XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2yjvgrc.jpg

powerlift schoenen? Nice, hoe bevallen ze...ik zit er ook over na te denken om ze aan te schaffen.
Voorheen trainde ik op hardloopschoenen, nu gebruik ik oude skateschoenen vanwege de harde platte zool.
Alleen irritant als je dus en heavy compounds wilt doen en cardio op een dag...

twee paar schoenen meenemen gaat ook weer beetje ver...:/

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Goeie loafers, you got some taste bro. Hoe heb je het met de maat gedaan? Loafers lopen namelijk vaak uit en wordt geadviseerd ze een maat kleiner te kopen...lijkt mij toch altijd wat tricky..

Nice ook die 3cm ? omslag.

powerlift schoenen? Nice, hoe bevallen ze...ik zit er ook over na te denken om ze aan te schaffen.
Voorheen trainde ik op hardloopschoenen, nu gebruik ik oude skateschoenen vanwege de harde platte zool.

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Goeie loafers, you got some taste bro. Hoe heb je het met de maat gedaan? Loafers lopen namelijk vaak uit en wordt geadviseerd ze een maat kleiner te kopen...lijkt mij toch altijd wat tricky..

Ik neem ook 2 paar schoenen dan mee,, als ik ga squatten,front squatten en hack squatten doe ik ze aan en voor de rest trek ik me andere schoenen aan,. Ze werken giddelijk, veel meer stabiliteit

Heb ze nog niet gekocht, twijfel een beetje over wanneer ik ze aan zou moeten. Maar ze komen er wel een keer:cool:

Isobag! Ideaal voor voeding en supps :)
fc4h89.jpg

Laat me raden, te koop bij BnF? :roflol:

Hahaha nee XXL nutrition :p

Oh snap

Heb deze gekocht, lekker voor tijdens trainen, zit ook niet in de weg als je squat ermee. :D

4zx9q1.jpg

2v8s3vd.jpg

Heb trouwens nog 1 paar ervan als iemand toevallig interesse heeft.
Heb 2 gekocht, weet nooit welke mij past.
Betreft maat M die iets groter uitvalt.

Nieuwe gpu, wat een beest! Sowieos GTA V proof :D

2014-07-18170754_zpsc2387f60.jpg

Ik had een AMD HD 7870 uit 2012 voor gaming. Paar weken terug verkocht voor 100 euro. Ik had in de tussentijd tijdelijk een oude HD 6450 voor gewone desktoptaken (verrassend runde hij sc2 op low nog prima). Baal er alleen van dat mijn 2e monitor (19'', vga only) niet aangesloten kan worden d.m.v. een (goedkope) adapter. Mijn 3 jaar oude 23'' LG is op zich prima, maar ik kan eigenlijk niet meer zonder 2e scherm haha.. Dus straks maar ff de Dell Ultrasharp U2414H bestellen denk ik. IPS scherm, maar met lage input lag schijnt, dus prima voor gaming en 'maar' 210 euro. Ik was eerder van plan de Dell Ultrasharp U2713HM (2560x1440 scherm, kan de R9 290 prima aan) te bestellen. Ik zit dus een beetje in te twijfelen, maar neig voorlopig toch naar de 24'' voor gaming en misschien ooit een 2560x1440 scherm als ze iets in prijs zakken. Kan ook altijd nog een 3e 24'' scherm toevoegen mocht ik daar ooit de behoefte aan hebben.

Ik twijfelde ook nog erg of ik naar Nvidia moest overstappen, maar ik vond die toch een beetje te prijzig voor wat je krijgt (de GTX 780 is ongeveer 100 euro duurder vergeleken met mijn nieuwe kaart, maar ongeveer dezelfde prestaties). Net ff een benchmark mee gedaan in Valley op extreme, 8xmsaa op 1080p, gewoon netjes 56,1 fps gemiddeld. Voorlopig ben ik in ieder geval een tevreden mens :D

Laatst bewerkt:
Ik had een AMD HD 7870 uit 2012 voor gaming. Paar weken terug verkocht voor 100 euro. Ik had in de tussentijd tijdelijk een oude HD 6450 voor gewone desktoptaken (verrassend runde hij sc2 op low nog prima). Baal er alleen van dat mijn 2e monitor (19'', vga only) niet aangesloten kan worden d.m.v. een (goedkope) adapter. Mijn 23'' LG is op zich prima, maar ik kan niet meer zonder 2e scherm haha.. Dus straks maar ff de Dell Ultrasharp U2414H bestellen denk ik. IPS scherm, maar met lage input lag schijnt, dus prima voor gaming. Ik was eerder van plan de Dell Ultrasharp U2713HM (2560x1440 scherm, kan de R9 290 prima aan) te bestellen. Ik zit dus een beetje in te twijfelen, maar neig voorlopig toch naar de 24'' voor gaming en misschien ooit een 2560x1440 scherm als ze iets in prijs zakken. Kan ook altijd nog een 3e 24'' scherm toevoegen mocht ik daar ooit de behoefte aan hebben.
When will it be my turn for 2 2560x1440 op highend gpu

When will it be my turn for 2 2560x1440 op highend gpu

SC2 vraagt gelukkig niet al teveel van je gpu ;) Wat heb jij op dit moment dan? Maar goed, ik heb er ook een eeuwigheid op moeten wachten, lang getwijfeld maar toch maar de knoop doorgehakt. Misschien kan je ff sparen voor de next gen kaarten? Las vandaag in een nieuwsbericht dat er voor het eind van het jaar nog een paar vernieuwingen komen. Dat kan betekenen dat de 'oude' modellen misschien iets goedkoper worden tegen die tijd.

Ik had een AMD HD 7870 uit 2012 voor gaming. Paar weken terug verkocht voor 100 euro. Ik had in de tussentijd tijdelijk een oude HD 6450 voor gewone desktoptaken (verrassend runde hij sc2 op low nog prima). Baal er alleen van dat mijn 2e monitor (19'', vga only) niet aangesloten kan worden d.m.v. een (goedkope) adapter. Mijn 3 jaar oude 23'' LG is op zich prima, maar ik kan eigenlijk niet meer zonder 2e scherm haha.. Dus straks maar ff de Dell Ultrasharp U2414H bestellen denk ik. IPS scherm, maar met lage input lag schijnt, dus prima voor gaming en 'maar' 210 euro. Ik was eerder van plan de Dell Ultrasharp U2713HM (2560x1440 scherm, kan de R9 290 prima aan) te bestellen. Ik zit dus een beetje in te twijfelen, maar neig voorlopig toch naar de 24'' voor gaming en misschien ooit een 2560x1440 scherm als ze iets in prijs zakken. Kan ook altijd nog een 3e 24'' scherm toevoegen mocht ik daar ooit de behoefte aan hebben.

Ik twijfelde ook nog erg of ik naar Nvidia moest overstappen, maar ik vond die toch een beetje te prijzig voor wat je krijgt (de GTX 780 is ongeveer 100 euro duurder vergeleken met mijn nieuwe kaart, maar ongeveer dezelfde prestaties). Net ff een benchmark mee gedaan in Valley op extreme, 8xmsaa op 1080p, gewoon netjes 56,1 fps gemiddeld. Voorlopig ben ik in ieder geval een tevreden mens :D

24" maar? :( Zonde man!

Ik zit nu aan 2e 27" en in het begin lijkt het gigantisch, maar uiteindelijk valt het echt wel mee. Ik vond de 24" gewoon nog klein staan toen ik er voor stond in de winkel :eek:

Wel mooie GPU aankoop!

SC2 vraagt gelukkig niet al teveel van je gpu ;) Wat heb jij op dit moment dan? Maar goed, ik heb er ook een eeuwigheid op moeten wachten, lang getwijfeld maar toch maar de knoop doorgehakt. Misschien kan je ff sparen voor de next gen kaarten? Las vandaag in een nieuwsbericht dat er voor het eind van het jaar nog een paar vernieuwingen komen. Dat kan betekenen dat de 'oude' modellen misschien iets goedkoper worden tegen die tijd.
Jammer alleen dat m'n cpu een dikke bottleneck is. Gpu begint ook al wat oud te worden. Heb een gtx 580 lightning draaien met een athlon II x4 640 geoverclocked van 3.0 ghz naar 3.8. Heb wel een mobo met een 1150 socket liggen, I5 cpu's zijn alleen wel pittig prijzig. Misschien wel tijd om er eentje te halen.

grappig ik heb de zelfde cpu x4 640
en kort geleden een sapphire 280x erbij gehaald.
volgens mij bottlenecked die cpu best wel..

Terug
Naar boven