doen we toch allemaal?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Merk je verder al wat van die hyges?
mbt gewicht of honger? Hoeveel iu zit je?
Ik weeg nu 123,3 kilo. Sowieso 3-4 kilo vocht van de hygetropin aangezien ik op 8iu zit
heb trouwens vernomen dat er weer hele goeie kig's beschikbaar zijn.
jij had ooit de goeie ook genomen als ik me niet vergis, hoe ging je daar op vergeleken met hyge's/hg spul ?
vind je 20mg EOd niet een beetje teveel van t goede? waarom zou je zoveel nodig hebben
Oxy gaat eruit. Ben het zat continu maagzuur te hebben en ben nu 3 weken bezig dus de testo en deca zullen nu wel inkicken.
En ik ga over naar 20mg aromasin EOD.

ik zit er ook gigantisch mee nu, wordt er gek van.
hou t wel nog een paar daagjes vol, loop de hele dag maagzuur te hikken, bah man.
maar t gaat wel hard![]()

Heb je een explosieve krachttoename gemerkt van de oxy ?Tja ik heb het er niet meer voor over momenteel. Heb tijdens mijn tren + anavar cycle al 10 weken ofzo last van mijn maag gehad, dus ik wil nu wel ff een fijn kuurtje snap je![]()
Heb je een explosieve krachttoename gemerkt van de oxy ?
het was je eerste keer vond je oxy de moeite waard bro?
Vandaag de calorieën weer wat opgehoogd en zit nu op 5400kcal.
Voor elke 10 gram kh bij het ontbijt 1iu slin.
Ik neem nu sochtends 4iu gh + 12iu slin en dan eet ik dit:
200 gram brinta + 80 gram whey (+ aminos en creatine)
paar uur later 160 gram rijst + 300 gram biefstuk (+ groente)
Maar ben je nooit lang bezig met al die dingen te nemen? Verder succes ziet er goed uitWat doe/neem jij tegen maagzuur dan goos? ik heb via apotheek tabletten (preventief).. +rennie voor acuut geval, maar rennie werkt maar zo kort. Melk drinken helpt toch ook?
Niets verkeerds bedoeld ofzoMaar ben je nooit lang bezig met al die dingen te nemen? Verder succes ziet er goed uit