AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Gewoon fietsrollen (dat oranje ding op de foto), voor als het slecht weer buiten is, kan je binnen op die dingen fietsen.

Nice shoes trouwens.

Nog nooit van gehoord! Maar wel handig, werkt het echt? Dan kun je dus gewoon spinnen op je eigen fiets in je huiskamer!? :thumbs:

Nog nooit van gehoord! Maar wel handig, werkt het echt? Dan kun je dus gewoon spinnen op je eigen fiets in je huiskamer!? :thumbs:

ik heb er van het merk tackx, heel erg makkelijk als je geen zin hebt voor buiten te fietsen.
Bij mij is het zelf met een computertje hehe

Beetje erg brak nog steeds van gister, maar toch ff de stad in geweest. Moest wat spullen hebben voor me job, en nog wat sjit. Eerst de 2e-hands boekensjit ingedoken, gezocht naar een boek over MS en evt wat andere boeken. Uiteindelijk de winkel uitgegaan met:

510P0V3Y9VL._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

een oud boek over stretching:
stretching_rev_214w.jpg

en een boek over de gedachten achter sporten, en meer:
515AQA0D6ZL._AA240_.jpg

En voor een maat van me een van de weirdste boeken ooit gekocht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even bij de V&D geweest, want had een nice blazer gezien in et krantje, en had iets nodig:

en wat spul voor mn werk, een map zoals deze:
een klapper, pen, en wat andere sjit ^^

Alweer? Heb je geld teveel ofzo?

nice car frutenier, hoeveel pk heeft die (72 of 110) ?

Leuk Frutenier, maarre... op de achterbank kun je niet zitten (want er is geen plek voor je benen, je kunt alleen dwars zitten) en er is ook geen kofferbak... nou ja, heel klein... toch? :o

nice car frutenier, hoeveel pk heeft die (72 of 110) ?

72

@jonko, nee is niet standaard, andere lichten, airco, lichtmetalen velgen

prijskaartje 15000 euro
standaard had ik hem (met kortingen) voor 11000

@flowergrrl: je kunt achterzetels achteruitschuiven in kofferruimte, is dan plaats genoeg om samen eens...:D

72

@jonko, nee is niet standaard, andere lichten, airco, lichtmetalen velgen

prijskaartje 15000 euro
standaard had ik hem (met kortingen) voor 11000

@flowergrrl: je kunt achterzetels achteruitschuiven in kofferruimte, is dan plaats genoeg om samen eens...:D

Pfff. :P Dat bedoelde ik niet. ;) Maar 't is niet een heel comfortabele auto voor meer dan twee man.

Maar ik ben wel blij voor je hoor!

Pfff. :P Dat bedoelde ik niet. ;) Maar 't is niet een heel comfortabele auto voor meer dan twee man.

het is geen gezinswagen daar geef ik je gelijk in, ma kheb ook geen gezin om mee te sleuren;)

offtopic: weet je zeker dat je niet wilt helpen mijn achterbank in te wijden........er is airco :D

Moet ik nog even over nadenken.

het is geen gezinswagen daar geef ik je gelijk in, ma kheb ook geen gezin om mee te sleuren;)

offtopic: weet je zeker dat je niet wilt helpen mijn achterbank in te wijden........er is airco :D

je leent je auto uit aan flowergrrl en mij om wild in te doen? You're a true bro! :cool:

Terug
Naar boven