Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smurf, die site van net... Is een skateshop met heel veel Vans!!

kheb derop geklikt .. aja nu ziek het
nee ma tzijn eigenlijk vooral meisjesvans. (maar ik apprecieer het echt !!!x!!!) mijn broer heeft vandaag 100 euro gestolen !!! twas er daarnet discussie over, vroeger had em al eens +300 gestolen en had ik hem eens zachtjes geslaan waarop em weggelopen was en de politie hem terug thuis bracht wegens jongeren-vervelen-zich-mentaliteit en was mn schuld maar ik moet ****ing hard werken voor mijn geld en steelt hij terug gewoon zomaar even 100 euro!!! is het ethish verantwoord om hem een pak slaag te geven? Hij is wel maar 15 maar is groter en weegt minstens even veel als mij. Eerlijk? verantwoord? Of heb ik weer 2 dagen voor nix gewerkt en extra woede tegen onrechtvaardigheid en eigenlijk ga ik gaan werken voor hem? wtf! kan toch niet? hoe los je dat op als je weet dat je zowiezo goodbye tegen die 100 euro kan zeggen? Mijn logisch nadenkvermogen zegt dat ik hem het ziekenhuis in moet slaan zodat hij zijn lesje leert terwijl mijn ethisch vermogen me tegenhoudt??...?? 100 euro is echt veel !!!!!! (gemeend)
vind je mn schoenen lelijk flowergirl?
Ben je stoned ofzo?
Nee schat, je schoenen zijn leuk en wat een l*l dat ie geld van je steelt, echt van jou? Hoe kan dat nou? Wat een pokkebroertje heb je dan en wat zeggen je ouders?

@El Smurfo: je komt gewoon zo hyper over maar zo doe je altijd, ik zou beter moeten weten.

Je bent 20 jaar, als mijn jongere broer (heb ik niet) geld zou stelen zie ik dit als een gebrek aan respect dus moet je je maar verlagen tot zijn niveau en hem een paar klappen geven.
Wat moet hij met dat geld?
open een bankrekening - Google zoekensjiiit, kzou beter gewoon typen gelijk hoe ik altijd typ. Hoe deftiger dak mij probeer uit te drukken hoe gayer of stonder of whateverder het blijkbaar overkomt voor hollanders
njah wat moeten ze zeggen. Naar "geef het geld terug" luisterd mijn broer nie echt bepaald. Mijn moeder zegt dak mijn geld moe wegsteken ma langs de andere kant krijgek wel gene sleutel voor mijn kamer op slot te doen ofzo... moet ik dan al mijn eigen geld liggen verstoppen zodat als ik het nodig heb mijn kasten moet verschuiven om eraan te kunnen? achja boeit niet. Zal mij dan wel een kinderkluisje kopen ofzo. En als hij dat steelt en openbreekt ... tjah... wrm vertrouwt mijn moeder mij geen slaapkamersleutel? ik snap er echt nix van, ik ben de perfecte zoon!!!![]()
Oke hier kom ik dus op terug wat een k*tding !!![]()
Even voor de duidelijkheid voor mij althans....kan voor iemand anders best een fijn ding zijn natuurlijk.
Maar persoonlijk vindt ik het een onding miskoop van de eeuw imo.
Omdat we op de gym er ook een hebben die echt heel flex is en waarmee je ook echt je buikspieren voelt werken d8t ik koop er zelf ook 1....maar met deze omg echt waardeloos al doe je crunch 100x dan nog voel "je" nog nix.

Oke hier kom ik dus op terug wat een k*tding !!![]()
Even voor de duidelijkheid voor mij althans....kan voor iemand anders best een fijn ding zijn natuurlijk.
Maar persoonlijk vindt ik het een onding miskoop van de eeuw imo.
Omdat we op de gym er ook een hebben die echt heel flex is en waarmee je ook echt je buikspieren voelt werken d8t ik koop er zelf ook 1....maar met deze omg echt waardeloos al doe je crunch 100x dan nog voel "je" nog nix.

wat is dragonflags ? heb je daar een foto of iets dergelijks van ?