XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Oops alweer vergeten,
even snel een foto gemaakt..

ik weet niet of ik het zo plat kan scannen en posten (copyright)..
joop.jpg

mooi kado van je vriendin Rambo1 :cool:

Groet, Reet.

Heb je ze al gebruikt met sporten? Wat zijn je ervaringen?

En wat kosten zulke schoenen ongeveer

Heb daarstraks dus benen getraind.

Squats, deadlifts leg press gingen allemaal geweldig. nog nooit zon lekkere benen training gehad.
Schoenen zijn echt heel stabiel en het voelt ook alsof je verder naar achter kunt zakken(wat waarschijnlijk ook zo is). aanrader dus

Me nieuwe schatjes (HS7)
header_speaker_hs_series_12.jpg

Wat moet je met actieve speakers?

Ah,

Zou zelf niet voor Yamaha kiezen en al helemaal niet voor actieve speakers maar je zal ze wel bewust gekozen hebben :p

Zou wel een sub er bij halen, geeft echt gigantische meerwaarde aan de muziek
Passieve studiomonitors zijn er bijna niet tegenwoordig. Mijn budget was om en nabij de 400 euro en dit was het beste wat ik voor dat geld kon krijgen. En een sub, ja dat sub klinkt miss lekker maar het is niet nodig als je speakers groot genoeg zijn + de bijbehorende sub kost 444 euro :roflol:.

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/yamaha-hs8s-actieve-subwoofer/product-details.html

ik zie nu pas dat ree een shag roker is.

Passieve studiomonitors zijn er bijna niet tegenwoordig. Mijn budget was om en nabij de 400 euro en dit was het beste wat ik voor dat geld kon krijgen. En een sub, ja dat sub klinkt miss lekker maar het is niet nodig als je speakers groot genoeg zijn + de bijbehorende sub kost 444 euro :roflol:.

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/yamaha-hs8s-actieve-subwoofer/product-details.html

Mijn speakers hebben 18 cm woofers en subwoofer was zeker 1 van mijn beste toevoegingen.

---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:24 ----------

Ik heb geen verstand van dergelijke zaken nee. Maar 400+ euro voor zo'n klein dingetje is belachelijk veel

25q966u.jpg

:o

Ik heb geen verstand van dergelijke zaken nee. Maar 400+ euro voor zo'n klein dingetje is belachelijk veel

Dus alles wat richting 'high end' (450 euro voor en sub is geeneens high end bij studio monitors) gaat is 'belachelijk veel'?
Een ferrari is ook kleiner dan een hummer en toch duurder... :rolleyes:

Dus alles wat richting 'high end' (450 euro voor en sub is geeneens high end bij studio monitors) gaat is 'belachelijk veel'?
Een ferrari is ook kleiner dan een hummer en toch duurder... :rolleyes:

450 euro nieuw krijg je pas entry level subwoofers voor (lager is gewoon oversized midbass)

less is af en toe more :)

vriend van me had een 14 inch sub in ze auto, kwamen meer decibels uit dan sommige auto's met 2x 14

Terug
Naar boven