Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Yoke can strengthshop, kan tevens als squat/bench/pressrsck gebruikt worden.

120s9p3.jpg

Die is mooi!!!! :)

Yoke can strengthshop, kan tevens als squat/bench/pressrsck gebruikt worden.

120s9p3.jpg

Fijne yoke alleen 1 nadeel is dat die plastic kapjes die zorgen dat er geen speling op zit slijten na (best snel) al en dan schommelt je yoke heel erg. (heb hem ook)

Valt vast wel te fixen op een manier maar we zijn er nog niet aan toegekomen

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ik zie dat ze de knoppen al hebben vervangen door ijzeren pinnen dat is ook goed haha, want die knop is bij ons ook van de schoefdraad los

Brb carnaval beste feest van het jaar :roflol: :roflol: :roflol:

alcohol verdoet je eiwitsynthese tijdelijk, wil niet zeggen dat je spiertjes ervan kapot gaan. 4 dagen geen gains op een jaar kan geen kwaad :D

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Nee, gewoon water drinken :rolleyes:

---------- Post added at 13:48 ---------- Previous post was at 13:47 ----------

Wordt dat pak niet ontiegelijl heet in zo'n tent ? Of heb je niet in een tent ?

pak heb ik eigenlijk verkocht aan me pa, stond mij niet zo, was te lang. heb nu een strandwachters pak :o

alcohol verdoet je eiwitsynthese tijdelijk, wil niet zeggen dat je spiertjes ervan kapot gaan. 4 dagen geen gains op een jaar kan geen kwaad :D

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

pak heb ik eigenlijk verkocht aan me pa, stond mij niet zo, was te lang. heb nu een strandwachters pak :o

Haha vet ! Ik weey eigenlijk nov niet wat ik wil gaan halen haha misschien safari vent fzo ?

Tijd geleden dat ik hier was...
even me dart (MvG's 23g) pijlen opgehaald en een nood kop telefoon..

en een in hang zak pijl dart dingetje...:o

new_stuff_darts.jpg

zoek nog een goede zonder snoer ,
ga zo wel even speuren...

Groeten, Reetje...

Terug
Naar boven