AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Ruben heeft afgezegd, Tom Lahaye (powerblade) doet wel mee... Verder van mn gym: Maurice Hellenbrand, Ramon Merckx, Alexander Moonen en Sebastiaan Moonen. Ze hebben 2 klasses gemaakt.. -100 en + 100 kg.... das wel vet in mn voordeel ten opzichte van een -105kg klasse... Maja weet niet wie meedoen in de -100 dus zie het die dag wel.... Is sowieso een klote plein waarop getrokken moet worden.... Ben benieuwd hoe ze dat regelen...

ja lindeplein loopt toch ook schuin of ligt dat aan mij? kwam er toevallig vndaag langs

Klinkende namen bro', beloofd een mooie wedstrijd te worden!

Sucses!!!! :cool:

kom kijken sanca :P als je 3 uur kan rijden voor 120 kg schijven kan je ook hierheen komen :D

• #1.166
ja lindeplein loopt toch ook schuin of ligt dat aan mij? kwam er toevallig vndaag langs

Volgens mij is het hobbelig en loopt het naar alle kanten af.... nouja, ik verwacht er gewoon niet teveel van, dan kan het ook niet erg tegenvallen...

haha wijze woorden mijn heer hahaha niet gewend van jou hahahahaha

True man, kan alleen maar meevallen zo :D gewoon verstand op nul en trekken die handel rrrrrrroooooaaaaarrrrrrrrr :hedbang:

@ sanca dan neem jeje vriendin mee :D

• #1.170
Jarno Hams, Arno Louwsma, Jan Wagenaar en Sarko Alberts schijnen ook mee te doen...

veel succes maandag er doen goede gasten mee;)

ik kom waarsch. kijken man word echt vet en ga goed schreeuwen voor alles wat limburgs is toch max?:P

dan hebben we een hoop te doen man :P

Succes alvast man, maak er wat moois van!

komt allemaal goed

ik wil dat je die 230 trekt morgen beescht !

• #1.180
update:

1x190kg fullsquat (easy)
6x170kg fullsquat (200kg zit eraan te komen)
21x120kg fullsquat
1x105kg IFSA log
2x102kg houten log
1x200kg axle deadlift

Terug
Naar boven