Fitness Seller

Jaytjuh's kuurlog

Jay heb jij ervaring met 750 test 400 deca vs 1250 test only, gains hetzelfde ?
Volg altijd je logjes altijd duidelijk en overzichtelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Hey beest! gisteren ging het licht al uit jonguh! Moesten ze je er uit zetten?:p

Haha ja was een beetje uitgelopen. Ik wilde heel graag 300 kilo deadliften
en heb dus veel pauze genomen om uit eindelijk te falen. :P
Heb het wel gefilmd en zag dat mijn bovenrug al vrij snel krom trok dus komende tijd weer veel bovenrug trainen en over 4-6 weer proberen!

Jay heb jij ervaring met 750 test 400 deca vs 1250 test only, gains hetzelfde ?
Volg altijd je logjes altijd duidelijk en overzichtelijk.

Moeilijke vergelijking. Ik heb namelijk eens 1000mg test e gedaan
en ik heb eens 750mg test + 400mg deca gedaan maar daarbij ook slin en peptiden.
Had echter wel veeeel meer gains met het tweede dus ik durf wel te beweren dat je meer pakt ookal doe je er geen slin en peps bij.

deca is ook androgener dan test, levert wel meer gains op imo. maar drukt ook harder op je hpta ;)

deca is ook androgener dan test, levert wel meer gains op imo. maar drukt ook harder op je hpta ;)

Deca is anabolischer dan test, maar zeker niet androgener. Deca is juist vrij laag androgeen, daarom kuren vrouwen er ook wel mee.

yo jaytjuh volgde vroeger jou log met veel plezier. dus IN.

Haha ja was een beetje uitgelopen. Ik wilde heel graag 300 kilo deadliften
en heb dus veel pauze genomen om uit eindelijk te falen. :P
Heb het wel gefilmd en zag dat mijn bovenrug al vrij snel krom trok dus komende tijd weer veel bovenrug trainen en over 4-6 weer proberen!

bovenrug krom trekken by dl heeft toch meer te maken met verkeerde techniek/houding ipv kracht? de bovenrug spieren hebben ook geen functie in de wervelkolom. of hoe zie jy dat? ben wel benieuwd.

ja dat bedoelde ik heheh

yo jaytjuh volgde vroeger jou log met veel plezier. dus IN.

bovenrug krom trekken by dl heeft toch meer te maken met verkeerde techniek/houding ipv kracht? de bovenrug spieren hebben ook geen functie in de wervelkolom. of hoe zie jy dat? ben wel benieuwd.

Combinatie van techniek en sterke bovenrug.
Je techniek kan wel goed zijn maar als je bovenrug niet sterk genoeg is voor het gewicht dat je wil optillen trekt deze sowieso bol.

hey Jay , nog een vraagske,zou 60 mcg t3/dag teveel zijn om tijdens men kuur te gebruiken?

hoe zit dat trouwens met afbouwen van t3 als je wilt stoppen? achterhaald, of een must?

Ik bouw af met halve tab minder elke 3 dagen

Ik ben sinds het weekend overgegaan naar 2x 2iu hgh per dag en mijn handen zijn al aardig dik.
Dit is trouwens die Gentropin dus hopelijk zijn het niet alleen maar bijwerkingen en gaat mijn igf1 waarde ook omhoog

Ik bouw af met halve tab minder elke 3 dagen

Is wel een beetje nattevingerwerk.
Je weet nooit eigenlijk waar je mee bezig bent, tenzij je dit onder begeleiding van een arts (bloedtesten) doet.

Zomaar beginnen met t3/t4 met een dosis en deze geleidelijk aan op- en/of afbouwen zou ik nooit zomaar doen.
Er zijn wel richtlijnen voor doseringen en t3/t4 ratio's, maar de dosering die je moet gebruiken is persoonlijk en moet individueel worden ingesteld op basis van o.a. bloedonderzoek (TSH e.d.)

Nu nemen de mensen hier op dit forum het waarschijnlijk niet voor therapeutische doeleinden, maar voor cosmetische... maar alsnog zou ik dosis e.d. laten baseren op jou persoonlijke bloedwaardes e.d. en zeker niet op wat een ander doet.

• Like
Waarderingen: kix
net koud genomen

25-6-2012 mm..jpg

beerrrr :D mag wel wat meer delts erop geplakt worden.. maar dat komt wel goed met jou

Terug
Naar boven