MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ach als je met allemaal stoere reports komt, ben ik van mening dat hier ook best een report over mocht.. Of omdat het een giga failure was moet de privacy gewaarborgd worden??

Als hij zijn fail wilt verbergen, moet je dat gewoon respecteren. Ik kan ook even een report schrijven over iemand op DBB, maar omdat ik enig fatsoen beschik, doe ik dat niet.

Als hij zijn fail wilt verbergen, moet je dat gewoon respecteren. Ik kan ook even een report schrijven over iemand op DBB, maar omdat ik enig fatsoen beschik, doe ik dat niet.

Sharing is caring. Mag via karma
Ohja, ik verzeker u geheimhouding

wel graag terug on-topic nu!
discussieren kan in het nachtcafé vanaf 22u!

Ook iemand met stoere reports, die daarna door de mand viel ;)

krakatoa had stoere uitspraken, geen reports. Zijn gebrek aan reports (en de enkele faalreports die hij wel had gepost) waren net hetgeen wat hem door de mand deed vallen.

Als meesterJ werkelijk zn reports zou verzinnen zou dat nog een graad erger zijn dan kraka dus (hoewel ik dat ten zeerste betwijfel dat hij ze bijeen verzint. Zal hoogstwss wel hier en daar wat aangedikt zijn, maar compleet verzonnen lijkt me sterk)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag na een tijd twijfelen toch deze aangeschaft. Ik kan zeggen hij bevalt goed! Ik raad iedereen aan te investeren in zo'n pak. Gebruikswijze is erg voor de hang liggend, ik heb de gebruiksaanwijzing niet nodig gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag na een tijd twijfelen toch deze aangeschaft. Ik kan zeggen hij bevalt goed! Ik raad iedereen aan te investeren in zo'n pak. Gebruikswijze is erg voor de hang liggend, ik heb de gebruiksaanwijzing niet nodig gehad.

not sherrif cereal
Je hebt het over een pak (halfvolle) chocomel?

Heb pas 180 pakken chocomel gekocht toen ze in de aanbieding waren bij de AH :')

180 pakken dafuq

Hier standaard 326 pakken chocomel in de koelkast

"Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen"

Een pak chocomelk :rolleyes:

• Like
Waarderingen: mat
capri drink hahaha hoe oud ben je
echt een homo drankje

Terug
Naar boven