XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

als ik chocomelk drink. word ik dik

Hoelang verwachten jullie met zo´n voorraad te doen? Er van uitgaande dat je het zelf opdrinkt.

Totdat het op is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net binnen en aangesloten. Komt erg lekker geluid uit als je het mij vraagt. En dat voor maar €39,-

Net binnen en aangesloten. Komt erg lekker geluid uit als je het mij vraagt. En dat voor maar €39,-

Heb volgens mij precies dezelfde staan boven, Geloof 3 jaar geleden gekocht en doen het nog perfect. Lekkere bass zit er ook in

Logitech heeft prima setjes. Heb onderhand ook al een dergelijk setje 3 jaar bij mn PC staan, nog steeds geen gekraak of wat dan ook.

Bij mijn TV ook trouwens set van Logitech. Z906 5.1, echt super geluid :thumbup:

Heb het Z906 5.1 ook bij mijn pc.
Nog nooit spijt van gehad. en idd super geluid!!

Heb van verschillende setjes in die prijsklasse wat reviews gelezen en daaruit kon ik opmaken dat dit setje toch wel de beste keus moest. Hoop dat ze het lang volhouden :)

Samsung telefoon gekocht

zonder android

SAMSUNG C27B750X

2zi0ocx.jpg

Plaatje beetje groot :D hehe

Chocomel... nutteloos, iedere dag een pak suiker drinken

Logitech heeft prima setjes. Heb onderhand ook al een dergelijk setje 3 jaar bij mn PC staan, nog steeds geen gekraak of wat dan ook.

Bij mijn TV ook trouwens set van Logitech. Z906 5.1, echt super geluid :thumbup:

wacht maar tot je een x naar studio speakers hebt zitten luisteren, alles klinkt dan slecht en vaag, srsly

Terug
Naar boven