Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb echt geen voorkeur voor Apple of Android. Ik nam de vorige x een iPhone omdat hij in mn broekzak moest passen. 2 jaar plezier van gehad. Nooit iets mee gehad en geen krasje of wat dan ook. Nu over op HTC one want vond de ihpone 5 te duur in abbo kosten.

Al dat gezever over wat beter is. Who cares. Boeiend of het Apple of Android is.

Want? En jij vindt de iphone 5 niet overpriced dan?
Samsung Galaxy S5

-Groter, dikker en breder (ze krijgen de hardware niet compacter)
-Vingerafdrukscanner (waar hebben we dat eerder gezien)
-Waterdichte behuizing (gejat van sony)
-Verder geen noemenswaardige verbeteringen (dacht dat het zo'n innovatief bedrijf was??)

En daar betaal je dan ook gewoon €700 voor, evenveel als de goedkoopste iPhone dus.

Geweldig hoe druk mensen zich kunnen maken over het telefoontje van iemand anders op het internet :roflol:

En dat zeg ik niet als Apple fanboy, want ik was serieus van plan een keer een Androidtoestel te proberen. Maar dat wordt deze Galaxy S5 dus zeker niet

Samsung Galaxy S5

-Verder geen noemenswaardige verbeteringen (dacht dat het zo'n innovatief bedrijf was??)

En daar betaal je dan ook gewoon €700 voor, evenveel als de goedkoopste iPhone dus.

Heb s1/s2/s3 gehad, nu nog steeds s3 omdat het een prima toestel is met custom rom, maar die plastic rommel hadden ze ondertussen toch wel vanaf mogen stappen, voelt zo prullerig aan. Best een domper, had wel een nieuwe willen halen.
Iphone straalt wel kwaliteit uit, maar scherm is me te klein.

Samsung Galaxy S5

Dus sony heeft waterdichte behuizingen uitgevonden :rolleyes:.
Idem voor vingerafdrukscanner. Gaat best wat tijd in zitten voordat dit ze zulke hardware daadwerkelijk geïntegreerd hebben.
Zou hetzelfde zijn dat alle automerken het principe van tandwielen met dubbel schuine vertanding zouden gejat hebben van Citroën.
Ontwikkeling op het gebied van hardware, kwestie van tijd voor dat het in ieder systeem is geïnstalleerd.

Heb s1/s2/s3 gehad, nu nog steeds s3 omdat het een prima toestel is met custom rom, maar die plastic rommel hadden ze ondertussen toch wel vanaf mogen stappen, voelt zo prullerig aan. Best een domper, had wel een nieuwe willen halen.
Iphone straalt wel kwaliteit uit, maar scherm is me te klein.
iPhone 6 krijgt volgens alle geruchten wel een groter scherm. Maar ik wacht ook eerst even af wat onder andere Sony en Google dit jaar gaan uitbrengen

---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

Idem voor vingerafdrukscanner. Gaat best wat tijd in zitten voordat dit ze zulke hardware daadwerkelijk geïntegreerd hebben.
Zou hetzelfde zijn dat alle automerken het principe van tandwielen met dubbel schuine vertanding zouden gejat hebben van Citroën.
Ontwikkeling op het gebied van hardware, kwestie van tijd voor dat het in ieder systeem is geïnstalleerd.
Interesseert me verder ook niet echt, was meer als reactie op mensen die Apple altijd bedrijf noemen dat niks zelf bedenkt ;)

Wel mooi dat ze die vingerafdrukscanner altijd nutteloze gimmick noemen en dat Samsung er dan ook voor kiest

Iphones zit je nog steeds met 1gb werkgeheugen terwijl de note 3 bv al 3gb heeft. Ook nog dual core processor in Iphones, maar wel flink duurder, achterhaalde t*fus bende.

en toch voor 700 euro voelt het niet anders dan elk ander 100 euro toestel.

Interesseert me verder ook niet echt, was meer als reactie op mensen die Apple altijd bedrijf noemen dat niks zelf bedenkt ;)

Uiteindelijk bedenkt geen een van allen iets. Bijna alles qua hardware bestond al voordat het in een mobiel zat.

Uiteindelijk bedenkt geen een van allen iets. Bijna alles qua hardware bestond al voordat het in een mobiel zat.
Misschien niet van de ground up bedacht, maar wel toepassingen voor verzonnen waardoor het ook werkelijk nuttig en makkelijk in gebruik is.

Misschien niet van de ground up bedacht, maar wel toepassingen voor verzonnen waardoor het ook werkelijk nuttig en makkelijk in gebruik is.

Vind dat eigenlijk ook nog wel mee vallen, persoonlijk. Zelf vind ik een camera makkelijker in gebruik dan een camera van een mobiele telefoon. Kwestie van software.

Terug
Naar boven