- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Laat ff weten hoe die bevalt
Ik neem wss de s5, maar heb nog niet definitief besloten.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem wss de s5, maar heb nog niet definitief besloten.Laat ff weten hoe die bevaltIk neem wss de s5, maar heb nog niet definitief besloten.

ik vind de schil die samsung over android heen gaat maar niks. heb meerdere verhalen van gebruikers gehoord die echt tevreden waren.

LG is echt een pauper merk man wat telefoons betreft wdf![]()
LG is tegenwoordig gewoon decent, Nexus komt rechtstreeks van google vandaan, geen poespas, gewoon een fatsoenlijk OS
LG is echt een pauper merk man wat telefoons betreft wdf![]()
Met telefoons net zo goed als met wasmachines , wat lul jij nou...LG is echt een pauper merk man wat telefoons betreft wdf![]()
Nexus komt van LG, Android van Google...
Het is meer dan een goede telefoon/os combinatie!
Google Nexus is een serie van mobiele toestellen geproduceerd door Google in samenwerking met verschillende hardwarefabrikanten. Alle toestellen maken gebruik van het Android-besturingssysteem, dewelke eveneens ontwikkeld werd door Google.
Toch jammer dat dit soort kleding over het algemeen door deze doelgroep wordt gedragen. Echter behoor ik gelukkig niet tot deze 'groep'.![]()
Heb me Nexus 5 binnen, wat een masterlijk ding zeg :O

nexus is geen lg product, aangezien de vorige nexus van samsung was
Heb me Nexus 5 binnen, wat een masterlijk ding zeg :O
nexus is geen lg product, aangezien de vorige nexus van samsung was