456
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Ik vind adipowers juist lelijk, alleen al die rode kleur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die korte broekjes, moet je wel je poten voor scheren of niet?
Daarom koop ik korte broeken tot mijn knieën
Ik heb het alleen even in het beging gespeeld,

Wel lekker stilletjes, ik vind die 2 takt vespas maar niets
Ja true 4takt scooters gaan nog wel. 2 takt schakelbrommers klinken anders wel lekker
Haha als je 17 bent, een scootah je enige vervoermiddel is, en het leven draait om het tuuhhhnnnen van aaairrohxxx wel ja.
Daarna wordt je verstandiger (hopelijk), en kom je erachter dat rustig rondtuffen op een stil en zuinig scootertje veel chiller is. Hoef je ook niet bang te zijn voor die popo jwz,
Snap je punt ja haha, rij dan geen scooter maar wel schakelbrommer, schakelen is een stuk leuker. Maar heb zelf ook een 25 km scootertje met blauw kenteken staan waar je dan wel lekker op kan cruisen. Tankje vol voor 7 euro en je kan een maand rijden
).Haha ja schakelbrommers zijn super chill idd. Mooiste tijd van mijn jeugd geweest. Ruim 15.000km in twee jaar tijd gereden met mijn maten op mijn motorhispania (username komt ook nog van het brommerforum).
Die korte broekjes, moet je wel je poten voor scheren of niet?
Daarom koop ik korte broeken tot mijn knieën

Waar gekocht ?
Je stats matchen alleen niet echt met die foto
Snap je punt ja haha, rij dan geen scooter maar wel schakelbrommer, schakelen is een stuk leuker. Maar heb zelf ook een 25 km scootertje met blauw kenteken staan waar je dan wel lekker op kan cruisen. Tankje vol voor 7 euro en je kan een maand rijden