AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Is idd mooi horloge. Dat tasje verhaal klinkt dan weer beetje gay. Hoe match je trouwens een horloge bij een tas? Hij is helemaal goud dus dat kan bij praktisch alles. (Toch?! Ik heb geen idee, draag nooit sierraden eigenlijk)
Gucci matcht met alles, je weet toch.

Is idd mooi horloge. Dat tasje verhaal klinkt dan weer beetje gay. Hoe match je trouwens een horloge bij een tas? Hij is helemaal goud dus dat kan bij praktisch alles. (Toch?! Ik heb geen idee, draag nooit sierraden eigenlijk)

Hmm:p verkeerd gezegd misschien. Het ging meer om het merk dat haar tas ook van MK is. Die tas is idd niet van goud xD, maar meer van merk met merk

Hmm:p verkeerd gezegd misschien. Het ging meer om het merk dat haar tas ook van MK is. Die tas is idd niet van goud xD, maar meer van merk met merk

Ach so. Good boyfriend you are. Ik zal eens heel subtiel het horloge aan mijn vriend laten zien.

Denk dat ik als reactie krijg: ja moet je hem kopen. A romantische hork hehe. :D

Ach so. Good boyfriend you are. Ik zal eens heel subtiel het horloge aan mijn vriend laten zien.

Denk dat ik als reactie krijg: ja moet je hem kopen. A romantische hork hehe. :D

Wat een homo

Een goed vriendje zou hem voor je kopen

En je daarna flink uitwonen

Whuahaha xD tja, kan daar niets aan veranderen...

dit gaat niet goed zo in dit topic...

Such beta, much sugarddaddy, wow

Dat zou mijn reactie idd zijn babe jammer maar helaass

:roflol: Had een reactie van mij kunnen zijn.

---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

Niet eens? Voor een horloge mag ze toch wel wat meer terug doen dan alleen een bj, damn.
Kijk de reactie van je vriendin is geweldig natuurlijk, maar een bedankje is wel heel erg op zijn plaats.

Onderweg naar huis zag ik dit horloge en een paar oorbelletjes:rolleyes: gelijk maar voor me vriendin gekocht... ze komt pas half 12 thuis:( van die oorbellen helaas geen foto alles is nog ingepakt:p
2l8yq0k.jpg

Wauw.......speechless
potverdorie zit al >4 jaar voor een mooi horloge te zoeken en kijk dit nu! :eek:
Ik ben fliefd!!! :heart::heart::heart:

Kijk die dbb pimps hun vriendin eens omkopen voor coïtus...... :roflol:

als mijn vriendin erom zou gaan zeiken bij mij krijgt ze juist niks, wie vraagt word overgeslagen.

Als ik wat wil geven dat kan ik dat zelf ook wel bedenken

Terug
Naar boven