Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je kan beter de tren per halve ml's injecteren ,iedere keer met een tijdspanne ertussen in , zo heb ik nooit geen last van die hoest. Alleen maar als ik alle ml's achter mekaar in me reet vlam .
Hey ouwe,
Heb jij ook zo'n last van de grote muggen in huis ?
![]()

Wat zou ik moeten bereiken om het podium dan? Als je eens ziet wat voor moeite die gasten doen terwijl je eigenlijk van tevoren al weet dat je nooit de top zal behalen.
En toch vinden ze het leuk om te doen en dat is voor hen (en mij) het belangrijkste.
Ik ben ongeveer 400 euro per maand kwijt aan de middelen en supps die ik nu neem. Daarbij komt wel nog het eten.
Er zijn zat hobby's die nog meer geld kosten en uiteindelijk nutteloos zijn behalve dat je er blij van wordt.

Valt mee, maar zodra ik die 10iu nordi per dag ga zetten zal het wel duur worden. Ik heb alleen wel een aardig goede baan als Web en App developer dus dat scheelt.
Vraag me af welke opleiding heb je destijds gedaan, Wat je nu bent?, ICT? (Applicatie beheer)

Ik heb hbo informatica gedaan alleen heb hem niet afgerond omdat het na het tweede jaar niet meer aansloot op mijn interesses.
Ik ben toen gaan solliciteren als webdeveloper en we zijn sinds kort bezig met app development waarvan ik de android kant verzorg.
,Lol, app developer en applicatiebeheerder zijn toch wel 2 hele verschillende dingen. Je baan toevallig via een recruiter gevonden Jay? Wij plaatsen ook veel mobile developers nl![]()
Tof man,
Maar hoe ziet jou werkindeling uit?, zit je elke dag apps te maken of hoe moet ik dat zien?,

Ik ben ongeveer 400 euro per maand kwijt aan de middelen en supps die ik nu neem. Daarbij komt wel nog het eten.