Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
En dit topje voor eronder[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kimono achtig vestje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet er goed uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dit topje voor eronder[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kimono achtig vestje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk een nieuwe telefoon gekocht, mijn desire s sneuvelde in een regenbui. Een Huawei g610. Eerste indruk is in ieder geval erg goed. Voelt totaal niet aan als een budget telefoon, op de dramatische vertalingen van bepaalde menu items na dan. http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2013/10/Huawei-Ascend-G610.jpg
OnePlus One eindelijk binnen. Groter vergeleken met de S3, maar lichter en veel dunner.
![]()
OnePlus One eindelijk binnen. Groter vergeleken met de S3, maar lichter en veel dunner.
Dat zeg ik toch ook niet, size en gewicht maakt mij geen f**k uit.. Het is gewoon de eerste indruk, heb dat ding nog niet eens aangezet tot nu toe. Daarnaast kan je deze telefoon eens in de winkel kopen, daarom had ik geen idee hoe groot en zwaar hij zou zijn. Mag ik daar dan even een opmerking over maken?

en ik vond mensen die een laptop kiezen omdat hij 500 gram lichter is al debiel![]()
Dat zeg ik toch ook niet, size en gewicht maakt mij geen f**k uit.. Het is gewoon de eerste indruk, heb dat ding nog niet eens aangezet tot nu toe. Daarnaast kan je deze telefoon eens in de winkel kopen, daarom had ik geen idee hoe groot en zwaar hij zou zijn. Mag ik daar dan even een opmerking over maken?
@ Hard Gains, is goed man!
Had je post anders geïnterpreteerd dan je bedoeld had
Ja dat dacht ik al, daarom licht ik het ff toeTuurlijk mag datHad je post anders geïnterpreteerd dan je bedoeld had
Het is tenminste weer eens wat anders vergeleken met een Samsung of iPhone, dus ook dat was een reden dat ik dacht laat ik dat maar als een van de eerste kenmerken vermelden. Was even vergeten dat de invloeden van het Ellegirl forum DBB een beetje hebben aangetast.. 
Ja dat dacht ik al, daarom licht ik het ff toeHet is tenminste weer eens wat anders vergeleken met een Samsung of iPhone, dus ook dat was een reden dat ik dacht laat ik dat maar als een van de eerste kenmerken vermelden. Was even vergeten dat de invloeden van het Ellegirl forum DBB een beetje hebben aangetast..
![]()