Fitness Seller

Je favoriete game aller tijden topic!

games die ik kapotgespeeld heb:

-delta force 2 (mijn eerste pc-spel !)
-shadowman (n64, akeligste en meest sfeervolle spel ooit, soundtrack zit soms nog steeds in mn kop!)
-operation winback (n64)
-goldeneye (n64)
-perfect dark(n64)
-deus ex (pc) (zalige soundtrack!)
-gta 3 (ps2)
-forgotten hope (pc, battlefield 1942 realisme mod)
-red orchestra ostfront (pc)
-project IGI (pc, zalige soundtrack!)
-hitman codename 47(pc) (zalige soundtrack!)
-nu: bad company 2 (pc)

Laatst bewerkt:
Carmageddon lukt bij mij niet :( Alles werkt perfect behalve het geluid, nouja, lang hou je het dan ook niet vol..
Er zijn t/m windows 7 mensen die hem aan de praat hebben gekregen zover ik weet. Ik heb vorig jaar ergens nog via een of andere glide wrapper deel 1 gespeeld op 1680x1050 met geluid en alles op vista.

Ik ga over iets van 2 weken hem aan de gang proberen te krijgen op win7. Als je wilt laat ik wel even weten of het lukt.

Waren meerdere.

Sega (power rangers, Sonic, ...)
N64 (pokemon stadium, super mario land of zoiets, FIFA 98, alle james bond spelletjes)
ps2 ( vooral GTA's)
ps3 (FIFA terug)

Wii sports op nintendo console.

Revolutionair spel.

Laatst bewerkt:
Soldier of Fortune was inderdaad ook epic, hahaha.

Gta San andreas
Fifa 11 (momenteel alleen nog)
Silkroad online (in een ver verleden) :o

Er zijn t/m windows 7 mensen die hem aan de praat hebben gekregen zover ik weet. Ik heb vorig jaar ergens nog via een of andere glide wrapper deel 1 gespeeld op 1680x1050 met geluid en alles op vista.

Ik ga over iets van 2 weken hem aan de gang proberen te krijgen op win7. Als je wilt laat ik wel even weten of het lukt.

nog een jaartje wachten en je kan Carmageddon: Reincarnation halen...

Phantasy star online/blue burst
FFX en het vervolg
Return to castle wolfenstein: enemy territory :D

final fantasy X

fantastisch verhaal, mooie kleurrijke omgevingen en geweldige soundtrack +nog veel meer.

zelda: ocarina of time neemt de 2e plaats in
en final fantasy VII de 3e

final fantasy X

fantastisch verhaal, mooie kleurrijke omgevingen en geweldige soundtrack +nog veel meer.

Deel 10 was inderdaad een erg sterk deel. Ik vind het dan ook erg jammer dat de reeks hierna echt heel hard bergafwaars gegaan. Final Fantasy 13 bijvoorbeeld die ik een jaartje geleden speelde was echt een ontzettende tegenvaller en eigenlijk gewoon niet zo een goed spel. Enorm jammer als je ziet hoe sterk 7,8,9 en 10 waren.

Deel 10 was inderdaad een erg sterk deel. Ik vind het dan ook erg jammer dat de reeks hierna echt heel hard bergafwaars gegaan. Final Fantasy 13 bijvoorbeeld die ik een jaartje geleden speelde was echt een ontzettende tegenvaller en eigenlijk gewoon niet zo een goed spel. Enorm jammer als je ziet hoe sterk 7,8,9 en 10 waren.

i know what you mean, is idd erg jammer. ik denk ook dat het komt omdat de meeste gamers tegenwoordig geen geduld hebben voor een turnbased combat systeem. ik heb 13 zelf niet gespeeld, maar iedereen die het wel heeft gespeeld zegt dat 10 veel beter is.

Speel nu afentoe APB reloaded.

Soort van GTA en compleet gratis om te spelen. ;P

Farmville - Facebook

World of Warcraft (alle packs maar toch gestopt)
Call of duty vanaf het 4de spel ( nog steeds volop bezig:)
Fifa
God of war 1,2,3
Medal of honor
Tekken , Mortel Combat

Terug
Naar boven