- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
De crisis eist zijn tolNiet gekocht maar gekregen als kerstcadeau:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De crisis eist zijn tolNiet gekocht maar gekregen als kerstcadeau:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HeusPrima spelletjes, speel ook vaak genoeg nog game cube spellen
Prima spelletjes, speel ook vaak genoeg nog game cube spellen

Hahahaa game cube. Wat een pauper ding was dat. Met die kleine schijfjes![]()
nee alleen dure telefoon ahahaIk heb geen grote schijfjes nodig om mijn derde been te compenseren

We moeten promoveren hahaJa man we moeten weer ff coopenWe moeten promoveren haha

Heb 2e kerstdag wel tijd.
Moet de rest v/d dagen gewoon werken, zelfs de 31e![]()
hoe sloop je een goed mechanisch toetsenbord?
Ik heb over mijn quickfire in een zatte bui per ongeluk dik halve liter water gegooid, de ochtend erna had ik het pas door toen toetsebord flipte en ik het omdraaide en heel mijn bureau kletsnat was.
Half dagje buiten omgedraaid laten liggen, alle toetsen eraf, beetje kuisen, en ie werkte weer perfect.
Jullie spreken elkaar tegen... de een zegt dat een duur horloge zijn waarde behoud, de ander zegt dat je horloges van 10K al tweedehands kunt kopen voor 4K.. klinkt als een slechte investering.
hoe sloop je een goed mechanisch toetsenbord?
Ik heb over mijn quickfire in een zatte bui per ongeluk dik halve liter water gegooid, de ochtend erna had ik het pas door toen toetsebord flipte en ik het omdraaide en heel mijn bureau kletsnat was.
Half dagje buiten omgedraaid laten liggen, alle toetsen eraf, beetje kuisen, en ie werkte weer perfect.
Dit zo ongeveer