en dan eet ik dit:
200 gram brinta + 80 gram whey (+ aminos en creatine)
paar uur later 160 gram rijst + 300 gram biefstuk (+ groente)

Niets verkeerds bedoeld ofzo :p Maar ben je nooit lang bezig met al die dingen te nemen? Verder succes ziet er goed uit

Wat doe/neem jij tegen maagzuur dan goos? ik heb via apotheek tabletten (preventief).. +rennie voor acuut geval, maar rennie werkt maar zo kort. Melk drinken helpt toch ook?

Ik heb op dokters recept Omeprazol en gebruik dat normaal gezien een paar keer per week, maar nam het nu een aantal keer per dag zonder resultaat. Rennies doen al helemaal niks bij mij.

Niets verkeerds bedoeld ofzo :p Maar ben je nooit lang bezig met al die dingen te nemen? Verder succes ziet er goed uit

Die brinta en whey doe ik misschien 5-10 minuten over. Ik doe wel steeds kleine beetje met water mixen en dan snel wegdrinken voor het dik wordt :P

Rijst met biefstuk doe ik 10 minuten over om te maken en 10 minuten om het op te eten.
Ik zet dan de rest op het vuur en ondertussen knip ik de biefstuk in blokjes in de pan, klein beetje connimex wokolie erin, flinke peut ketchup, flink wat kerriepoeder, zeezout. Dan begin ik te bakken en gooi ik er op een gegeven moment wat chinese wokgroente bij en als alles klaar is gooi ik het allemaal in een bak en eet ik het op.

Die omeprazol duurt een tijdje voordat het goed werkt.
Constant slikken gewoon. Ik zit op 40mg per dag al maanden

Terug
Naar boven