Men heeft het over 5K-10K voor enkel en alleen u speakers, eerder heb je zogezegd geen goed geluid
Van die hdmi is idd ook grappig. Ik moest nog 2 hdmi kabels hebben van 2m. Ik had 2 weken terug ofzo een artikel gelezen over dat een hdmi kabel van 10€ even goed is dan één van 200€ en dat het voor de rest puur afzetterij is. Hdmi is namelijk een digitaal signaal, ofwel heb je signaal ofwel niet. Er is niets tussenin, het werkt of het werkt niet. Met deze kennis ging ik naar een audio zaak en ik vroeg dus 2 hdmi kabels en ik zeg daarbij "de goedkoopste die je hebt" 35€ voor 1 kabel zegt die kerel en ik ging dus 70€ kwijt zijn voor 2 hdmi kabeltjes van elk 2m (LOL), wat ik véél te veel vond en ik zei dan ook "das wel redelijk duur zeg" waarop hij antwoord "ja maar dit is wel goede kwaliteit" waarop ik natuurlijk direct erop in sprong van "maar hdmi is toch een digitaal signaal? Dat werkt of dat werkt niet, er is niks tussenin" waarop het zo paar seconden stil was en dan kwam hij af met dat je ook dode pixels kan hebben, wat btw ook in dat artikel stond dus ik wist ervan en het komt erop neer dat die kans van dat voor te hebben met je kabel bijna nihil is waarop ik dat ook zei offc

Toen heb ik gewoon gezegd 70€ voor 2 kabels is gewoon te duur waarop hij antwoord "mss moet je eens in de aldi gaan zien ofzo" hahahaha Kzeg nee danku ik zal het internet wel eens checken
Een uur later koop ik 2 hdmi kabels voor 38€ via internet die het gewoon perfect doen...
Artikel indien interesse:
http://news.cnet.com/8301-17938_105-20056502-1/why-all-hdmi-cables-are-the-same/