Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ontwikkeld door google, geproduceerd door lg.

Da's de G2

Wat voor telefoon had je hiervoor?

Een iphone 4 :o van de zaak overigens.
Beetje slechte vertaling op de Nederlandse wiki...

Google manages the design, development, marketing, and support but some development, and all manufacturing, is carried out by third party partners.
In geval van de Nexus 4 en Nexus 5 is het een product van LG.

dus zoals ik al zei, het word alleen GEMAAKT door LG.(dus alleen de hw)

Men heeft het over 5K-10K voor enkel en alleen u speakers, eerder heb je zogezegd geen goed geluid :rolleyes:

Van die hdmi is idd ook grappig. Ik moest nog 2 hdmi kabels hebben van 2m. Ik had 2 weken terug ofzo een artikel gelezen over dat een hdmi kabel van 10€ even goed is dan één van 200€ en dat het voor de rest puur afzetterij is. Hdmi is namelijk een digitaal signaal, ofwel heb je signaal ofwel niet. Er is niets tussenin, het werkt of het werkt niet. Met deze kennis ging ik naar een audio zaak en ik vroeg dus 2 hdmi kabels en ik zeg daarbij "de goedkoopste die je hebt" 35€ voor 1 kabel zegt die kerel en ik ging dus 70€ kwijt zijn voor 2 hdmi kabeltjes van elk 2m (LOL), wat ik véél te veel vond en ik zei dan ook "das wel redelijk duur zeg" waarop hij antwoord "ja maar dit is wel goede kwaliteit" waarop ik natuurlijk direct erop in sprong van "maar hdmi is toch een digitaal signaal? Dat werkt of dat werkt niet, er is niks tussenin" waarop het zo paar seconden stil was en dan kwam hij af met dat je ook dode pixels kan hebben, wat btw ook in dat artikel stond dus ik wist ervan en het komt erop neer dat die kans van dat voor te hebben met je kabel bijna nihil is waarop ik dat ook zei offc :D Toen heb ik gewoon gezegd 70€ voor 2 kabels is gewoon te duur waarop hij antwoord "mss moet je eens in de aldi gaan zien ofzo" hahahaha Kzeg nee danku ik zal het internet wel eens checken ;)

Een uur later koop ik 2 hdmi kabels voor 38€ via internet die het gewoon perfect doen...

Artikel indien interesse:
http://news.cnet.com/8301-17938_105-20056502-1/why-all-hdmi-cables-are-the-same/

tis ook puur oplichterij joh.
ik ben zelf ook redelijk audiofiel en heb wel wat leuks thuis staan.
je merkt meer als je het geld in je huis zelf stopt om je akoestiek te verbeteren dan dat je voor 5000 euro speakerkabels gaat halen.
ik heb zelf ook gewoon kabels van china werkt perfect 1080p en dts-hdma zonder problemen.
fronts zijn wel aangesloten met zilverkabel mja zo veel verschil is er niet.
je kan beter dikke gordijnen en een hoogpolig tapijt in je huiskamer smijten en de rest van het geld in je zak houden

het gaat met duurdere kabels vooral om de shielding die word gebruikt. maar dat verschil in kwaliteit (voor t oog) is minimaal natuurlijk. zelf koop ik wel vaak kwaliteitskabels, maar dan niet van die belachelijk dure.

tis ook puur oplichterij joh.
ik ben zelf ook redelijk audiofiel en heb wel wat leuks thuis staan.
je merkt meer als je het geld in je huis zelf stopt om je akoestiek te verbeteren dan dat je voor 5000 euro speakerkabels gaat halen.
ik heb zelf ook gewoon kabels van china werkt perfect 1080p en dts-hdma zonder problemen.
fronts zijn wel aangesloten met zilverkabel mja zo veel verschil is er niet.
je kan beter dikke gordijnen en een hoogpolig tapijt in je huiskamer smijten en de rest van het geld in je zak houden

Ik heb gewoon redelijk goedkope 6mm2 kabels liggen. Waren 6 euro per meter dacht ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

image1xl.jpg

+

Drykorn_T_Shirt_Carlo_Grijs_Streep_504121_660_3-400.jpg

En nog wat shirtjes etc

netjes

V53241_01?wid=570&hei=413&fmt=jpeg&qlt=92,0&resMode=sharp2&op_usm=1.1,0.jpg

Reebok nano 3.0

Nieuwe sneakerts

paar dagen geleden gekocht: peugeot vivacity silversport 2takt snording.
voor naast de GTI lekker goedkoop met het mooie weer.

Je had de 4 takt moeten kopen, stuk zuiniger en voor snor prima op te voeren :p

neh, had hem van een kennis voor goeie prijs rijd perfect en net iets harder dan 60.
wil hem van t weekend weer downgraden geen zin in politie.

gewoon doen man serieus het is nog leuk ook.
volle tank is iets van 6,50 ik heb heb de afgelopen dagen echt achterlijk veel gereden.

Terug
Naar boven