Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Retorische vraag.

Hhhahaha Ron Jermy spiced wat een held die ron hahah

Nieuwe aanwinst:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk een nieuwe telefoon gekocht, mijn desire s sneuvelde in een regenbui. Een Huawei g610. Eerste indruk is in ieder geval erg goed. Voelt totaal niet aan als een budget telefoon, op de dramatische vertalingen van bepaalde menu items na dan :D.
Huawei-Ascend-G610.jpg

Eindelijk een nieuwe telefoon gekocht, mijn desire s sneuvelde in een regenbui. Een Huawei g610. Eerste indruk is in ieder geval erg goed. Voelt totaal niet aan als een budget telefoon, op de dramatische vertalingen van bepaalde menu items na dan :D. http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2013/10/Huawei-Ascend-G610.jpg

chineze toestellen zijn gewoon top. en al helemaal voor t geld.
er zijn een hoop andere chineze merken net als huawai die even goed tot beter zijn.

Zegt de meesten misschien niets, maar dat ik de complete serie Het Koninkrijk der Nederlanden in WOII van Loe de Jong vanmorgen voor 50 euro bij de plaatselijke kringloopwinkel op de kop heb kunnen tikken vind ik wel cool.

Gewoon zo'n standaardwerk waarvan ik vind dat ik 'm moet hebben, ook al is t wat achterhaald inmiddels.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OnePlus One eindelijk binnen. Groter vergeleken met de S3, maar lichter en veel dunner.

P1040140-2_zpsb37fba22.jpg

en ik vond mensen die een laptop kiezen omdat hij 500 gram lichter is al debiel :roflol:

Alsof je een telefoon kiest vanwege het gewicht
Dat zeg ik toch ook niet, size en gewicht maakt mij geen f**k uit.. Het is gewoon de eerste indruk, heb dat ding nog niet eens aangezet tot nu toe. Daarnaast kan je deze telefoon eens in de winkel kopen, daarom had ik geen idee hoe groot en zwaar hij zou zijn. Mag ik daar dan even een opmerking over maken? :rolleyes:

@ Hard Gains, is goed man!

nee dat mag niet

Dat zeg ik toch ook niet, size en gewicht maakt mij geen f**k uit.. Het is gewoon de eerste indruk, heb dat ding nog niet eens aangezet tot nu toe. Daarnaast kan je deze telefoon eens in de winkel kopen, daarom had ik geen idee hoe groot en zwaar hij zou zijn. Mag ik daar dan even een opmerking over maken? :rolleyes:

@ Hard Gains, is goed man!

Tuurlijk mag dat :p Had je post anders geïnterpreteerd dan je bedoeld had

:(
Tuurlijk mag dat :p Had je post anders geïnterpreteerd dan je bedoeld had
Ja dat dacht ik al, daarom licht ik het ff toe ;) Het is tenminste weer eens wat anders vergeleken met een Samsung of iPhone, dus ook dat was een reden dat ik dacht laat ik dat maar als een van de eerste kenmerken vermelden. Was even vergeten dat de invloeden van het Ellegirl forum DBB een beetje hebben aangetast.. :o

:(

Ja dat dacht ik al, daarom licht ik het ff toe ;) Het is tenminste weer eens wat anders vergeleken met een Samsung of iPhone, dus ook dat was een reden dat ik dacht laat ik dat maar als een van de eerste kenmerken vermelden. Was even vergeten dat de invloeden van het Ellegirl forum DBB een beetje hebben aangetast.. :o

Sad but true

Gewicht maakt zeker uit hoor, liever wat lichter...Maar is gewoon een beest van een telefoon op alle vlakken

Terug
Naar boven