- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt ze tweedehands voor 3/4000, dat moet toch geen probleem zijn?
ik heb nooit een tshirt van 400 euro gekocht hoorWaarom zou je 400euro geven aan een tschirt terwijl je voor 50euro al zeer mooie t's kan kopen?

Nou joeper de poepAls je het goed doet heb je een klok die zijn waarde wel behoud.
Als je het goed doet heb je een klok die zijn waarde wel behoud.
Nog steeds heb je dan geen 10k maar in je zak zitten.. en dus kan je lang niet zo vaak naar de h**ren gaan als toen die flappen nog wel in je zak zaten.
Als je dan toch zo van de duren kleren etc bent, koop dan ook een duur horloge... Zelfs mijne is nog 3x zo duur als deze.
Je hebt ze tweedehands voor 3/4000, dat moet toch geen probleem zijn?
Als je het goed doet heb je een klok die zijn waarde wel behoud.
Jullie spreken elkaar tegen... de een zegt dat een duur horloge zijn waarde behoud, de ander zegt dat je horloges van 10K al tweedehands kunt kopen voor 4K.. klinkt als een slechte investering.
juh hoe pas je barbour dan?Moet niet gekker worden hier
Vrouwenjacket
Ik ben 108kg bij 177
Hoe the **** moet een vrouwen jack mij passen
Dat jij nou in vrouwenjack past chrisje omdat je zo'n ongelovelijke shredded ecto bent![]()
Als je nu een tweedehands Rolex koopt en deze netjes behandelt is deze over drie jaar nog ongeveer evenveel waard.
zochten ze kwaliteit dus.Ik heb eens zo'n nep-rolex (laten) kopen voor 10 of 20 gulden of zo in Singapore... Werd er thuis ingebroken.. niets gestolen, behalve die "rolex" ... tsss....