Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

107548-0174_1?$members_product_small$.jpg
&
107548-2953_1?$members_product_small$.jpg

• Like
Waarderingen: LM
stelletje toverfeeën.

Helemaal happy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ng829x.jpg

Nu met 40% korting bij ici voor 18 euro inplaats van 30 :D wan 30 is gewoon belachelijk. Maar voor 18.. :)

Das nog steeds 19 te veel

4takt op 50cc is het gayste wat er bestaat.

Haha als je 17 bent, een scootah je enige vervoermiddel is, en het leven draait om het tuuhhhnnnen van aaairrohxxx wel ja.

Daarna wordt je verstandiger (hopelijk), en kom je erachter dat rustig rondtuffen op een stil en zuinig scootertje veel chiller is. Hoef je ook niet bang te zijn voor die popo jwz,

Ja true 4takt scooters gaan nog wel. 2 takt schakelbrommers klinken anders wel lekker

Ja tuurlijk, maar zo'n ding3tje waar je beetje mee scheurt van die aeroxen e.d. moet ook lekker 2takt zijn. Maar een vespatje waar lekker mee aan het cruisen bent in de zon moet wel lekker zacht van geluid zijn imo

En is nog zuiniger ook

---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:04 ----------

Waar gekocht ?

Je stats matchen alleen niet echt met die foto

Haha als je 17 bent, een scootah je enige vervoermiddel is, en het leven draait om het tuuhhhnnnen van aaairrohxxx wel ja.

Daarna wordt je verstandiger (hopelijk), en kom je erachter dat rustig rondtuffen op een stil en zuinig scootertje veel chiller is. Hoef je ook niet bang te zijn voor die popo jwz,

Snap je punt ja haha, rij dan geen scooter maar wel schakelbrommer, schakelen is een stuk leuker. Maar heb zelf ook een 25 km scootertje met blauw kenteken staan waar je dan wel lekker op kan cruisen. Tankje vol voor 7 euro en je kan een maand rijden

Snap je punt ja haha, rij dan geen scooter maar wel schakelbrommer, schakelen is een stuk leuker. Maar heb zelf ook een 25 km scootertje met blauw kenteken staan waar je dan wel lekker op kan cruisen. Tankje vol voor 7 euro en je kan een maand rijden

Haha ja schakelbrommers zijn super chill idd. Mooiste tijd van mijn jeugd geweest. Ruim 15.000km in twee jaar tijd gereden met mijn maten op mijn motorhispania (username komt ook nog van het brommerforum :p).

Haha ja schakelbrommers zijn super chill idd. Mooiste tijd van mijn jeugd geweest. Ruim 15.000km in twee jaar tijd gereden met mijn maten op mijn motorhispania (username komt ook nog van het brommerforum :p).

Zeker leuk, alleen m'n aprilia is altijd stuk, nu gelukkig niet.. Maar staat hij bij de spuiter.

Die korte broekjes, moet je wel je poten voor scheren of niet?

Daarom koop ik korte broeken tot mijn knieën

Whut?! Ik scheer alleen mijn gezicht..

Why? Ik ben toch geen vrouw?! Vrouwen scheren hun benen.. Als je dat als man wilt doen prima natuurlijk.. Maar ik ga geen debiele halflange korte broeken kopen omdat ik een paar haartjes op mijn benen heb :o

Waar gekocht ?

Je stats matchen alleen niet echt met die foto

Waren/zijn in de aanbieding bij Members.com voor 10,- p/st.

Terug
Naar boven