MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zo, ik ga geen dure keyboards meer kopen..
ik sloop ze toch alleen maar , en elke keer een mechanisch board word zelfs mij te gek :o

keyboardmeeeeeer.jpg

• Like
Waarderingen: mat
hoe sloop je een goed mechanisch toetsenbord?

Ik heb over mijn quickfire in een zatte bui per ongeluk dik halve liter water gegooid, de ochtend erna had ik het pas door toen toetsebord flipte en ik het omdraaide en heel mijn bureau kletsnat was.
Half dagje buiten omgedraaid laten liggen, alle toetsen eraf, beetje kuisen, en ie werkte weer perfect.

Ik heb over mijn quickfire in een zatte bui per ongeluk dik halve liter water gegooid, de ochtend erna had ik het pas door toen toetsebord flipte en ik het omdraaide en heel mijn bureau kletsnat was.
Half dagje buiten omgedraaid laten liggen, alle toetsen eraf, beetje kuisen, en ie werkte weer perfect.

Rage mode je toetsen kapot slaan

Jullie spreken elkaar tegen... de een zegt dat een duur horloge zijn waarde behoud, de ander zegt dat je horloges van 10K al tweedehands kunt kopen voor 4K.. klinkt als een slechte investering.

Ik bedoel dan ook een vintage horloge ergens kopen (theoretisch gesproken dus 2dehands). Een gloednieuwe klok kopen van 10.000K is economisch gezien niet zo handig.

Rage mode je toetsen kapot slaan
Dit zo ongeveer :(

Maar goed, hij kan alweer terug (5seconde test) :roflol:
Oo god trust........

geloof ik de 2e keer dat ik ooit iets van "trust" heb gekocht. bij deze de laatste..
dan maar weer een razor of roccat....

Terug
Naar boven