MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

nice training Jules!

Trouwens, enig idee wat voor onderdelen donderdag getraind wordt?

die side raises kunnen hoger he kerel:D altijd goed voor crucifix... misschien wel goed voor je na je schouders crucifix 2x 20seconden met 12KG
verder goed bezig:D

• Topic Starter Topic Starter
Zo mannen, heb de hele week niks gepost omdat ik met ****ing griep een week in bed heb gelegen....
Ben weer een beetje hersteld, moet toch sowieso werken, dus kan ik ook weer beetje beginnen met trainen....
Doe het rustig aan deze week, donderdag is namelijk weer strongman training en na een week flink ziek te zijn geweest moet ik wel rustig doen...

Ik zou zeker nog even rustig aan doen want zo'n griepje kan een lange nasleep hebben.

leuk log om te lezen!!!krijg der helemaal zin in 16 juni!!!succes met voorbereiding!

leuk log om te lezen!!!krijg der helemaal zin in 16 juni!!!succes met voorbereiding!

Thanx man, ja jij ook succes met trainen! Word een flinke groep op die wedstrijd... Zie je meteen dat het helemaal leeft onder de jongens in heel NL.... Vind het echt een strak plan die C-wedstrijden...

kike man dat je ook mee doet heb er al
helemaal zin in :D

hey jules!
wie staan dr allemaal in geschreven?

Zorg maar dat je snel beter wordt Jules! Zodat we donderdag kunnen knallen!

Heb je enig idee wat voor onderdelen we donderdag kunnen verwachten?

moet ook man!

Zorg maar dat je snel beter wordt Jules! Zodat we donderdag kunnen knallen!

Heb je enig idee wat voor onderdelen we donderdag kunnen verwachten?

We beginnen met deadlift om op te warmen.... tot 1 rep max....
Daarna meestal boomstamtillen, we hebben 2 bomen, 1 van 50kg leeg en 1 van 70 kg leeg...
Daarmee gaan we ook tot max...
Daarna Wheelflip met band van 350kilo
Daarna timbers lopen, vanaf 70 kilo per hand, de meeste doen met 100 kilo lopen...
Daarna gaan we weer naar binnen en doen we stones of strenght vanaf 90-105-120-150.... Soms doen we farmershold.... 125 kg p. hand en 165 kg p. hand... op tijd... dat doet echt zwaar ziek pijn.... We hebben daar eigenlijk alle onderdelen van de sterkste man van Limburg wedstrijd...
In Brunssum trainen we in het weekend meestal de andere onderdelen...
Daar doen we vrachtwagentrekken, wheelflip met 420kg band, 120 kilo timbers lopen, zware onderdelen laden... etc..

Maar eerst maar eens donderdag afzien....

19-3-2007

Na een week zwaar de griep maar weer een klein beetje begonnen met trainen... Heb alleen kleine samenvatting opgeschreven:

3x60kg MP strict press
8x150kg Deadlift

Voelde allemaal wel redelijk aan, alleen na zo'n week ziek zijn sta je meteen zwaar te hijgen als je iets gedaan hebt... maja, nog ff doorzetten...

Toch goed dat je nog ff getraind hebt! En nu je energie sparen voor donderdag kerel! ;)

Programma van donderdag klinkt goed in ieder geval.. :)

toch nog weer goed bezig man!!

20-03-2007

Bench press
12x40
8x80
4x100
5x110 PR
3x115
6x100

Front militairy press Hammer strenght machine (losse schijven)
10x40
8x60
8x80
8x80

Neck Press Hammer strenght machine (losse schijven)
8x40
8x60
8x60
Schouders zaten helemaal volgepompt dus kon niet zwaarder...

Pull down touw
8x35
8x55
8x60
8x55

Hammercurl
8x16 kg p. kant
8x22 kg p. kant
8x24 kg p. kant
8x26 kg p. kant
6x28 kg p. kant

Die week rust heeft mijn spieren echt goed gedaan! Trainen ging hendig lekker! Alleen conditie is echt naar de klote van die week ziek zijn... Sta te hijgen na iedere oefening... woensdag rust en donderdag dan onderdelen knallen!!

nog steeds een beest of nie jules?:D

Terug
Naar boven