Fitness Seller

Jaytjuh's kuurlog

ik denk het niet,misschien ...

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:45 ----------

Thanks bro. Er zit, naast gear, ook heel erg veel tijd en energie in dus dat is altijd fijn om te horen ;)

Geen idee. Ik ga het ook pas voor het eerst proberen.
Ik denk dat als je genoeg vreet dat goed zal komen. Eiwitsynthese zou in theorie hoger moeten zijn dus je zou juist meer gains moeten maken.

volgens sommigen zou het de gains wel behoorlijk in de weg staan,zelfs op lage dosis...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/maximale-dosering-t3-229247/

Weet er mss iemand hoe ik meer kan vinden over T3 en T4 met de zoekfunctie ??

Nu vind die gewoon niks omdat het woord te kort is ...

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 22:52 ----------

heb die ene sticky uiteindelijk terug kunnen vinden ,moest het je interesseren :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/t3-t4-feiten-109735/#post1908740

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maak aub ff eigen topic aan bro

ja ok maar ik dacht dat het je misschien ook zou interesseren . Wat denk je ervan ?

Nou, nog een weekje en dan ga ik beginnen met mijn bridge.

Vind het eerlijk gezegd ook wel weer mooi geweest met de tren.
Heb gelukkig niet zo'n last meer van maagzuur maar ben het elke dag injecteren zat en begin de laatste week chagrijniger te worden weer.
Gister ook weer flinke pijn in mijn longen na het injecteren dus tijd voor wat anders.

kwam dat pijn door het hoesten ofzo? en hoevaak heb je dat meegemaakt..
eigenlijk 1 van de dingen waardoor ik een beetje huiverig ben voor tren.
heb je dat hoest/pijn trouwens ook met tren E ?

kwam dat pijn door het hoesten ofzo? en hoevaak heb je dat meegemaakt..
eigenlijk 1 van de dingen waardoor ik een beetje huiverig ben voor tren.
heb je dat hoest/pijn trouwens ook met tren E ?

Heb het met tren e nooit gehad maar ik heb in totaal maar 8 injecties tren e gedaan in mijn leven. In de afgelopen weken bijna 80 injecties tren ace en stuk of 4-5 keer pijn in de longen.

Ik hoest nooit aangezien dat geen zin heeft. Je voelt het gewoon pijn doen in je longen en dan 5 minuten later is het weer weg.
Als je niet weet wat het is kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt, maar het beste is gewoon chillen, glaasje water drinken en niet hoesten want dat heeft geen zin.

Echt een Reus

hehe... snap wel dat je al dat prikken ondertussen wel beu bent.

Heb trouwens een tijd terug tren-a 7 weken ED geprikt en heb eigenlijk nog nooit die pijn aan mijn longen gehad misschien geluk

T3 gaat je er weinig brengen qua verhoogde proteïne synthese als je dergelijke hoeveelheden aas gebruikt. De proteïne synthese kent geen over-overdrive. En zonder de T3 zit je al op overdrive.

T3 gaat je er weinig brengen qua verhoogde proteïne synthese als je dergelijke hoeveelheden aas gebruikt. De proteïne synthese kent geen over-overdrive. En zonder de T3 zit je al op overdrive.

Dit blijft denk ik giswerk. Ik denk ook niet dat het heel veel zal schelen, maar ik wil het voornamelijk gaan nemen om niet zo snel vet te worden.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 17:32 ----------

Echt een Reus

hehe... snap wel dat je al dat prikken ondertussen wel beu bent.

Heb trouwens een tijd terug tren-a 7 weken ED geprikt en heb eigenlijk nog nooit die pijn aan mijn longen gehad misschien geluk

Ik heb al best vaak met tren gekuurd en relatief weinig last van "tren-hoest" gehad, maar heb de laatste tijd wat meer pech denk ik.

Dit blijft denk ik giswerk. Ik denk ook niet dat het heel veel zal schelen, maar ik wil het voornamelijk gaan nemen om niet zo snel vet te worden.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 17:32 ----------

Ik heb al best vaak met tren gekuurd en relatief weinig last van "tren-hoest" gehad, maar heb de laatste tijd wat meer pech denk ik.

Trenhoest.... ah man.
paar dagen geleden dacht me meisje nog dat ik dood ging.... pffff wat een ellende,
stiekum dacht ik zelf ook van nou, dit was t dan.
sterretjes, koude keel... bloed doorlopen ogen door het hoesten... en zeik en zeik nat!!
gelukkig nog maar 2x gehad, 1x extreem, laatst dus, en een 5 jaar geleden...
en dat hoesten?! daar kwam ik totaal niet onderuit.... moest wel kon niks anders!

Je kan het beste een glas koud water inschenken en steeds een slok nemen, mocht het je nog eens overkomen.

zal vd winter zijn, gelukkig is me vial leeg.
voor het eerst dat ik echt klaar met tren ben. bah
thnx for the tip!

maar dat wat jij omschreef komt dus doordat een beetje direct in de bloedbaan -> longen terecht komt gok ik ? had je wel geaspireerd dan?
dat je moet hoesten is dan idd niet zo gek, kom je ook niet onderuit

had dit ook gevonden, kerel beweert dat het aan de solvents ligt;

It is not the tren that gives you the cough. It's the solvent. They use too much. Because the product is not made in a "clean room" they solve sterility problems with more solvent. When you inject and the needle pierces a vein the solvent gets taken up into your blood stream and within seconds hits your lungs. Your lungs thinking you've inhaled a toxin begin to cough or expel the toxin. The problem is that you didn't inhale it, it's on the inside. You're lungs will continue to cough out the solvent until it's gone.
The best thing to do, because you'll get this a lot with UG tren enanthate as well as other UG AS, is to practice breathing very quickly but not deeply so as to trigger the cough. It's just like hyperventilating, because it is hyperventilating.

Laatst bewerkt:
maar dat wat jij omschreef komt dus doordat een beetje direct in de bloedbaan -> longen terecht komt gok ik ? had je wel geaspireerd dan?
dat je moet hoesten is dan idd niet zo gek, kom je ook niet onderuit

had dit ook gevonden, kerel beweert dat het aan de solvents ligt;

ik aspireer ALTIJD, misschien dichtbij gezeten, of ietsje terug getrokken tijdens inject oid.

• Like
Waarderingen: kix
Heb het al gehad bij bold ook dat ik een druk op m'n longen had,en soort van zware adem...

zit nu op 1ml tren A eod...
heb de E versie ook al es gebruikt. heb daar nog NOOIT last van gehad van een vervelende hoest. enkel het nachtelijk zweten.

Heb het met tren e nooit gehad maar ik heb in totaal maar 8 injecties tren e gedaan in mijn leven. In de afgelopen weken bijna 80 injecties tren ace en stuk of 4-5 keer pijn in de longen.

Ik hoest nooit aangezien dat geen zin heeft. Je voelt het gewoon pijn doen in je longen en dan 5 minuten later is het weer weg.
Als je niet weet wat het is kan ik me voorstellen dat je in paniek raakt, maar het beste is gewoon chillen, glaasje water drinken en niet hoesten want dat heeft geen zin.

Nou ik MOET wel hoesten. Ok als je een klein kriebeltje hebt valt het wel mee. Maar ik heb wel gehad dat ik de longen uit mn lijf hoestte. Kon het echt niet inhouden.

Balen man echt kapot gaan is dat hehe

Sow niet normaal. Mn vriendin zag het laatst voor de eerste keer bij me. Helemaal in paniek hahaha.. Hoesten, zweten. Niet normaal.

Terug
Naar boven