Fitness Seller

Jaytjuh's kuurlog

Gelukkig kon ik haar troosten :D

je kan beter de tren per halve ml's injecteren ,iedere keer met een tijdspanne ertussen in , zo heb ik nooit geen last van die hoest. Alleen maar als ik alle ml's achter mekaar in me reet vlam .

jaytjuh doe is een back pic :P

Waar blijft jou pic?

• Topic Starter Topic Starter
Komende week doe ik ff een foto sessie.

je kan beter de tren per halve ml's injecteren ,iedere keer met een tijdspanne ertussen in , zo heb ik nooit geen last van die hoest. Alleen maar als ik alle ml's achter mekaar in me reet vlam .

jij houdt van injecteren zeker!?
ik zet 5ml eod, en die wil ik echt in 1x kwijt, opnieuw prikken is k*t man.
en al helemaal verdelen, want 2 dagen later mag ik weer prikken, dan zijn ze nog niet hersteld hoor die inject spots!

klopt, en dan krijg je alleen maar meer scar tissue.. moeje nie hebbe

edit

Hey ouwe,

Heb jij ook zo'n last van de grote muggen in huis ?

:lol:

die beesten komen gewoon op je hoge igf waardes af, die denken ook, nu wij groeien :D

Wat zou ik moeten bereiken om het podium dan? Als je eens ziet wat voor moeite die gasten doen terwijl je eigenlijk van tevoren al weet dat je nooit de top zal behalen.
En toch vinden ze het leuk om te doen en dat is voor hen (en mij) het belangrijkste.

Ik ben ongeveer 400 euro per maand kwijt aan de middelen en supps die ik nu neem. Daarbij komt wel nog het eten.

Er zijn zat hobby's die nog meer geld kosten en uiteindelijk nutteloos zijn behalve dat je er blij van wordt.

Hier heb je gelijk in,

En bij deze volg ik u;)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 11:48 ----------

Valt mee, maar zodra ik die 10iu nordi per dag ga zetten zal het wel duur worden. Ik heb alleen wel een aardig goede baan als Web en App developer dus dat scheelt.

Vraag me af welke opleiding heb je destijds gedaan, Wat je nu bent?, ICT? (Applicatie beheer)

Ik heb hbo informatica gedaan alleen heb hem niet afgerond omdat het na het tweede jaar niet meer aansloot op mijn interesses.
Ik ben toen gaan solliciteren als webdeveloper en we zijn sinds kort bezig met app development waarvan ik de android kant verzorg.

Vraag me af welke opleiding heb je destijds gedaan, Wat je nu bent?, ICT? (Applicatie beheer)

Lol, app developer en applicatiebeheerder zijn toch wel 2 hele verschillende dingen. Je baan toevallig via een recruiter gevonden Jay? Wij plaatsen ook veel mobile developers nl :)

Ik heb hbo informatica gedaan alleen heb hem niet afgerond omdat het na het tweede jaar niet meer aansloot op mijn interesses.
Ik ben toen gaan solliciteren als webdeveloper en we zijn sinds kort bezig met app development waarvan ik de android kant verzorg.

Tof man,

Maar hoe ziet jou werkindeling uit?, zit je elke dag apps te maken of hoe moet ik dat zien? :D,

Lol, app developer en applicatiebeheerder zijn toch wel 2 hele verschillende dingen. Je baan toevallig via een recruiter gevonden Jay? Wij plaatsen ook veel mobile developers nl :)

ja via jobbird gevonden

Tof man,

Maar hoe ziet jou werkindeling uit?, zit je elke dag apps te maken of hoe moet ik dat zien? :D,

gewoon een een hele tijd aan 1 app werken en dan komt ie in de market/appstore

Ik voel me de laatste dagen trouwens echt ****ing moe! Zo moe dat ik er zelfs echt saggo van wordt :P
Echt sinds ik op 4iu Gentropin zit.....
Heb wel expres alle 4iu gisteravond voor het slapen gezet maar ben vandaag alsnog gaar.
Hopelijk als ik overga op Omnitrope en Norditropin heb ik daar minder last van, zou wel zuiverdere kwaliteit moeten zijn aangezien het aan strengere eisen moet voldoen in westerse landen.

ga je nog eens igf laten checken op die omnitropes/nordi's?

Terug
Naar boven