Jaytjuh
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delts is idd zwak punt nog. Ze trekken met de jaren steeds meer bij maar er mag nog wel veel meer op ja!
Ook mijn armen vind ik nog een zwak punt, maar zoals je zegt komt dat allemaal wel goed![]()
ben blij dat ik geen 2m ben man, de hoeveelheid massa die je moet aanzetten om echt mega groot te lijken is enorm..haha

je armen ogen juist echt groot man. en zieke boomstamme als benen fackk. wat meten je armen dan, 47cm ?

denk dat dat nog wel kan, maar meer dan dat zou ik niet doen want je wilt wel bulken neem ik aan he
Is wel een beetje nattevingerwerk.
Je weet nooit eigenlijk waar je mee bezig bent, tenzij je dit onder begeleiding van een arts (bloedtesten) doet.
Zomaar beginnen met t3/t4 met een dosis en deze geleidelijk aan op- en/of afbouwen zou ik nooit zomaar doen.
Er zijn wel richtlijnen voor doseringen en t3/t4 ratio's, maar de dosering die je moet gebruiken is persoonlijk en moet individueel worden ingesteld op basis van o.a. bloedonderzoek (TSH e.d.)
Nu nemen de mensen hier op dit forum het waarschijnlijk niet voor therapeutische doeleinden, maar voor cosmetische... maar alsnog zou ik dosis e.d. laten baseren op jou persoonlijke bloedwaardes e.d. en zeker niet op wat een ander doet.

bulken idd,met tren ,oxy,test ....
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 18:34 ----------
ik wil 60mcg nemen per dag geheel men ganse kuur ,niet verhogen of verlagen .
Is dit goed of niet?
srry voor oftopic JAy...
Zou wel heel nice zijn om daar ooit op te zitten maar ik ga steeds weer bulken en kom dan weer op 15% en ga daarna wee cleanbulken etc
Wordt dus wel groter maar blijf toch beetje jojo'en qua vetpercentage.
MAar ja wie weet dat ik hierna weer veel tren erin stop en echt droog ga trainen.
Als je snel vet wordt of veel junkt zou ik idd 50mcg max nemen naar wat ik van andere bodybuilders hoor. Kweenie of die 10mcg veel uitmaakt.
Ik snap ook niet helemaal hoe je aan je bloedwaardes moet zien hoeveel je nodig hebt enzo.

laatste vraag : gaat die hoeveelheid men gains niet tegenhouden ??