Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me precies inbeelden hoe jij eruitziet en hoe je bent.

miss niet helemaal goede topic maar volgensmij zitten hier wel wat audiofielen. ben opzoek naar een set goede boxen waar ik voornamelijk goed hardstyle en dance op kan luisteren en die een beetje hard kunnen (hard genoeg voor een klein huisfeestje oid)
o zoiets is ook nog niet zo gek, kan ik ook makkelijk in mijn homegym enzo stallen. budget is geen enorm hekelpunt hoor. zou je voor €300 bijv. iets significants beters kunnen krijgen?Denk niet dat je dit bedoelt met goede boxen, want de kwaliteit van het geluid zal relatief minder zijn dan iets anders, maar voor deze prijsklasse en het aantal watt zal je niet veel beter krijgen.
http://www.maxiaxi.com/skytec-spj-1500a-actieve-15-speaker-800-watt
Ik heb dezelfde maar dan een ouder model. De kwaliteit van het geluid valt mij niet op (geluid klinkt voor mij prima), hij kan lekker hard en een goede bass. Ik heb er een tulp-naar-3mm jack plug kabel bij gekocht waardoor ik een laptop/telefoon/oid er rechtstreeks op kan aansluiten. Bass/tremble/volume/etc kan je aan de achterkant instellen
o zoiets is ook nog niet zo gek, kan ik ook makkelijk in mijn homegym enzo stallen. budget is geen enorm hekelpunt hoor. zou je voor €300 bijv. iets significants beters kunnen krijgen?
Wellicht kan je op de site iets vinden van betere kwaliteit voor een iets hogere prijs. Zou dan wel zoeken op actieve speaker (anders heb je een versterker nodig), en een subwoofer van minimaal 12" (liever 15 tho).wil je echt uren naar muziek luisteren moet je echt geen cheap ass PA speakers kopen.
Op mindere volumes klinkt dat nog eens extra beroerd.
Zoek eerder 2 'monitorspeakers' op baxshop bv, eventueel met sub erbij (kan later altijd nog).
http://www.bax-shop.nl/luidspreker/bekijk-alle-producten.htmlwil je echt uren naar muziek luisteren moet je echt geen cheap ass PA speakers kopen.
Op mindere volumes klinkt dat nog eens extra beroerd.
Zoek eerder 2 'monitorspeakers' op baxshop bv, eventueel met sub erbij (kan later altijd nog).
Ben geen kenner, kan enkel uitgaan van eigen ervaring. 800Watt (400 RMS) is imo wel ruim voldoende voor thuisWellicht kan je op de site iets vinden van betere kwaliteit voor een iets hogere prijs. Zou dan wel zoeken op actieve speaker (anders heb je een versterker nodig), en een subwoofer van minimaal 12" (liever 15 tho).
http://www.bax-shop.nl/luidspreker/bekijk-alle-producten.html
dafuq zijn al die subcategorieën. post is een voorbeeldje?
watt zegt niks over de mogelijke geluidsdruk. Dat hangt namelijk ook erg af van de gevoeligheid.
Formaat van een sub is ook niet perse evenredig met de diepte van de bassen. Een PA sub is echt giga overkill voor in een huis (tenzij je 100+ man over de vloer hebt)
(en een setje van logitech 40W, maar dat is niet echt noemenswaardig)